hazırlıklar

135 6 2
                                    

Lena'dan;

"Bak eğer evlenmek istemiyorsan biraz daha bekleyebilirim."dedi alex evlenelim yanıtıma karşılık.

"En kısa sürede olmasını istiyorum ne kadar erken olursa o kadar çabuk tahta geçerim" dedim yere bakarak.

Çenemi tutu ve yüzüne bakmamı sağladı "dinle,bende onun intikamını almak istiyorum ve bundan başka herhangi bir yolun olmadığınıda biliyorum ancak bunu kendi isteğin olmadan yapmanı istemiyorum"

Söylediklerine gülmüştüm.

"Günlerdir bana burda gerçeği söylemek yerine tehtit edip durdun isteğim dışında beni ısırdın zorla aynı odada kalmamızı sağladın şimdide bana isteğin olmadan evlenmek istemiyorumu diyorsun gerçekten piskopatsın"

"Bunu sana söylemememin nedeni kazayı daha yeni atlatmıştın sana dedenin vampir olduğunu söylediğimde krize girdin peki bugün duyduklarını ve aslında vampirlerin kraliçesi olduğunu sana ilk uyandığında söyleseydim ne olurdu ya aşırı derecede şoktan dolayı büyük bir krize girerdin yada "
Dedi ve sustu birkaç saniye sonra devam etti.

"Yada daha kötüsü" dedi.

"Peki neden o zaman bunları öğrenene kadar bana böyle davrandın"

"Çünkü senin gibilerin nazik dilden anlamadığını biliyorumda ondan "

"Benim gibileri derken, ne varmış bende"dedim bu dediğine anlam verememiştim.

"İnatçı, laftan anlamaz,istenileni yapmaz ha ayrıca aynı kişi tarafından büyütülmüş olabiliriz ,vampir olabilirsin, kraliçede olabilirsin ama bu o gece seni kendime mühürlediğim gerçeğini değiştirmez yani hala dediklerimi yapmak zorundasın sen benim benimsin"

Hala benimsin diyordu ya kaç kere onunla bu konu hakkında konuşmama rağmen bir türlü anlamıyordu"ben senin falan değilim "

"Ancak bana itaat etmek zorundasın ufaklık ben sadece senin aileni korumakla yükümlüyüm Bu yüzden canın Arkadaşın hala tehlikede Senin yerinde olsam sesimi çıkartmazdım çünkü korumaları kaldırdığım anda arkadaşının sonu belli "

Of gizem of keşke ona içinde bulunduğum şu durumu anlatabilseydim diye düşünürken alex aniden kafasını çalılara doğru çevirdi o tarafa doğru baktığımda siyah kapşonlu bir adam vardı kırmızı gözlerinin parıltısı bize kadar geliyordu

Alex aniden beni kucağına aldı ve saniyesinde evin içine açılan camdan kapıya doğru yöneldi kapıyı açtı ve beni kucağından indirdi herşey saniyesinde olmuştu.

"Sakın dışarıya çıkma burda kal " dedi hızlı bir şekilde ve aniden kapıyı üzerime kilitleyip çalıların olduğu yöne doğru hızla koştu .

Adam ise haraket etmiyordu gördüğüm kadarıyla alex adamı yakasından tutup ağaca yasladı ve birşeyler söyledi ne yalan söyleyeyim korkmuyor değildim.

Bunun üzerine adam birşeyler söyledi ve alex adamın yakasındaki elini boynuna dayadı ve sıktı adamın yüzünü göremiyordum ama birkaç saniye daha böyle kalırsa hayatta kalmayacağından emindim aniden adamın üstünden siyah bir duman geldiğini gördüm ve aniden kayboldu alex elini cebine attı ve telefonu çıkardı galiba birisini arıyacaktı.

Olanları endişeyle ve korkuya izlemiştim gerçekten korkuyordum o adam nasıl ortadan kaybolmuştu öyle ben bunları düşünürken arkamdan bir ses geldi arkamı döndüğümde kırk yaşlarında bir kadının bana baktığını gördüm.

"Siz kimsiniz" dedim geriye doğru giderken kadın cevap vermeden bana bakıyordu .

"Cevap verin"dedim göz temasını kesmeden kadının eline baktığımda altın işlemeli bir hançer olduğunu gördüm hançeri kaldırdı ve üstüme doğru gelmeye başladı diğer eline baktığımda tırnaklarının kendiliğinden uzadığını ve sivrileştiğini fark ettim . şuan bana saldırsaydı yapabilecek bir şeyim yoktu.

vampirlerin intikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin