2026. december 16.
Peti ma reggel Barni nélkül kel fel. Hazudna, ha azt mondaná, nem sírta ki a lelkét az éjjel. Barni Beatles-es felsője van rajta, mindig is abban aludt. Megmossa a fogait, majd pityeregve csinál egy teát. Mindig mellette kelt fel, majd együtt mentek ide-oda, szinte hozzáköltözött már a fiú. Amikor utoljára elment tőle Barni, a szüleihez ment látogatóba ő is, hasonlóan mint Zsombor. Bálint volt legjobban telefonközelben, amikor Júlia - Barnabás hajdani szerelme, illetve közeli barátja -, értesítette őket a haláláról, egyenesen a kórházból. Ő volt az, aki megtudta elsőnek a szülein kívül, hisz közeli hozzátartozónak számít, még most is. Bálint azonnal szólt Giorgionak és Attilának, Peti pedig onnan tudta meg, hogy körülbelül minden reggel a híreken lóg.Péter rengeteget szokott írni a naplójába, így ez ma reggel sem maradhat el. Megnyugtatja, elszakítja attól, ami a valóságban folyik. Előszedi, majd komótosan írni kezd, kicsit kikapcsolva az agyát.
"Egy másik világban talán még mindig melletted kelek fel, nézem, ahogyan a nap első sugarai az arcodat simogatják. Felkelek, hagylak még aludni, sokáig zenéltél este a kanapémon ülve. Kimegyek, előtte betakarlak, meg ne fázz álmodban. A fürdőbe megyek, elmosolyodok a fogkeféden az enyém mellett. Fogat mosok, majd az arcomat is lemosom. Kósza a hajam, és lóg rajtam a Beatles-es felsőd, de nem törődök vele. A konyhába veszem az utam. Leöntök magamnak egy teát, amelyiket te is szereted, majd a pultnak dőlve gondolkodok, mennyire szeretlek. A finom érintéseidtől az utcán, a zenekari próbák közti lopott csókokon át, egészen addig, ahogyan a neved suttogom a füledbe, beléd kapaszkodva az éjjel közepén. A cuccaid a kanapén hevernek, az inged is valahol el van hagyva, majd megtaláljuk. Kijössz, kómás vagy, de mosolyogva figyellek. Kiveszed a teát a kezemből, mielőtt átölelsz, s a derekam simogatod. Egy másik világban veled reggelizek, de nem ebben. Nélküled keltem fel, remélve, hogy csak egy álom volt. A cuccaid azóta úgy vannak hagyva, amióta elmentél a szüleidhez, s megígérted, hogy ma találkozunk. Az inged valahol ledobva maradt, itt a táskád a kanapén, és az ágyat sem csináltam meg a távozásod óta. A bögre, amit kivettél a kezemből ugyan ott maradt, ahova tetted, mielőtt a derekam simogattad. A fogkeféd az enyém mellett van, nem akarom kidobni. Habár nem is teljesen, de részben itt maradtál."
Fogalma sincsen, most hová tovább. Mintha megállt volna számára az élet. Mindig is szerelmes volt Barniba, de az utóbbi egy évben teljesedett ki. Annyi mindent terveztek, most pedig olyan, mintha egy darabot téptek volna ki belőle.— —
Bálint Giorgioval töltötte az éjjelt, látta mennyire rosszul van, és, hogy kellene neki egy támasz mostanra. Peti megvan egyedül, kivéve amikor elborul az agya. Jelenleg még ura a helyzetnek, s nem tűnik úgy, hogy ez rosszabbodni fog. Vele ellenben Giorgionak kell a társaság, vagy képes megbolondulni is.
— Jó reggelt — Mosolyog rá Bálint, amint figyeli, ahogy kijön a szobából. Kócos a haja, a szemei kómásak még, és egy nagyon nagy felső van rajta - amit Bálint adott rá, hisz tegnap este későn értek haza -. A férfi aranyosnak tartja az olaszt, hiszen hogy a fenébe ne tartaná annak, amikor az ő pólója van rajta? Ellenben vele, ő kicsit összeszedettebb, fel van öltözve, és kávét iszik. — Csináltam neked kávét. — Giorgio csendesen elveszi, majd belekortyol. A budai lakását bejárják a nap aranysárgás sugarai, ami így, decemberben elég ritka. Nagyon nyugtató az atmoszféra, pont úgy, mintha minden rendben lenne. Mintha Barni is ott lenne tíz percre tőle. Kint a város havas, így egy elég hangulatos az egész. Giorgio megissza a kávéját, utána pedig egyenesen Bálinthoz sétál, majd nemes egyszerűséggel megöleli. A férfi tudja, hogy ezt Giorgio csak azért teszi, - még ha téved is - hiszen rosszul van, és jót tesz neki az érintés, mégis egészen a mellkasáig elönti a pír és átjárja a melegség. Ha akarná sem tudná letagadni, hogy többet érez iránta. Bár az egy hete történtek után igazán egyértelműnek tűnhet ez.
"Addig alszunk, míg szerelmesek nem leszünk."
— Csináljak reggelit? — Motyogja a mellkasába, amin Bálint finoman elkuncogja magát. Továbbra sem engedi el őt az alacsonyabb, így finoman a fiú hajához emeli a kezét, majd azt kezdi el simogatni és piszkálni.
— Hát, ha szeretnél rendelhetünk is valamit, nem muszáj főzni ma — Veti fel az ötletet. Giorgio elgondolkodik kicsit, majd bólogatni kezd.
— Eljössz velem a színházba ma este? Próba lesz ismét, de nem szeretnék egyedül maradni. — Kérdezi, az arcán olyan ártatlansággal, amitől Bálint el tudna olvadni.
— Persze, de csak ha megnézhetlek az előadáson ingyen — Mosolyog csábosan, egy kuncogás kicsípve az olaszból. Giorgio kicsit gondolkodik rajta, majd elvigyorodva lép közelebb a magasabbikhoz.
— Hát, ha kiérdemled, akkor lehet — Mosolyog, majd folytatja. — Bár igazából akár mikor megnézhetsz — Kuncog, majd egy gyors puszit adva a szőke arcára. Bálint mosolyogva pillant utána, ahogyan besiet a hálószobába felöltözni és összeszedni magát. Imádja, amikor ezt megcsinálja vele, mindig megtölti a szívét egyfajta melegség és szeretet, na meg a letagadhatatlan vágy amit mindig is érez iránta. Tudja, hogy ezt most nem kellene, viszont nem áll meg az élet és nem búslakodhatnak a nap minden órájában, nem fogják megváltoztatni már azt, ami egyszer megtörtént.
Bálint gondolatmenetét a bajszos fiú szakítja meg, akin most egy lila ing és kék farmer van már. Eléggé összeszedte magát, s most nagy szemekkel pislog Bálintra. — Elmegyünk bevásárolni? — Kérdezi, mire a magasabbik hevesen bólogat. Mielőtt mindketten cipőt vesznek, Bálint megissza az utolsó korty kávéját, ami eddig is erős aromát árasztott szét a lakásban, Giorgio pedig befújja magát a kedvenc kölnijével. Cipőt és kabátot vesznek, majd mielőtt kilépnek a lakásból, Bálint először érzi, milyen finoman keverednek az illataik.
Elindulnak, most Bálint kocsijával, majd egy nem messzi Aldiban kötnek ki. Kiszállnak, majd heves beszélgetés közt a képzeletbeli bevásárlólistát is átbeszélik. Amióta Bálint Giorgioval van, egy kicsit olyan, mintha minden rendben lenne, és ő imádja azt a megnyugvást, amit okoz neki a férfi. Vesznek majdnem mindent, ami kell, pár nasi és értelmetlen butaság is becsúszik a kosarukba, majd azon kapják magukat, hogy fél órája állnak a sorban. Közben persze pár tini lány összekuncog a hátuk mögött, ami felmeríti bennük a kérdést, hogy ők vajon tudnak Barnabásról?
— — — — —
NOTE: Ez most egy kicsit uncsibb rész lett, de remélem, hogy tetszeni fog. Kicsit beletekintünk Giorgio és Bálint életébe is, ahogyan egymással minden rendben van. Vajon mi volt a legutóbbi kis kalandjuk?
- Puszi: V<3
ВЫ ЧИТАЕТЕ
itt maradt.
Фанфик"BLIKK.HU: ..A hír az egész zeneipart megrázta, fogadják őszinte együttérzésünk."