Bu bölüm düzenlenmistir
Canımdan çok sevdiğim timim öldüğünde dağlaya çıktım tam tamına bugünden sonra 3 yıl oldu ve o timim benim ailem gibiydi ben kim miyim ben Umay lina 27 yaşındayım ben yetimhanede büyüdüm kimsem yoktu daha yeni doğmuştum ve beni yetimhanenin çöp kutusunun yanına bırakmış hali orada çok kötü gördüm istenmedim müdür hep bana şiddet uyguladı iyi ki de hepsi kalıcı değildi hatta hiçbiri kalıcı değildi kılıcı olsaydı asker olamazdım kod adım tombiş eskiden TSK'nın koyduğu ay aseneler örgütündeydim arada kıdemli üsteğmendim oradaki benden küçük küçük Aden'i çok seviyordum ve sonradan ayrılıp msü sınavlarına giydim ve milli savunma üniversitesi'ni kazandım Ankara'da okudum ve soğan timim ölse de bozkurtlar timinin tim komutanı yardımcısıydım yüzbaşı Umay Lina Öztürk.
1 saat sonra gizlice giydim tüyüz kampının başkanının sağ kolu seto geldi ve başkanın beni istediğini söyledi ben de çaktırmadan"temam havel sen gidesin ben giderim"dedim"temam havel ama acele edisen acildir"dedi ve gitti ben de oyalanmadan istemiyorlar yoksa anlarlar benim asker olduğuma anlarlar.
Başkanın yanına geldiğimde kapıyı çaldım. Kapıyı açıp hemen şeye giydim"beni istemisindir basgan nolmustur?"dedim"he seni istemisindir rozem yarın hakkariz yöksekova'daki eskeride bir adamımız vardır ve ona bir emir verdim birazdan*****köyüne başkın yapacaz ama onlar***** hastanesine baskın yapılacağını sanacak onlar*****hastanesine giderken bizde*****köyüne gidecez ve ordaki veletleri alıp alıp TC almak için eğiticez"dedi pust heris nah alırsınız"temamdır havel başka biser yoksa gıdım ben"dedim"yoktor gidesin"dedi bende hemen çıkıp çadıra geldim ve albaya haber vermek için kullandığım telefonu aldım ve kamptan uzaklasıp albayı aradım.
"Tombisten yuvara acil albayı bağların"
Yuva dinlemede tombiş hemen bağlıyorum"
"Tombiş ben kadir albay noldu?
"Albayım***köyüne saldırı olacakmıs ordaki çocukları alıp TC saldırmak için eğiticekmis ve karargahda hain var***hastanesine saldırı olacak haberini verecekler miş yani yani yalan habermis o"
"Tombiş ordaki görevin bitmiştir Tuvana geri geliyorsun kimliğini karargaha gelene kadar gizli tut"
"Emredersiniz komutanım.Dedim ve kapattım güzel vatanıma geri döne bilirim. Beni bekle vatanım sanlı türk bayrağım ve üniformamı.
Aksam olunca bende hemen yemek yedikleri yere geldim ve yemeklere uyku ilaçı kattım.
Biraz beklediğimde herkes uyurdu hemen Maho itinin çadırına gidip kırmızı dosrarı,flaş bellekleri vb aldım ve kendi çadırıma gelip hemen geri çıktım ve mühimaat odasına gelip bomba aldım ve görünmeyen yerleri yerleştirdim ve çadıra geri döndüm ve hemen Mahonun çadırından aldığım belgeleri,dosraları,flaş bellekleri alıp kıyafetimin içine kordum ve sabah olmasını bekledim.
Sabah olunca dısarsan sesler gelmere başladı"rozem gelesin giderek eskerler bizi yakalamadan"pust korkuyorsan neden plan yapıyorsun"temam heval sen gidesin ben gelerim"dedim o gidince bende çadırdan çıkıp yavaş adımlarla ilerledim tam bir iti vurcakken karın bosluğumdan vuruldum ve yere düstüm ama pes etmem ben bir türk eskeririm.Yarım saat sonra çatısma bitmişti ve bir yasayan var mı diye bakmaya geldiler ve beni fark etmelerini sağladım"komutanım bir tanesi yasıyor ne yapalım"dedi komutan"alın belki bildiklerini der"dediler miko ve beni aldılar helikopter alanına gidiyorduk.Ve benim gözlerim kararıyordu artık geldiğimizde helikopter gelmişti ve beni ve mikoru itip bindirdiler ve kendilerıde rütbe sırasına göre bindiler.
Ben yarım saattir karnımı tutuyordum ve artık dayanacak gücüm kalmamıstı ve ben bir türk askeriyim ve dayanmak zorundayım"komutanım bu it bindiğimizden beri ne soru sordu ne de bı şey dedi"dedi aralarından beri ve ben daha fazla dayanamadım ve dudağımda hafif bir inleme çıktı ve ağzımdan da kan geldi ve bunu fark eden komutan adının kerem olduğunu öğrendiğim kisiye"kerem lan bu ite bak vuruldu herhalde"dedi ve kerem gelip karnınama baktı"komutanım kurşun girmemiş sırırmıs ama çok kan keybetmis"dedi ama dayanmak zorundardım saten kerem pansuman yapıp yerine geri oturdu ve helikopter inişe geçtı ilk bizi indirdiler sonra rütbe sırasına görede onlar indi ve konutanlarıda gerire gelip tekmil verdi"KIDEMLİ YÜZBASI/KORAY KORKMAZ/RİZA/GÖREV BASARI İLE TAMAMLANMISTIR KOMUTANIM"dirip yerine geçti ve şimdi zort olma sırası sizde albay bana bakınca ne demek istediğini anladım ve gerire gelip tekmil verdim"YÜZBASI UMAY LİNA/MALATYA GÖREV BASARI İLE TAMAMLANMISTIR KOMUTANIM"dedim ve arkama baktığımda zort olduklarını fark ettim.
Sonrası kapkaranlıktı çünki artık dayanamadım ve bayıldım.
Heyuu merhaba arkadaşlar ben geldim biliyorum hem heyecanlı yerinde bitirdim ve biliyorum kötü birisirim hihihi umarım beğenirsiniz sizi çok seviyorum
Güncellendi elimden geldikçe düzettim yazım yanlıslarını
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kod adı:tomris(gerçek ailem)Düzenlemede
Roman pour AdolescentsBir kız var vatanını seven Bir kız var kod adı umay lina öztürk(korkmaz) O kız hiç iyi bir çocukluk geçiremedi O kız yetimhanede kalıyordu hep mutsuzdu Peki o kız tam 27 yıl sonra karıştığını öğrenirse ne olur? Peki o kızın abiler üçü ve kardeşi v...