bilinmeyen not

127 5 4
                                    

Lenadan;

Boynumda hissettiğim nefesle gözlerimi açtığımda başta ne olduğunu anlayamamıştım gözlerimi bir kaç kez daha kapatıp açtığımda yatakta olduğumu  fark ettim.

Fakat beklemediğim birşey vardı oda kafasını enseme gömmüş kollarını belime sarmış alexti.

Kollarımla kollarını üstümden itmeye çalıştım ancak nafile resmen ahtapot gibi yapışmıştı bacağımın hemen dibinde olan bacağını ittim.

"Alex" Dedim normal ses tonumda cevap gelmeyince bi tık daha yüksek bir tonda kafamı arkaya doğru çevirerek "Alex bırak beni" Dedim ancak yine çıt yoktu.

Son çare yüksek bir seste "Alex" Diye bağırdım. Bunun üzerine kollarını daha çok sıkılaştırarak.

"Sabah sabah" Dedi ancak cümlesini devam ettirmedi bu sırada bende kollarını itmeye çalışıyordum ulan sanki yapıştırıcıyla yapıştırdı.

"Rahat dur " Dedi nefesi ensemi yakıyordu  "çeker misin kollarını" Madem benim dilimden anlamıyordu bende kibar bir şekilde söyleyecektim.

Kafasını boynumdan çektiğinde derin bir nefes verdim demekki kibarlıktan azda olsa anlıyor dememe kalmadan kollarıyla beni yüzüstü çevirip üstüme yatması bir oldu. Kafasını göğüsüme koydu ve kollarını belime yerleştirdi.

"Ya kalksana üstümden"dedim Sitemli bir şekilde haraket etmeye çalışarak.

" Haraket etme" dedi yüksek bir ses tonunda.

Yüzünü kaldırdı ve ışıl ışıl parlayan grilerini sönük kalan mavilerime kilitledi "susacakmısın  yoksa benmi susturayım" dedi ve ağzını hafif açıp sivri dişlerini gösterdi.

Dişlerini görünce otomatik olarak susmuştum gözlerini dudağıma indirdiğinde başımı sağa doğru çevirdim kafasını boyun girintime soktuğun da vücudum taş gibi kasılmıştı.

"Kendini kasma"dedi ve belimdeki ellerini karnıma doğru ilerletti ellerinin soğukluğu resmen nefesimi kesmişti son çare bir şeyler bulmalıydım.

" Açım ben " o an aklıma gelen ilk şeyi söylemiştim ancak cevap vermemişti "bence aç kalmamı istemezsin , hem bugün gelinlik falan bakacaktık Bella beni bekliyordur. "

"Evlenmek için bu kadar hevesli olduğunu bilmiyordum eğer söyleseydin dün evlenirdik."

Konuşurken hafiften boynuma değen dudakları söyleyeceklerimi unutturuyordu "evlenmek istediğimden falan değil intikam için"

"Tabi tabi kesin ondandır" Dedi kesin beni delirtmek için yapıyordu "sanki çok istiyorum da senle evlenmeyi hem sende istemiyorsun ve benden nefret ediyorsun neden bana bu kadar yaklaşıyorsunki"

Kafasını kaldırıp bana baktı ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve konuşmaya başladı "senden nefret ettiğimi kim söyledi" Dedi

"Daha yeni tanıştığın birini ne kadar sevebilirsin ki ayrıca bana evcil hayvanınmış gibi davranmandan belli. "

Elini yüzüme doğru yaklaştırdı ve gözüme gelen saçlarımı arkaya attı.

"Yeni tanışmış olabiliriz belki ama inan bana senin hakkındaki çoğu şeyi senden daha iyi biliyorum ayrıca senden nefret etseydim bu düğün olmazdı bunu aklından çıkarma "dedi .

dudağımın kenarında olan küçük ben'i öptü ve üstümden kalktı .

"Aşağıya gelirsin" Dedi ve gitti gerçekten onun bu hallerine anlam veremiyordum.

Ayağa kalktım ve giysi odasına girdim ilk gözüme çarpan mavi çiçekli bir elbiseydi kolları omuzundaydı diz üstüne kadar uzun bir yırtmacı vardı göğüs kısmında ise bir bağlamalı bir ip vardı.

vampirlerin intikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin