Mükemmel birşeydi bu. Harika bir duyguydu yağmurun altında ıslanmak. Şarkılar söylüyor, çılgınlar gibi dans ediyordum. Karşımda tanımlayamadığım bir silüet bana doğru geliyordu. Tam koşmaya başlayacaktım ki birisinin adımı söylemesi ile durdum ve sesi dinlemeye başladım.
"Nancy! Hadi kızım kalk okula geç kalacaksın".
Annemin sesi ile rüya gördüğümü anladım.
"Geliyorum anne!"
Keşke biraz daha uyuyabilseydim diye düşündüm. Zorda olsa yataktan kalkıp banyoya gittim. Tam elimi yüzümü yıkamak için musluğu açıcakken bir fısıltı duydum. Çok az duyuluyordu. Bu sesanki ayarı iyi yapılmamış bir radyodan geliyordu. Bir adam;
"Çarşamba gecesi herşey o gece olacak. O gece bazı şeylerin son bulduğu, bazı şeylerin de yeniden doğduğu gün olacak. "........." Okulu açıldı. Büyük efendinin soyundan gelenler bu habere çok sevindi ama diğer taraf bu haberi duyunca küplere bindi. Sanırım çok büyük bir savaş çıkacak. Bu yıl okul tehlikede lütfen kendinize dikkat edin."
Tam o sırada çok daha kalın bir ses;
"MAGİNG"
Diye bağırdı ve daha sonra konuşan kimse olmadı. Korkmaya başlamıştım. Her şey bir anda gelişmişti. Bugün çarşambaydı. Bugünden bahsediyor olabilir miydi? Hızlıca yüzümü yıkayıp aşağı indim. Hala korkudan titriyordum.
"Sonunda indiniz prenses hazretleri. Ne yapıyordunuz bunca dakika?"
""Anneme garip bir ses bir okuldan ve savaştan bahsetti diyemezdim. Dersem deli olduğumu düşünüp psikoloğa götürürdü.
"Hiç, saçım olmada sadece."
"İyi. Hadi otur da birşeyler ye."
Oturdum. Acaba bugü okula gitmesem mi? Ya da vazgeçtim. Annem hayatta izin vermezdi. Hızlıca yemeğimi yeyip korka korka evden çıktım. Yolda yürürken yine fısıltılar duymaya başladım. Ama bu sefer ki o kalın sesli adamındı.
"Evet kendinizi kollamalısınız. Yoksa o zavallı adam gibi ölürsünüz."
Bu sözler boğazımda bir düğüme neden oldu. O adam ölmüş müydü? Ama nasıl? Ne zamandan beridir bir cümle insanları öldürüyordu? B-bu bir büyü olabilir miydi? Saçmalama Nancy! Bir masalda ya da Harry Potter evreninde değilsin kendine gel.
"Günaydın!"
"Günaydın Sera!"
"Ne oldu? Neden durgun görünüyorsun?"
"Sana bir şey anlatmam gerek. Teneffüste gizli yerimize gel."
"T-tamam."
Sınıfa doğru yol aldım. Ama hala iççimde adlandıramadığım bir his vardı. Hatta camlar kapalı olsa bile içimi bir üşemenin kapladığına yemin edebilirdim. Ama bu üşüme bildiğimiz üşümelerden değildi. Daha farklıydı...
İLK BÖLÜMÜ SONUNDA ATTIM. KISA YAPTIM BİLEREK DİĞER BÖLÜMDE KISA OLACAK GİBİ. ŞİMDİDEN KEYİFLİ OKUMALAR. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. OY VERMEYİ VE YOTUM YAPMAYI UNUTMAYINN..<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMCÜL KILIÇ
FantastikHerşeyden habersizce bir yaşam süren Nancy, tuvalette duyduğu şeyi arkadaşı Sera'ya anlatır. Araştırma yaparlar fakat hiç birşey bulamazlar. Ertesi sabah ise yatağında uyanmayı beklerken baaşka bir yatakta uyanınca işler değişir.