Lenadan;
O notu okuduktan sonra onu oraya kimin koyduğunu hangi ara koyduğunu anlamamıştım. notu yırttım ve çöpe attım alexe bu nottan bahsetmedim içimden bir ses bahsetmememi söylüyordu.
Ondan sonra zaten kendimi pek iyi hissetmediğim için yatak odasına gidip uyumuştum sabah saat 8'de bellanın yoğun ısrarı üzerine uyandığımda alexi görememiştim.
Bellaya sorduğumda imalar eşliğinde matteoya birlikte hazırlandığını söyledi birlikte kahvaltıyı yaptıktan sonra beni hazırlanmam için bir odaya almışlardı sade bir makyaj yaptırmak istemiştim zaten gelinlik oldukça süslüydü.
Ben hazırlandıktan sonra birlikte düğünün olacağı yerin arka çıkışına gelmiştik etrafa baktığımda ışıl ışıl, şık ve geniş altınlarla döşenmiş bir şatoya girdik gerçekten çok büyüktü arkası böyleyse dışı nasıldır tahmin dahi edemiyordum.
Beni ihtişamlı bir odaya getirdiklerinde alexle birlikte buradan büyük salona geçeceğimizi söyledirler.
"Eee heycanlımısın birkaç dakika sonra evleneceksin " bellanın sesiyle başımı ona doğru çevirdiğimde bir elimlede eteğimi düzeltiyordum.
" Aslında bakarsan heyecanlıyım Bella"dedim. En azından yalan söylemiyordum Çünkü gerçekten heyecanlıydım ama düğün için mi yoksa İntikamı alabileceğim için mi orasını bende anlamamıştım.
"Lena sen alexe daha önce hiç öpüştünmü" belladan gelen ani soruyla dona kalmıştım.
Boş bakışlarla Bella'nın yüzüne bakıyordum "canım çekinmene gerek yok sadece bir soru sordum"
"Şey eee aslında" Ben lafı gevelerken Bella söze atladı.
" Tamam tamam anladım dinle canım Bizler de İlk öpücük çok önemlidir. düğünlerde Damat gelini öperek ebedi bağlılıklarını taçlandırır. Bu yüzden mecburen orada birbirinizi öpmek zorundasınız ancak oradakilerden asla ama asla Çekinmene gerek yok hiçbir şey diyemezler zaten"
Of bide orda herkesin içinde birbirimizi öpmek zorundaydık.gerçekden daha iyi bir gün olamazdı diye geçirdim içimden.
"Hissediyorum geliyorlar"dedi bella bana bakarak
"anlamadım, kim ge-"
Tam cümlemi tamamlayacağım sırada odanın büyük ikili kapısı açıldı.
Kapı açıldığı anda siyah damatlığıyla karşımda duran alexe bakmam bir oldu gerçekten çok yakışıklıydı bunda yalan söyleyemezdim.
Alex bana grinin en parlak tonundaki gözleriyle bakıyordu yavaşça yanıma gelmeye başladığında belimi dikleştirdim ondan gözlerimi alamıyordum.
Alex önümde durduğunda sadece gözlerime bakıyordu elleriyle ellerimi tuttu ve kulağıma doğru eğildi "çok güzel olmuşsun "dedi.
"Teşekkürler, sende iyi görünüyorsun" dedim gözlerimi gözlerinden ayırmayarak .
"Hadi,hadi düğünden sonra edersiniz bu övgüleri herkes sizi bekliyor" matteonun sesiyle alex yanıma geçti ve elimi tutu elleri ilk defa sıcaktı.
kapının önündeki herkez kenara geçti alexe bakıp " gidelim artık"dedim gerçekten çok bunalmıştım.
Alex bana hafif bir sırıtma ile baktı ve ilk adımı attı birlikte kapıdan çıktığımızda büyük bir koridora çıkmıştık önümde bir tane çok büyük bir kapı vardı kapının önüne geldiğimizde alex son kez bana bakıp.
"Hazırmısın" diye sordu.
"Hazırım "dedim emin bir şekilde.
Kapı açıldığında ilk önce önümde çardağa doğru uzanan merdivenleri görmüştüm sonrasında ise yüzlerce kişinin bize olan bakışlarını gerçekten şakasız binlerce kişi vardı insan olmadıklarına emindim hepsi bize odaklanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampirlerin intikamı
Vampirededesinin ölümüyle yıkılan lenanın bir kaza sonucu hayatı değişir ve kendini bir intikam ve taht oyununun içinde bulur. "Kayıp kraliçe sensin, sen benimsin benim eşimsin"