*Hyunjin*
AVM'de gezmeye devam ettikten sonra Changbin ve Jisung söylenmeye başladı.
Jisung: Açım ben ya
Changbin:Bende
Chan:Yemek yiyelim o zaman
Herkes onaylayınca AVM'nin üst katına çıktık. Ortak bir yemek yeri seçip oraay oturduk ve yemekleri sipariş verdik. Felix acılı birşeyler söylemişti, bende baharatlı birşeyler tercih etmiştim.
Sonunda yemekler gelmişti, yemeden Felix'e baktım.Hyunjin:Felix o senin için fazla acı değil mi?
"Yok be neresi acı"
Hyunjin:Peki sen bilirsin
Yemeye başladık arada sırada Felix'e bakıyodum ve bu sefer baktığımda acıdan kızarmış dudakları dikkatimi çekti.
Hyunjin:Felix yeter yeme daha fazla
"Bişey olmaz ya"
Hyunjin:Felix biraz sözümü dinle su iç bari biraz
Felix hiç dikkat etmeden önündeki suyu alıp içmeye başladı,bende gülmemi tutamadım.
Hyunjin:Lix o su benimde
Felix öksürmeye başlayınca herkes gülmeye başladı.
Hyunjin: Tamam tamam bişey demedim iç şu suyu
Felix utanır gibi bir elini başına koydu.
"Ya niye baştan söylemiyosun?!"
Hyunjin: Bişey olmaz diye
Yemeğimize devam ettik ve bitirince kahve içmeye gittik.
*Felix*
Kendimi hala çok rezil hissediyordum. Lan Felix sen niye Hyunjin'i suçluyosun ki, bakabilirdin suya. Off neyse de dolaylı yoldan öpüşme amk bu. Allah'ım nolur kahveleri de karıştırmıyım ya.
Çok şükür kahveyi adam akıllı içip eve vardık. Kendimi direk odaya attım. Yatağa uzanıp boş boş tavanı izledim. Neden bende bilmiyorum sadece keyfim ve kahyası öyle istedi. Birden odaya Hyunjin daldı. Lan insan bi kapıyı çalar dimi öküz. Kafamı hafiften kaldırıp ona baktım.
"Lan insan bi kapıyı çalar"
Hyunjin:Tamam çalarım bundan sonra
Kafamı geri yatırıp tavanı izlemeye devam ettim. Hyunjin dolabın önüne geçip birşeyler yapmaya başlayınca direk gözümü kapatıp bağırmaya başladım.
"NAPIYON LAN HOŞT"
Hyunjin: Üstümü değiştiriyorum?
"BURDA MI DEĞİŞTİRİYOSUN?!"
Hyunjin:Evet nolmuş?
Oflayarak gözümü açtım ve ters tarafa dönüp yattım.
Hyunjin:Lix bi yardım etsene ya
Off iki dakika yatcaktım ya.
Arkamı dönüp ona baktım."Noldu"
Hyunjin:Kolum şıkıştı.
Üstüne detaylı bakınca gülmemek için zor durdum. Ama daha fazla kendimi tutamadım.
"Tişörtü yamuk giymişsin çünkü
SKEKSKSKS"Hyunjin:Ne gülüyon ya yardım et
"Tamam tamam, çıkar şu tişörtü bi"
Hyunjin:Hani kolum sıkıştı ya tek kolumla nasıl yapıyım
Umarım bilerek yapmıyosundur bunları Hyun.
"Bide anne olduk iyi mi"
İçine atlette giymemis şerefsizz. Tam tişörtünün altından tuttum yukarıya kaldırdım ve evet, JİSUNG SENİN ZAMANLAMANI SİKİYİM.
Jisung odaya FBI gibi şak diye daldı.Jisung:LAN FELİX YARDIM E- ABOOO NABIYONUZ AMK BEN YANLIŞ ZAMANDA GELMİSİM.
Hyunjin:Jisungcuğum bağırma
Jisung:Ya napiyim Minho beni sikcek net
"Ondan önce ben sikcem seni tövbe tövbe"
Tam o sırada Minho içeri daldı, bak sen şu Allah'ın işine.
Minho: Hoşt kim sikiyo benim sevgilimi, oooo Huncin beyy
Hyunjin: HasbinAllah, HasbinAllah
Jisung:Felix senin de manzaran güzel heralde
Önüme baktığım da hala Hyunjin'in tişörtünü yukarıda tuttuğumu farkedip geri aşağıya indirdim.
"Minho sevgilini burdan almaya ne dersin ha?"
Minho: İşime gelir
Jisung:ULAN FELİX YAKTIM LAN SENİİ
Jisung ve Minho çıkınca bende Hyunjin'in tişörtünü düzelttim ve geri yatağa oturdum. Hyunjin'de tişörtünü tam giyip yanıma uzandı.
Hyunjin: Teşekkür ederim
"Rica ederi- O NE LAN"
Hyunjin anlamamış gözlerle bana bakarken elimle duvarı işaret ettim.
"YA HYUNJİN ÖRÜMCEK VAR AL ŞUNU YAAA"
Hyunjin sırıtmaya başladığında tekrar söyledim.
"YA NE GÜLÜYON ALSANA ŞUNU KOCAMAN BİDE YER BU BENİ"
Hyunjin:Abartma Felix
Hyunjin masadaki peçetelerden birini aldı ve duvarda ki örümceği sanki hiç bişey yokmuş gibi rahatça aldı duvardan. Ya bu nası bu kadar sakin kalabiliyo?!
Sonrasında ise camı açıp peçeteyle birlikte örümceği dışarı atınca, bende tutmaktan nerdeyse boğulacağım nefesimi verdim.Hyunjin:Bak attım gitti, yatabilirsin
"Tamam saol"
Yatağı kontrol ederek yattım. Kafamı koyduğum yastığı kafamın altından alıp ona sarıldım ve uyumaya çalıştım. Omzumda hissettiğim el ile arkama döndüm.
Hyunjin:Lix bırak şu yastığı boynun tutulur bide onunla uğraşırsın.
"Ama sarılıyorum"
Hyunjin:Gel sen şöyle
Kollarını hafiften açtığında ilk şaşırdım, fakat sonra resmen uçar gibi hızlıca Hyunjin'e sarıldım.
Hyunjin: Herhalde sen bayadır sarılmak istiyodun bana hm?
"Yoo"
Hyunjin:Tamam tamam hadi uyuyalım artık.
"Tamam"
Hyunjin bana daha sıkı sarıldı ve o şekilde uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Bully //Hyunlix Smut
RomantizmHyunjin okulun zorbasıydı. Yanında birkaç arkadaşı ile resmen bütün okulu zorbalardı, bu yüzden kimse onun yanına yaklaşmazdı. Kimseye değer vermiyordu, ama kim bilir belki de o gün fikirleri değişebilir.