Hogwartsta haftasonuydu. Tüm öğrenciler büyük salonda toplanmış, akşam yemeği için müdürün gelmesini bekliyordu.
Profesör Dumbledore en sonunda kürsüye çıktığında tüm salon sustu ve ona döndü."Evet, akşam yemeğinden önce önemli bir duyurum var."
"Bu yıl 5 sınıflara yeni bir öğrenci katılıyor. Kendisi bazı sebeplerden ötürü okul değiştirdi. Şimdi bina seçimi yapılacak, gelebilirsiniz Bayan White"James duyduğu isimle hemen kafasını kaldırdı ve açılan kapıya baktı. Bu oydu. Kız yavaşça ilerledi ve seçim için konulan sandalyeye oturdu. Profesör Mcgonagall kafasına seçmen şapkayı koydu ve geri çekildi.
" Hmm demek bir White, seni hangi binaya koysam acaba. Ailen Gryffindordaymış demek. Sende Slytherin kurnazlığını görüyorum, SLY- bi dakika bu sadakat,kararlılık ve cesurluk. Ozaman GRYFFİNDOR"
Tüm Gryffindor masası alkışlarken Amelia gülümsedi ve sandalyeden kalktı. James'te onunla birlikte kalktı ve gülümseyerek kollarını açtı. Kız gördüğü kişiyle gülümsemesini büyüttü ve koşarak arkadaşının boynuna atladı.
James kollarını kızın beline sardı ve onu havaya kaldırarak döndürmeye başladı.Tüm Hogwarts -Lily dahil- onlara şaşkınlıkla bakarken James kızı indirdi ve belinden ittirerek oturttu.
"Amelia, senin burda ne işin var"
"Çok sevgili çocukluk arkadaşımı özledim ve geldim. Ne yani sen özlemedinmi beni?"
"Tabiki özledim sorman hata"Birden sahte bir öksürük sesiyle oraya döndüler.
"Üzgünüm, hasretinizi bölmek istemem ama bizi arkadaşınla tanıştırmayacak mısın çatalak?"
"Aa, evet Saol pati. Ozaman çocuklar ve Lily-çiçeğim bu benim çocukluk arkadaşım Amelia. Amelia bunlar arkadaşlarım Sirius, Remus ve Peter, buda çok sevgili Lily-çiceğim""Memnun oldum çocuklar. James sizden özellikle senden Lily çok bahseder"
"Benden mi?"
"Evet, hatta okadar çok ve hayranlıkla bahsediyor ki kedim mia bile seni tanır"Lily kızararak önüne döndüğünde Amelia James'e ufak bi dirsek attı ve göz kırptı.
"Ee bana hogwartsı gezdirmeyecekmisiniz Jamie"
"Tabiki gezdireceğiz ama önce yemek yiyelim"Yemekten sonra Çapulcular, Lily ve Amelia Profesör Dumbledore'dan izin almış ve hogwartsı turlamışlardı. En sonunda Gryffindor ortak salonuna geldiklerinde hepsi yorgunlukla kendilerini koltuklara attı.
"Sizin bu okulda ne büyükmüş be"
"Ay sen bide bize sor sınıflar arasında okadar çok mesafe varki gidene kadar canımız çıkıyor"
"Desenize burda çok işimiz var"
"Lily bana odamı gösterirmisin?"
"Tabi zaten aynı odada kalıyoruz. Hadi gel gidelim"
"Tamam. Ozaman iyi geceler çocuklar"Çapulcular hepbir ağızdan iyi geceler dediler ve kızların yatakhaneye çıkışını izlediler.
"Senin bu arkadaşında epey güzelmiş be çatalak. Çıkma teklifi etsem kabul edermi acaba"
"Kardeşimle uğraşma pati"
"Aman be yemedik kardeşini. Ben yatmaya gidiyorum"
"Off Sirius, neyse bende gidip yatayım. Geliyor musunuz çocuklar"Peter esneyerek kafasını salladı ve James'in yanından geçerek yatakhaneye girdi.
"Siz gidin ben biraz burda duracağım"
"Peki sen bilirsin iyi geceler"
"İyi geceler"-Amelia'nın anlatımıyla-
Odaya geldiğimizde 3 tane yatak olduğunu gördüm. Sorar gözlerle Lily'e baktığımda ne düşündüğümü anlamış olcakki konuşmaya başladı."Odalar genellikle 3 yada 2 kişilik oluyor. Oda arkadaşım Marlene, kendisi yakın arkadaşım. Muhtemelen banyodadır çıkınca seni tanıştırırım."
Lily konuşmasını bitirdiği ana banyonun kapısı açıldı ve Marlene denen kız içeri girdi."Ah, merhaba ben Marlene sende yeni oda arkadaşımız olmalısın."
"Memnun oldum Marlene, ben Amelia"
"Bende memnun oldum Amelia. Daha çok konuşmak isterdim ama çok uykum var müsadenizle yatacağım"
"Tabi iyi geceler"
"İyi geceler"Marlene yatağına yatmaya gittiğinde Lily'e döndüm.
"Benim yatağım ve dolabım hangisi Lily"
"Cam kenarındaki yatak ve dolap senin Amelia, eşyaların çoktan yerleştirilmiş"
"Peki teşekkür ederim"
"Rica ederim"Dolabımın yanına doğru ilerledim ve rahat birşeyler seçip giyindim.
(Ayakkabıyı görmüyorsunuz jsjsjjs)
Saçımıda dağınık bir şekilde topladıktan sonra yeşil bir tokayla tutturup kapıya doğru ilerlemeye başladım. O sırada yatağında oturmuş kitap okuyan Lily kafasını bana doğru çevirdi ve konuşmaya başladı.
"Nereye gidiyorsun?"
"Ortak salona ineceğim pek fazla uykum yok"
"Peki ozaman birşey olursa söylersin"
"Söylerim hadi sana iyi okumalar"Ortak salona geldiğimde Remus'un da orda olduğunu gördüm ve ilerleyip karşısındaki ikili koltuğa oturdum.
"Remus, burda tek başına ne yapıyorsun?"
"Uykum olmadığı için kitap okuyordum. Odada pek rahat okunmuyor, peki sen ne için geldin"
"Hiç öyle benimde pek fazla uykum yok"Remus kafa sallayıp kitabına döndüğünde bende bi süre sessizce onu izledim. Yavaş yavaş sıkılmaya başladığımda Remus'ta sıkılmış olcakki hafifçe somurtup kitabın kapağını kapattı ve kenara koydu.
"Sohbet etmek istermisin?"
Gülümsedim ve kafamı salladım.-Remus'un Anlatımıyla-
Uzun süredir konuşmayan Amelia'ya baktığımda uyuya kaldığını gördüm. Bi süre onu inceledikten sonra ne yaptığımı sorgulayıp kafamı iki yana salladım ve ayağa kalkıp yanına doğru ilerledim. Bir elimi kızın dizlerinin altına diğer elimide beline koyup kucağıma aldım ve kızlar yatakhanesinin merdivenlerine doğru ilerlemeye başladım. Merdivenlere geldiğimde 3 kere yan duvara vurdum ve Amelia'yı uyandırmadan yavaş yavaş çıkmaya başladım.En sonunda isminin yazılı olduğu kapıyı bulunca rahatsız etmemek için birkaç kere tıklattım. Ses gelmeyince hafifçe kapıyı açtım ve içeri girdim. Amelia'yı boş yatağa yatırdım, üstünü örttükten sonra kapıya doğru ilerledim ve çıkmadan önce sessiz bir şekilde mırıldandım.
"Yeni evine hoşgeldin Amelia"
İlk bölüm geldii. Nasıl buldunuz bence ilk bölüme göre gayet güzel oldu umarım sizde beğenmişsinizdir birdahaki bölümde görüşürüz Hoşçakalın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rose...| Remus John Lupin
FanficVoldemortun hiç var olmadığı bir evrende James'in çocukluk arkadaşı Hogwarts'a gelseydi neler olurdu sizce? Hadi gelin bunu hep birlikte görelim:)