DİLA SOYDAN (DUMAN)
Dila'nın anlatımıyla:
Sabah gözlerimi açtığımda saate baktım, daha yeni 6 olacaktı. Çok erken kalkmıştım ama uyku tutmuyordu.
Babamla o konuşmayı yapalı bir hafta oluyordu ve bu bir hafta boyunca hiç bir şekilde beni yalnız bırakmamıştı. Sürekli benimle konuşmaya çalışıyordu ve öğrendiklerimin saçmalıktan ibaret olduğunu söylüyordu.
Ona inanmıyordum ve bir haftadır ilaçlarımı içmediğim için sürekli bir baş ağrım vardı. Öğrendiklerimle alakalı olsa gerek bir kaç gündür fotoğraflarını gördüğüm insanlarla ilgili bir şeyler anımsıyordum ama netleşmiyordu.
Yatağımdan kalkıp banyo gidip işlerimi hallettim ve elimi yüzümü yıkadım, aynaya baktığımda gerçekten çökmüştüm. Zaten normalde çok yemiyordum ama bir haftadır vücuduma giren yemek miktarı iyice azalmıştı.
Daha çok zayıflamıştım ve bu kendimi kötü hissettiriyor.
Aynaya bakmayı kesip giyinme odamdan kıyafetlerimi alıp üzerime bir şeyler geçirdim.
Üzerime çizgili kazağımı attım ve odama geçtim. Elime telefonu aldığımda Aslan'la bir kaç gündür konuştuğumuz şeyleri tekrar konuşup kapattım.
Bir haftadır öğrendiklerimden sonra tabi ki boş durmuyordum. Aslan benim Kıvanç sayesinde tanıdığım bir korumaydı ama Kıvançla araları şu an hiç iyi değildi ve bende bu durumda ondan başka kimse bana yardım edemeyeceği için onunla konuşup bir plan yapmıştım.
Yarın 11 Hazirandı, yanı doğum günüm.
18 yaşıma giriyordum ve bu, bu evden çıkmam için bana daha çok kolaylık sağlayacaktı. Aslanla anlaşmıştık, yarın gece bu evden gizlice çıkacaktım ve Aslanda bana yardım edecekti.
Bir haftadır korumalar çoğalmıştı ama bende aynı zamanda hepsinin mesayı saatini bir kağıda yazmıştım. Bu saatlere göre harekete geçecektim ve çıktığım an Aslandan araştırmasını istediğim ailemin yanına gidecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLA
Roman d'amour"Neden, neden yaptın bunu?" senelerdir beraber yaşadığım adam senelerdir baba dediğim adam. Bana öylesine oturmuş hiç bir şey olmamış gibi bakıyordu. Gitsem bile beni saniyesinde bulacağını biliyordum, bunu oda çok iyi bildiği için bu kadar rahattı...