gölge timi(düzenlendi)

620 28 3
                                    

Şimdi saat 4:30 kalktım yine kabusla uyandım sevdiğimin timindendim ve oydan tanıstık annesi ve babası Trabzonlu ve hiç görmedim onları bir sadece annesinin ve babasının pöh ve jöh oldukları için nisanımıza ablası gele bilmişti evet annesi pöh babası jöhtü ondan nisanımızda yoktular saten onlarda sevdiğim ve timin şehit olduktan 2 gün sonra şehit oldular ve onlarıda oğlunun yanına yani Trabzon şehitliğine defnettik neyse onları hep kabusumda görürdüm yine gördüğüm bir gündü dün olanlardan sonra beni yetimhanere bırakan ailem ve onların öz kızı hapse girdi bende son kez komando marsını yüksek sesle söylüyordum.

Ooooooo
Ooooooo
Ooooooo
Ooooooo

Biz dağlara atarız busu
Biz dağlara atarız busu

Haram oldu gece uykusu
Haram oldu gece uykusu

Komandoya bir yudum su
Komandoya bir yudum su

Vermez misin konya kızı
Vermez misin konya kızı

Bir elinde el bombası
Bir elinde el bambası

Bir elinde kasa turası
Bir elinde kasa turası

Sırtında da sırt çantası
Sırtında da sırt çantası

İkinci bölük aslanları
İkinci bölük aslanları

Şırıl şırıl suyun akısı
Şırıl şırıl suyun akısı

Beline de bağlamış al nakışı
Beline de bağlamış al nakışı

Komandonun bir bakışı
Komandonun bir bakışı

Yetmedi sana konya kızı
Yetmedi sana konya kızı

Yetmedi sana konya kızı
Yetmedi sana konya kızı

Vatan askı canımdadır
Vatan aşkı canımdadır

Bayrak sancak kanımdadır
Bayrak sancak kanımdadır

Atasının yanındadır
Atasının yanındadır

İkinci bölük aslanları
İkinci bölük aslanları

Devre devre gelir gider
Devre devre gelir gider

Ne gam kaldı ne keder
Ne gam kaldı ne keder

Coşku ile yemin eder
Coşku ile yemin eder

İkinci bölük aslanları
İkinci bölük aslanları

Mardin,şırnak,senevoya
Mardin,şırnak,senevoya

Hakkari,yüksekovaya
Hakkari,yüksekovaya

Tunceli,diyarbakır"a
Tunceli,diyarbakır'a

Dağlara çıkacağız dağlara
Dağlara çıkacağız dağlara

Eşkıya vuracağız eşkıya
Eşkıya vuracağız eşkıya

Son kez komando marsını söyledikten sonra telefonum çaldı baktığımda albaydı açıp hemen tekmil verdim"YÜZBASI UMAY LİNA ÖZTÜRK/MALATYA/EMRET KOMUTANIM"evet daha korkmaz soy adını almadım"asker hemen karargaha gel yeni timin geldi"istemesemde mecburen kabul ettim"EMREDERSİNİZ KOMUTANIM" dedim ve kapartı ne kadar yeni tim istemesemde mecburum.

Hemen odama gidip ılık duş aldım bugün hasta gibirdim hemen hasta ola biliyorum ama konu vatanım olunca hastada olsam gidip vatanımı koyumak boynumun burcudur benim için ondan hastada olsam olmasamda giderdim operasyonam

Duştan çıkıp hemen giyindim vallah üşendim ondan evde giyindim üniformamı bu sanlı üniformari giymek için ne engeller aştım simdi giyorsam emeğimle.

Hemen aşağı inip bebeğime bindim(yani motoruna) son gaz tugara sördüm motorumu.

15 dakika sonra tutarda oldum hemen kapıdan geçtip motorumu park ettim dısarda içtika yapan timlerde vardı ve bir tim dikkatimi çekti iyice baktığımda beni alan timdi onlarda bana bakıyorudu selam verip albaya giderdim.

Yanlarına giderken yanlarında bana çok benzeren hemde erkek halim olan bir oğlan vardı"YÜZBAŞI UMAY LİNA ÖZTÜRK/MALAYRA/EMRET KOMUTANIM" dedim"rahat asker iznin bitti herhalde"dedi"evet komutanım yeni tim geliyormuş benim timim herhalde albay çağırdı"dedim olarak"tamamdır asker"dedi ve ekledi"bu arada bu da benim kardeşim yiğit Efe cumhuriyet başsavcısı" dedi"tanıştığı_"sözümü bölen şey"kotay oğlum bakıyorumda kardeşinle tanıştın sende ikizinle yiğidim"n.ne yarbay babam mı oluyor?"eeee şey komutanım ben gitsem iyi olur olur albay bekliyor bekliyorda" dedim ve hemen uzaklastı.

Albayın odasına geldiğimda albay postası yoktu hemen kapırı çaldığımda içerde biyo anne vardı neyse"YÜZBASI UMAY LİNA ÖZTÜRK/MALATYA/EMRET KOMUTANIM"dedim"rahat asker"dedi rahata geçtim"otur asker"dedi yok ya yermiyim ben"bu bir emirdir asker otur"dedi hemen oturdum"ilk başta yeni timin geldi dinlenme odasında ikinci olarakda demek benim karışan torunum sensin ha"dedi"sanırım öyle komutanım"dedim"kızım ben annen Burçin bu da karınbederim kazım" dedi"biliyorum Burçin hanım saten hepinizi arastırdım yani yanlış anlamarın sadece törürlen bağlantınız var mı dire baktım o kadar"dedim ve ekledim"komutanım izninizle ben timim ile tanışmara gidiyorum" dedim"tamam asker"dedi.

Albayın odasından çıkıp bir askere gölge timini soydum ve dinlenme odalarının yerini tarif etti bende hemen odara gelip kapırı çalıp girdim"merhaba arkadaşlar ben yeni komutanınız yüzbaşı Umay Lina öztürk"dedim tam kalkacaklarken oturdun dedim ve bende boş bir yere oturdum"hadi kendinizi lakabınızla dahil tanıta bilirsiniz"dedim.

Kıdemli üsteğmen Murat gönduğdu komutanım 33 yasındarım evlirim bir kızım var adı hilal karımda kardelen lakabımda bozkurt

Kıdemlı üsteğmen deniz Karakurt 30 yasındarım elif kurt ile nisanlırım artvinlirim lakabım ölüm

Üsteğmen berat acıkgöz ankaralırım 23 yasındarım bekarım yağmur lakabında keskin

Üsteğmen elif kurt 29 yasındarım nisanlım deniz karakurt rizelirim lakabımda kuzgun

Teğmen ega bozkurt 21 yasındarım sevgilim var adı ceren(benim adım ege benimm) lakabım sağlıkçı

Astsubat kıdemli üstcavus eylül açıkgöz Ankaralırım 27 sevgilim var adı toprak lakabım Asena

Eylül ve berat arkadaşım eylül ve arkadaşım eylül'ün kardeşi beratı ekledim

Hep bir ağızdan.

*HOŞGELDİNİZ KOMUTANIM*

dediler ve sohbet etmeye başladık çok eğlencelirdi timdi"murat,deniz ve elif siz benden büyüksünüz sizde izin verirseniz murat ve deniz'e elif sana da abla desem olur mu"dedim"olur tabi dire bilirsin"dediler aynı anda.

Heyuuu ben geldim biliyorum güzel yerinde bitirdim biliyorum elimden geldikçe düzenledim umarım beğenirsiniz sizi çok seviyorum.

kod adı:tomris(gerçek ailem)DüzenlemedeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin