— — — — —
Reszket a bokor, mert
Madárka szállott rá.
Reszket a lelkem, mert
Eszembe jutottál— — — — —
2027. április 10.
Zsombor éppen a zuhanyból lép ki, amikor kap egy üzenetet. A víz a hajából rácseppen a telefonjára, ami elkezdi saját magát nyomkodni, így kicsit eltart, míg rendesen tudja irányítani. Addig persze a zenekaros csoport őrülten meg sem áll.erőberő
halljátok indulok
19:56györgy
el sem keszultem miaf
19:58blinz
puceran is johetsz💗
19:58am en is kesz vagyok
19:59pötyi
én most öltöztem fel
20:02györgy replied to blinz
hogy mi😳
20:03fuves
halo en csak most
zuhanyoztam
20:05A fiúk kocsmázni készülnek, megünnepelve a Budapest Parkos koncertet.
Atin a szokásos szűk póló van egy fekete farmerrel, a tükör előtt áll és még utoljára belövi a haját. Borotválkozott is ma, mint minden második nap, így ez hozzájárul a frissességéhez. Fúj magára egy kis parfümöt, majd egy homlokpuszi keretein belül elköszön szerelmétől, aki előbb még vele zuhanyozott. Magára kap egy pulcsit, majd kilépve a lépcsőházból megállapítja, hogy mennyire jól tette. Elindul, de most tömegközlekedéssel, hisz senki sem hiheti, hogy majd józan marad ma.
Giorgio egy fura és idétlen lila overált vesz fel egy feketés lilás garbóval, amitől olyan mint egy minion. Ma tervez Bálinttal megbeszélni pár dolgot, így kicsit izgul is, mintha sosem lett volna köztük semmi több. Megborotválkozott, a haját is belőtte, így most elég rendbe szedett az eddigi kinézetéhez képest. Mielőtt elindul felvesz egy vékonyabb tavaszi kabátot, majd még a rendes indulása előtt háromszor vissza kell fordulnia.
Eközben az, aki miatt a bajszos fiú ennyire összeszedetlen, már rég elkészülten ül a kanapéján és telefonozik. Kicsit örül, hogy látja ma Giorgiot, hisz elég rég találkoztak a kisebb veszekedésük óta, de teljesen jogosnak gondolja az érveit. Egy pulcsi meg farmer van rajta, nem tolja túl. Alá felvett egy pólót is, ha melege lenne, majd a bakancsát felhúzva indul el a Pótkulcsba.
Peti egy inget gombol fel magán, pont a kedvencét, majd egy farmert is felhúz mellé. A haja kicsit vizes még, de nem sokat törődik vele, hisz van egy kis ideje még. Lefőz magának egy teát, a tegnapelőtti estéje után nincs igazán ereje. Ma már határozottan jobb, de még mindig nem jó, mintha újra visszajött volna a gyász és szenvedés. Szeretne jobban lenni, próbálkozik is, de annyira olyan volt, mintha Barni ölelte volna. Mély levegő után el is indul, felhúzza a cipőjét és kardigánját, majd szalad is a metróhoz.
Meglepően, ma Zsombor az első, aki odaér törzshelyükre, ő már egy bevásárláson túl van, így le is ül az egyik asztalhoz. Nem kér még semmit, kedvesen utasítja vissza a pultos lány ajánlatát, barátaira tekintve. Ati be is fut, integetve mosolyog Zsomborra.
— Zsomaa, hát már itt vagy? — Mosolyog, közben megöleli a göndör fiút. Zsombort megcsapja Attila férfias parfümje, de az aranyhajú lány aromáját is véli felfedezni rajta, nagyon szeretik egymást Atival.
— Itt bizony, végre nem késtem — Nevet, majd Ati beül az asztal belső részére, így pont az asztalfőnél ül, miközben vele szemben a hátsó ajtó van. Nekiállnak beszélgetni, majd szépen lassan mindenki megérkezik. A felállás az alábbi; Zsombor ül az asztal legszélén, mellette pedig Péter mosolyog álmosan a gubancos és egyre hosszabb haja mögül. Az asztalfőnél Attila csücsül, mellette a másik oldalon pedig Bálint és Giorgio sunnyognak.
YOU ARE READING
itt maradt.
Fanfiction"BLIKK.HU: ..A hír az egész zeneipart megrázta, fogadják őszinte együttérzésünk."