-4-

59 7 13
                                    

-Yazar Anlatımıyla-
Kahvaltıdan sonra Çapulcuların -Lily, Amelia ve Marlene dahil- öğlene kadar dersleri olmadığı için avluya çıkmaya karar vermişlerdi. Büyük salondan çıktılar ve ilerlemeye başladılar.
Avluya geldiklerinde Amelia herkesi durdurdu ve biraz geriye gidip James'in sırtına atladı.
"Hadi deh benim asil atım deh"
"Merlin aşkına Lia düşeceksin"
"Bana bişi olmaz Lils, sen asıl James'ini düşün"
"Demek James'ini düşün, sen görürsün şimdi James'i düşünmeyi"

James Amelia'nın sırtındaki ayaklarını sıkıca tuttu ve hızlıca koşmaya başladı, arada duruyor etrafında dönüyor ve aynı hızla koşmaya devam ediyordu. En sonunda yorulduklarında James durdu ve Amelia'yı sırtından indirdi. Diğerleri kahkaha krizine girmişken iki arkadaş sarsıntıdan dolayı hissettikleri baş dönmesiyle yere yığıldı.
"Ayh, bakın aklıma ne geldi Slytherin yılanlarına bir şakamı yapsak"
"Çok iyi bir fikir ama ne yapabilirizki"
"Merak etmeyin ablanız onuda düşündü. Şimdi beni iyi dinleyin..."

Ders saati geldiğinde kalktılar ve Hogwarts'a girdiler. Ders KSKS'ydi ve Hufflepuff ile birlikteydi, sınıfa girdiklerinde profesörün tüm sıraları sihirle kaldırmış olduğunu fark ettiler.
Profesör öğrencileri görünce gülümsedi ve konuşmaya başladı.
"Evet hoşgeldiniz çocuklar. Bugün uygulamalı bir ders işleyeceğiz bu yüzden sıraları kaldırdım, lütfen kapının ordaki alana dizilebilirmisiniz"
Öğrenciler profesörün dediğini yapıp binalarına göre dizildiler ve merakla izlemeye başladılar.

Profesör son dokunuşlarıda yaptıktan sonra tekrar öğrencilere döndü.
"Bugün böcürtleri işleyeceğiz, böcürt nedir bilen varmı?"
Lily ve Amelia hemen ellerini kaldırdı.
"Evet bayan White"
"Böcürtler belli bir şekli ve görüntüsü olmayan sihirli varlıklardır. Ona bakan kişinin en büyük korkusuna bürünürler"
"Çok güzel bayan White. Gryffindora 5 puan. Amelia'nında dediği gibi böcürtler belirli bir görüntüye sahip değillerdir, kişinin korkusuna göre şekil değiştirirler. Peki Böcürtlerde kullanılan büyü hangisidir?"
Amelia ve Lily yeniden ellerini kaldırdı.

"Bayan Evans"
"Ridiculus efendim. Bu büyü Böcürtlerin bizim hayal ettiğimiz şekilde görünmesini sağlar"
"Mükemmel Gryffindora 5 puan daha. İlk kim denemek ister?"
"Kimse yokmu, o halde ben kendim seçeceğim. Hmm bay Black lütfen öne çıkarmısınız"
Sirius homurdanarak öne çıktı.
"Şansıma tüküreyim" Amelia kıkırdadı ve Remus'un kulağına eğildi.
"Tek so- Remus sen iyimisin?"
Remus çok gergin görünüyordu. Hatta okadar çok gerilmiştiki tırnaklarını avuç içlerine batırmış ve kanatmıştı. Amelia hemen Remus'un bir elini tuttu ve diğer elini kaldırıp Profesörden izin istedi.
"Profesör Remus'un eli kanıyor pansuman yapmaya gidebilir miyiz?"
"Tabiki bayan White gidebilirsiniz"
"Teşekkürler efendim gel Remus gidelim" elini bırakmadan ilerlemeye başladığında Remus şaşkın bir şekilde birleşik ellerine bakıyordu. Kendi kanı yüzünden Amelia'nın elide kan olmuştu.

Hastane kanadında Madam Pomfrey yoktu. Amelia Remus'u bir yatağa oturttu. İlk yardım çantasını aldıktan sonra kendiside yanına oturdu ve bir elini tutup pansuman yapmaya başladı. Bir yandanda konuşuyordu ama Remus pek oralı değildi sadece Amelia'nın gözlerine ve tuttuğu eline odaklanmıştı.
"Acıyormu?"
Remus cevap vermeyince Amelia kafasını kaldırdı ve kendisine baktığını gördü.
Elini gözlerinin önünde şıklattığında Remus sarsıldı.
"Remus sana diyorum iyimisin?"
"Ha, e şey pardon dalmışım"
"Canın acıyormu?"
"Ne, hayır neden ki?"
"Ciddi misin resmen avuç içlerini yardın"
"Bak Remus hiç iyi gözükmüyorsun. İstersen bana anlatabilirsin benden sır çıkmaz hem anlatmak iyi gelir"
"Endişelendiğin için teşekkür ederim Amelia ama ben iyiyim merak etme"
"Peki, pansuman bitti gidebiliriz"

Remus kafasını salladı ve ayağa kalktı. Amelia'da eşyaları yerine koyduktan sonra hastane kanadından çıktılar ve sınıfa doğru ilerlediler.
Böcürt sırası Amelia'ya gelmişti şimdi, bir adım attı ve öne çıktı. Aynanın kapısı açıldığında bir süre hareketlilik olmadı ama en sonunda Çapulcular ve Amelia'nın ailesi çıktı karşılarına. Hepsi birden Amelia'nın üstüne yürümeye başladılar bir yandanda konuşuyorlardı.

"Sen hiç kimseyi haketmiyorsun"
"İğrenç bir yaratıksın"
"Seninle tanışmasaydım hayatım daha iyi olacaktı"
"Sen bir fazlalıksın"
"Sen hatasın"
"Yaşamayı hak etmiyorsun"
Onlar ilerledikçe Amelia'da geri geri gidiyordu. Birden duvara çarptığında kendini yere bıraktı ve ağlamaya başladı. Çapulcular hemen yanına diz çöktüler ve onu teselli etmeye başladılar.
"RİDİCULUS, ders bitmiştir. Amelia tatlım sen İyi misin?"
"Ben, biraz hava alsam iyi olur profesör"
"Peki ozaman çıkabilirsiniz çocuklar"
Lily ve Marlene Amelia'nın kollarına girdi, bahçeye çıktılar ve Amelia'yı rahatlatmaya başladılar.

Remus önüne diz çöktü ve bir eliyle çenesini tutup kaldırdı.
"Merak etme Amelia biz burdayız ve asla seni yalnız bırakmayız"
Amelia göz yaşlarının ardından gülümsedi ve ona sıkıca sarıldı.
"Çok teşekkür ederim çocuklar. Siz olmasanız ben ne yapardım"
"Hmm bi düşüneyim yalnızlıktan ölüp giderdin"
"Sirius yapma" Marlene Sirius'un omzuna vurdu. Sirius ise acıyla yüzünü buruşturdu ve omzunu sıvazladı.

"Hadi gelin şu dersleri bitirelim daha yılanlara şaka yapacağız"
"Ah doğru ya, siz malzemeleri hazırladınızmı?"
"Tabiki hazırladık Ame buda sorumu"
"Bence yapmayın yine ceza alacaksınız"
"Hadi ama Lils eğleneceğiz işte"
"Off peki ama birdahaki sefere korumam sizi"
"Yaşasın, seni seviyorum Lils" Amelia Lily'nin yanağından öptü ve hoplaya zıplaya Hogwarts'a girdi. Biraz önceki halinden eser yok gibiydi. James dışındakiler arkasından çatık kaşlarla bakarken James gülümsedi ve onun gibi hoplaya zıplaya ilerlemeye başladı.
"Cidden nasıl bukadar ani duygu değişimi yaşıyorlar anlamıyorum, daha demin ağlamamışmıydı bu kız"
"Amelia işte bu Marl, James ile büyümüş birinden ne beklersin. Ama seviyorum onu"

(Arkadaşlar bundan sonra zaman atlamalarında bu emojiyi kullanacağım ~)

~
Tüm dersler bittikten sonra Çapulcular şaka malzemelerini aldılar ve ihtiyaç odasında hazırlanmaya başladılar. Aldıkları balonlara kırmızı ve sarı boyalar koyup Slytherin masasının üst duvarlarına yapıştırdılar ve hayal bozan büyüsü ile görünmez hale getirdiler. En son olarakta balonların uçlarına bağladıkları ipleri büyük bir ipte birleştirdiler ve ipi Amelia'ya verdiler. Amelia o ipi çektiğinde tüm balonlar patlayacak, tüm boyalar yılanların üzerine dökülecekti.

Herşeyi bitirdikten sonra kimseye görünmeden büyük salona girdiler ve yerlerine oturdular.
"Evet sevgili Hogwarts ne kadar ağıcıktığınızı biliyorum o yüzden uzatmayacağım YUMULUN!"
Önlerinde türlü türlü yemekler belirdiğinde öğrenciler hemen yemeye başladılar.
"Yiyin yiyin siz nasılsa bu son rahat yiyişiniz olacak"
"Nezaman yapacaksın Amelia?"
"Biraz zaman geçsin yapacağım karınlarını doyursunlar önce"

5 dakika geçtikten sonra Amelia tüm Gryffindor masasının slytherin masasına bakması için uyardı.
"Evet ozaman 3-2-1 ve..."
İpi çektiğinde birden tüm balonlar patladı ve Slytherin masası kırmızı-sarı boyayla kaplandı. Tüm binalar gülerken Slytherin binası hem şaşkın hemde sinirli gözüküyordu. Bellatrix hışımla ayağa kalktı ve çapulcuların yanına geldi.
"Sen yaptın değilmi, bu kıyafetlerin pahabiçilemez olduğunu bilmiyormusun sen ne hakla böyle birşey yaparsın İğrenç Bulanık"
"Pardonda kanıtın olmadan bana iftira atamazsın Black. Hem sana Kırmızı çok yakışıyor bence hep böyle giyin haha"
Bellatrix Amelia'nın yakasından tuttu ve kendine çekti.
"Bunun hesabını vereceksin White"
"En yakın zamanda olsun Black. Çok bekletme beni yoksa meraklanırım"

Bellatrix gidince tüm salonu gülme sesleri doldurdu. Amelia William'ı görünce ayağa kalktı ve gülümsedi.
"Mükemmel şakaydı Amelia"
"Teşekkür ederim Willam, Nede olsa ben bir White'ım ve White olmak bunu gerektirir değilmi"
Saçlarını savurdu ve büyük salonu terk etti.

Arkadaşlar öncelikle Böcürtlerin 3. Sınıf konusu olduğunu biliyorum ama kitabın akışının bozulmaması için ben 5. Sınıfta işlemeleri gerektiğini düşündüm. Umarım beğenmişsinizdir. Son olarak soruma geçiyorum Sınavlarınız nasıl geçiyor? Benimkiler çok iyi umarımki sizinkiler de öyledir. Bir sonraki bölümde görüşürüz♡

Aklıma son anda gelen fikirle bölüme bir güncelleme getirmeye karar verdim ve şarkı ekledim. Tam güncelleme sayılmaz ama şarkı bölümün sonuna aşırı uydu jsjsjs😄

Rose...| Remus John LupinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin