3❀

445 31 1
                                    

DİLA SOYDAN (DUMAN)

Dila'nin anlatımıyla:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dila'nin anlatımıyla:

Kapıyı kontrol edip hemen çöpten tüm yırtık kağıt parçalarını aldım.

Kağıt parçalarını masanın üstüne koyup fotoğrafı elime aldım ve dikkatlice inceledim. Yanlış görmüş olma ihtimalime karşı tekrar bakmıştım ama bu dün çarpıştığım adamdı altında yazan isme baktım.

Deniz Duman.

Fotoğrafı bir kenara bıraktım ve hızlı kapıya ilerledim koridora baktım kimse olmadığını görünce hemen masadaki kağıtları ve fotoğrafları alıp odama geçtim.

Odama girdiğimde aldıklarımı yatağıma attım ve kapıma tekrar gidip kilitledim. Biri gelirse ve yakalanırsam kötü olabilirdi.

Hemen yatağıma oturdum ve kağıtları birleştirmeye başladım neyseki kağıtlar çok küçük parçalara ayrılmamıştı.

Kağıtlar birleştiğinde en üstünde yazana baktım.
Duman ailesi.

Hemen alta kalın harflerle Koray duman yazıyordu altında ise onunla ilgili bazı bilgiler vardı. Kağıta çerçeveye alınmış 6 çoçuğu var yazısında 6 karalanmıştı ve yanına 5 yazılmıştı.

Anlamazken alta yazanları okumaya devam ettim.

Fulya Duman, Koray Dumanın eşiymiş onunla ilgili şeyleri de okuyup diğer kişilere de tek tek baktım.

Sırayla:
Savaş Duman
Boran Duman
Cihan Duman
Deniz Duman
Gece Duman

İle ilgili bilgileri okumuştum, hepsini mesleği, yaşları, adresleri ve bir kaç şey daha yazıyordu.

Üsteki bilgilerden gözümü çekip diğer kağıt parçalarını elime alıp birleştirdim ve okumaya başladım.

Okuduğum şeyle nefes alamadığımı hissetim. Kafamı kaldırdım ve tekrar baktım ama sonuç değişmiyordu.

Kafamdan aşağı kaynar su dökülmüş gibi hissediyordum.

Kağıta çerçeveye alınmış bir şekilde.
Dila DUMAN yazıyordu.

Duman yazısı karalanmış onun yerine Soydan yazılmıştı altındaki bilgilere baktım.

Doğum tarihim, doğum yerim, adım, yaşım, adresim olarak konulmuş Duman ailesinin evi ve ailem olarak yazılmış Duman ailesi.

Nefes alamadığımı hissederken hemen yatağımdan kalkıp cama ilerledim ve açıp derin bir nefes aldım.

Bu doğru olamazdı!

Gözlerimden akan yaşlarla ne yapacağımı bilemez bir şekilde dışarı bakarken kendimi o kadar çaresiz hissediyordum ki..

Aşağı bakarken Kıvanç'ı gördüm, yanındaki korumalarla bir şeyler konuşuyordu. Bir an düşündüm o da mi biliyordu?

DİLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin