Bu bölüm düzenlendi
Gözlerimi açtığımda beyaz bir tavan ile karşılaştım ilk başta neden hastanede olduğumu düşündüm ama sonradan aklıma dank etti en son görevdeydim ve kayın boşluğumdan vurmuştum ve beni almaya gelen askerlerlerle gelmiştim togay'a ve tekmil verdim arkamı döndüğümde hepsi zort olmuştu sonrası Kapkaranlıktı ve yine olduğu gibi kimse yoktu yanımda hus alışığım zaten. Birden kapı açıldı baktığımda beni beni almaya gelen tim gelmişti"geçmiş olsun yüzbasım"dedi adına baktığımda soy adı korkmazdı ve adı ne bilmiyorum rütbesi ne bakınca benden kıdemli olarak yüksekti hemen kalkıp tekmil verecekken"otur yüzbasın üç gündür uyurdun şimdi uyandım kalkma"dedi n ne üç gündür uyurmudum"hep biz vardık yanında ve albayda tabi ama ailen gelmedi"dedi"keşke beklemeseydiniz komutanım"dedim" olsun ama ailen neden gelmediler özel diğilde dire bilirmisin?"dedi" komutanım...ben dünyara gelince...beni yetimhane çüplüğüne bırakmıslar...eğer oradaki manevi abim olmasardı...belki ölmüstüm binbası ömer taş beni bulmuş ve müdüre demiş müdür'de ilk başta istememis...ama sonradan kabul etmiş"dedim" saten o da 3 yıl önce şehit oldu"dedim"bilmiyordum?"dedi"sorun diğil komutanım"dedim.
Tam tamına 2 hafta oldu hastaneden çıkalı ve şimdi tugay'a gidiyorum yani 2 hafta izin verdi albay yani kadir albayda kızmaz ya saten tayinimde bugün çıkacaktı.
Tugara gelince er beni duydurdu"bacım neden geldin"dedi hemen asker kimliğimi güstersim ve"SÖZLESMELİ ER MUHAMMET EROĞLU/MALATYA EMRET KOMUTANIM"dedi ne malatyamı nerse"aslanın kapırı açar mısın" dedim"EMREDERSİNİZ KOMUTANIM" dedi ve kapırı açtı bende hemen moturum ile togara girdim ve moturumu park ettim seviyorum bebeğim be
Böyle hayal edin ya da iatediğiniz gibi ede bilirsiniz
Hemen albayın hastanere gelice bana verdiği anakter ile odama gidip üniformami giymem gerekiyordu. Odama gelip hemen üniformamı giydim ve üstünceki sanlı türk bayrağımı oksadım ve rütbemin olduğu yozetime baktım yüzbası yotetim benim soy adımın olduğu yere baktım öztürk yazıyor hep düsünüyorum diyorum ki beni neden yurdun çöp kotusuna attılar istemiyorlarsa neden beni dünyara getirdiler sonra siktir et diyorum istemeseler istemesinler diyorum. Nerse son olarak sacımıda ördükten sonra bordu beremi de düzettikten sonra hazırım.
Albayın odasına geldikten sonra tekmil verdim"YÜZBASI UMAY LİNA/MALAYRA/EMRET KOMUTANIM"dedim"otur asker"dedi yok ya yer mi türk kızı komutanım ilk başta oturunca çok iyi bir ceza vermisti 24 saat ölüm içtiması yaptırmıstı ve sonrada tüm tugarı bana temizletmisti"otur asker bu bir emirdir"dedi bende oturdu eee ne demizler emir demiri keser"asker bu zarfta gideceğin şehir yazıyor ve sana orda bir tim verilecek"n.ne tim mi birden kapı çaldı"gel"dedi içere Koray komutan girdi"KIDEMLİ YÜZBASI KORAT KORKMAZ/RİZA/EMRET KOMUTANIM"dedi lan bir dakika eee albayla soy adları aynı"noldu torunum"dedi heee torunurmus"dede ben 2 hafta önceki raboru getirmiştim" dedi yeni fark ediyormus gibi beni gördü"dede istersen görevine devam et ben beklerim"dedi bende konusmara başladım"albayım biliyoruz rütbeden çıksak olur mu"dedim"olur kızım belliki bana biser diceksin"evet amca dicem biliyorum siz bana manevi babam yarbay kadir öztürkten kalan tek kişisiniz n'olur biser yapın ben yeni tim istemiyorum lütfen onlara ihanet etmiş gibi olucam"dedim"dede siz tanısıyormusunuz"dedi Koray komutan"evet oğlum bizim şehit olan kadirin üvey kızı ama çok severdi kendisini"sonra bana bakarak devam etti"ve kızım seni kendi torunum gibi severim ama olmaz artık hayatını yaşaman gerekiyor onlar şuan en güzel yerdeler şehitllik meltemesindeler mutlu olmalısın şuan"dedi haklı ama offff"peki amca"dedim"baska biser yoksa cıka bilirmirim albayım" dedim"çık kızım çık"dedi hemen selam verip çıktım ve zarfı açtım"rıza togarı"yazıyorudu.
Odadan çıkınca telefonumu açtım ve bir tane yabancı numaradan mesaj vardı açıp baktığımda okuduklarım beni şoke etti mesajda sonlar yazıyordu
Sarın Umay Lina öztürk biz rıza özel korkmaz hastanesinden size 1 haftadır ulaşmara çalısıyorduk ama ulaşmarınca mesaj atmakda buldum rıza etsem mesajı görünce bizi ararmısınız.
Yazıyordu nasıl olur bu nasıl 27 yılım yok oldu?gitti inanamıyorum hemen aradım"alo"dedim arkadaki seste"merhabalar siz Umay Lina hanımmısınız"dedi"evet bişer mi oldu?"Rize özel korkmaz Hastanesi'nde iki tane doğum olmuş biri tek çocukmuş diğer doğumda üçüzmüs üçülerden kız olan yani sizle birlikte doğan kız karışmış ola bilir rıza etsek yarın riza özel korkmaz Hastanesi'ne saat 14.30 gibi gele bilirmisiniz dna testi yaptırmanız gerekiyor"dedi streker"p.peki geliyorum"dedim ve kapattım şimdi ne olacak ya gerçekten karıştırsam ya o aile beni iştemezse ne olur.
Heyu en heyecanlı yerinde bitirdim biliyorum ve bu bölümü düzenledim elimden geldikçe düzenlemere çalıştım sizi çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kod adı:tomris(gerçek ailem)Düzenlemede
Ficção AdolescenteBir kız var vatanını seven Bir kız var kod adı umay lina öztürk(korkmaz) O kız hiç iyi bir çocukluk geçiremedi O kız yetimhanede kalıyordu hep mutsuzdu Peki o kız tam 27 yıl sonra karıştığını öğrenirse ne olur? Peki o kızın abiler üçü ve kardeşi v...