"ALİCE!"
Sirius hızlıca bayılan kıza atıldı ve yere düşmeden tutup kucağına aldı.
"Alice, Uyan!"
Onu sarstı ama uyanmadı. Hemen Hogwarts'a girdi ve hastane kanadına doğru ilerledi.~
Çapulcular yarım saattir Sirius'u bekliyordu. Kızlar endişelenmeye başlamışlardı. Lily koltukta oturmuş ayağını yere vurup derin nefesler alıyordu Amelia ise volta atıp duruyordu.
"Merlin, otur artık Amelia. Başım döndü"
"Ne yapabilirim Lily. Ne Sirius'tan nede Alice'den haber var"
Remus ayağa kalktı ve Amelia'nın yanına gelip ellerini tuttu.
"Sakin ol Rose, eminim iyilerdir"
Amelia derin bir nefes aldı.
"Umarım"Tam o sırada James aklına birşey gelmiş gibi ayağa kalktı.
"Tabi ya biz bunu nasıl düşünemedik"
Peter James'e döndü
"Ne oldu çatalak, birşey mi buldun?"
"Çapulcu haritası"
"Ne haritası?"
James cevap vermeden erkekler yatakhanesine gittiğinde Amelia Remus'a döndü ve ne oluyor dercesine başını salladı."Çapulcu haritası bizim yaptığımız bir Hogwarts haritası, Tüm Hogwarts'ı ve Hogwartstaki kişilerin nerede olduğunu gösteriyor."
Lily ayağa kalktı.
"Madem böyle birşey vardı neden daha önce söylemediniz?"
Peter ve Remus omuz silktiğinde James elinde bir parşömen parçasıyla yanlarına geldi.Asasını alıp haritaya doğrulttu.
"Tüm ciddiyetimle yemin ederimki hayırlı birşey düşünmüyorum"
Parşömenin üstünde yazılar belirdiğinde kızlar kaşlarını çattı.
"Nasıl yaptınız siz bunu?"
"Orası bize kalsın canım"
Lily eliyle haritadan birini gösterdi
"Minnie kim?"
Peter cevap verdi
"Profesör Mcgonagal"
Sirius ve Alice'in isimlerini aramaya başladılar.Amelia onları gördüğünde hemen eliyle gösterdi.
"Bakın hastane kanadındalar!"
Lily şaşkınlıkla sordu
"İyide neden?"
Remus cevap verdi
"Bunu gidince göreceğiz"James asasını tekrar haritaya doğrulttu.
"Muziplik tamamlandı"
Harita tekrar boş parşömene dönüştüğünde ortak salondan çıktılar ve hastane kanadına gitmeye başladılar.~
Sirius hemen kucağındaki kızı boş bir yatağa yatırdı ve yanındaki sandalyeye oturdu.
Madam Pomfrey duyduğu sesler ile yanlarına geldi.
"Bay Black, Ne oldu?""B-bilmiyorum. Birden bayıldı."
Sirius ilk defa bu kadar endişeli görünüyordu. Madam Pomfrey'de bunu fark etmişti. Hemen gelip Alice'i kontrol etti.
"Belirli bir hastalığı var mı?"
"Astım"
Madam Pomfrey başını salladı ve Alice için bir kaç iksir hazırlamaya gitti.Hastane kanadının kapısı açıldı ve içeri Çapulcuların geri kalanı girdi.
Amelia ve Lily onları gördüklerinde hızlıca yanlarına geldiler.
Amelia telaşlı bir şekilde Alice'e baktı.
"Ne oldu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rose...| Remus John Lupin
FanfictionVoldemortun hiç var olmadığı bir evrende James'in çocukluk arkadaşı Hogwarts'a gelseydi neler olurdu sizce? Hadi gelin bunu hep birlikte görelim:)