1.Bölüm : İKİ ÇOCUK.

39 11 11
                                    

Her bir çocuk başlarına ne geleceklerinden habersiz bir şekilde doğarlar.Bazıları için hayat sonradan onlara zehir olur.Bazıları ise çocukluktan zorluklarla karşılaşıyor.Tabii ki de her bir insan güzel bir hayat yaşamak ister.Ama herkes kendi kaderini yaşamaya mahkumdur.

Bir kapı kapanırsa, başka bir kapı açılır. Fakat genellikle kapalı kapıya o kadar uzun süre bakarız ki, hangi kapının açıldığını göremeyiz.

18 yıl önce:

Bu gün Ceyda için çok heyecanlı bir gündü.Bir kaç saat sonra ikiz bebekleri olacaktı ve o yüzden hastanedeydi.

Serhat hiç bir zaman onun yanından ayrılmıyordu.Ona hep destek olmaya çalışıyordu.Bu gün o da Ceyda gibi çok heyecanlıydı.Lakin Serhat karısından sakladıkları için vicdan azabı çekiyordu.Doktor ona bebekler hakkında birkaç bilgi vermişdi.Serhat bunu karısından gizlemeye çalışdı.Ama biliyordu ki er yada geç bu gerçeği öyrenecekti.

Bir kaç saat sonra Serhat'a doktor bebeklerin doğduğunu lakin bir problem olduğunu ama tam bilgi vere bilmeyeceklerini söyleyip gitmişdi.Serhat o an ne diyeceğini bilemedi.Doktorun arkasından öylece bakakaldı.

Artık üç günkü Ceyda hastanedeydi.Ceyda da çocukların birinde problem olduğunu öyrenmişti.Ama doktorlar hala dakik bilgi vere bilmemişlerdi.Çünkü önemli bir konu olduğu için araşdırma yapıyorlardı.

Kapı çalındı ve içeriyi bir doktor girdi."Merhabalar efendim.Size çocuğunuz hakkında bir kaç bilgi vermeye geldim." dedi.Ceyda ve Serhat doktoru selamladıkdan sonra merakla doktorun ne diyeceğini bekliyorlardı.Tabii onlar ikiz çocuklarına isim bile koymuşlardı.Tolga ve Zeynep."Bunu söylemek için bir kaç gün araşdırma yapıyorduk. Zeynepde astım hastalığı belirtileri gördük."İkisi de yutkunmuşdu.Ceyda böyle bir şey beklemediği için ne diyeceğini bilemedi.Kendisini toparlayıp,"İyileşme ihtimali yok mu?"diye sordu.Doktor başını olumsuz şekilde sallarken ikiside hiç bir şey demeden doktor odadan çıktı.




Arkadaşlar bölüm nasıldıı?Bölümler çok uzun olmayacak ve bir kaç bölüm önceki yılları okuyacaksınız.

Fikirlerinizi satır-içi oy kullanmakla belirtirseniz sevinirim<33.Yeni bölümde görüşmek üzere.Kendinize iyi bakınn<3333

BİR ARADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin