CİHAN DUMAN
Dila'nın anlatımıyla:
Aslan'la geldiğimiz eve baktım. İki katlı göze batmayan bir evdi. Saat sabah 2 olmuştu ve biz buraya ara sokaklardan dolaşarak gelmiştik.
Babamın sabah kalkıp ilk iş benim odama gelince orda olmadığım fark ettiği an kameralara baktıracağını biliyordum.
Aslan önüme geçerek onu takip etmemi söylediğinde dediğini yapıp peşinden gittim.
Kapıyı açtığında içeri geçmem için kenara çekildi.
İçeri girdiğim an salon olduğunu tahmin ettiğim yere geçip tekli koltuğun üzerine oturdum. Aslan'da gelip karşıma oturduğunda hemen konuşmaya başladım.
"Sabah erkenden yola çıkmamız gerekiyor Aslan, ehliyet işimi halletin mi?" diye sordum.
"Hallettim," diyip cebinden bir kart çıkardı ve bana uzattı elinden aldım ve inceledim üzerinde ismim, fotoğrafım ve kullanabileceğim araç tipleri gibi şeyler yazıyordu.
Aslan'ın elli uzun olduğu için ehliyet işimi halletmesini istemiştim o da beni kırmamıştı.
Yarın ehliyete ihtiyacım olacaktı.
Plan basitti, uçağa binersem anında babam tarafından bulunacağım için kendi arabamla Ankara'ya Aslanın yerlerini öğrendiği abilerimin yanına gidecektim.
Yanımda Aslanın ayarladığı korumalarda olacaktı.
"Arabanız aşağı garajda, korumalar sabah erkenden gelecekler." dediğinde başımı salladım ve bana kalabileceğim odayı göstermesini istedim.
Yukarı çıktık ve bana boş bir odayı gösterdi içeri girdiğimde çıkmadan "Dolapta size uygun bir kaç kıyafet ayakkabı ve ihtiyacınız olabilecek bir kaç şey daha var Dila hanım, iyi geceler." dediğinde bende "Teşekkür ederim Aslan, iyi geceler." diyip kapıyı kapattım.
Üzerimi değiştirmeden direkt yatağa girdim ve gözlerimi kapattım.
Sabah erken kalkacaktım ve yorucu bir gün olacaktı.
❀
Sabah 6'da gözlerimi açtım, heyecandan uyuyamamıştım.
Hemen yataktan kalkıp odadaki banyoya girdim. Kısa ve ferahlatıcı bir duşun ardından havluya sarılarak banyodan çıktım.
Aslanın gösterdiği dolaba doğru ilerleyip kapağını açtım.
İçinden bir sürü şey vardı, ona asla karşılığını veremeyeceğim iyilikler yapıyordu.
Oyalanmadan üzerime iç çamaşırlarımı geçirdim ve gördüğüm siyah elbiseyi giydim, altına da siyah külotlu çorap giydim. Elbisenin üzerine siyah bir blazer aldım ve ayağıma botlarımı giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLA
Romance"Neden, neden yaptın bunu?" senelerdir beraber yaşadığım adam senelerdir baba dediğim adam. Bana öylesine oturmuş hiç bir şey olmamış gibi bakıyordu. Gitsem bile beni saniyesinde bulacağını biliyordum, bunu oda çok iyi bildiği için bu kadar rahattı...