-7-

46 6 6
                                    

Amelia'dan devam ediyoruz.
Şarkıyı sevdiğim için koydum iyi okumalar.

~
odaya girdiğimde mektubu okumak için direk çalışma masama yöneldim.
Rosier'in neden bana bir mektup yollamış olduğunu merak ediyordum, çünkü Evan benimle uğraşmayı severdi ve her gördüğünde dalga geçmek için bir konu bulurdu.

Bununda dalga geçmek için bir oyun olduğunu tahmin ediyordum ama az sonra okuyacaklarım beni yanıltacaktı.
Daha fazla beklemeden zarfı açtım ve mektubu çıkarıp okumaya başladım.

"Sevgili Amelia
Öncelikle yaptıklarımızdan hem kendi adıma hemde arkadaşlarım adına özür dilerim. Seni tanımak yerine kötü davranmayı seçtim. Ama bu önyargıdan vazgeçiyorum ve bana bir şans vermeni istiyorum.
Bu kötü çocuğu iyi biri yapmaya var mısın?
-Evan Rosier-

Okuduklarım beni ne kadar şaşırtsada şaka yaptıkları düşüncesi aklımdan geçmiyor değildi. Sonuçta onlar slytherinliydi ve slytherinlilere güven olmazdı -bazıları hariç-.
Biraz düşündükten sonra bir parşömen parçası çıkardım ve Rosier'e mektup yazmaya başladım. Mektup bitince zarfa koydum, ayağa kalktım, rahat kıyafetler çıkardım ve duşa girdim.

(Böyle birşey olarak düşüne bilirsiniz)Duştan sonra direk üstümü değiştirdim ve mektubuda alıp ortak salona indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Böyle birşey olarak düşüne bilirsiniz)
Duştan sonra direk üstümü değiştirdim ve mektubuda alıp ortak salona indim. Beni gören Marlene ayağa kalktı ve yanıma gelip koluma girdi.
"Evet, Lia'da geldiğine göre artık gidebiliriz yoksa açlıktan öleceğim"

Hep birlikte sohbet ederek ortak salondan çıktık. Büyük salona geldiğimizde durdum,
"Siz bizim masaya gidin ben hemen geliyorum"
"Nereye gidiyorsun?"
"Birine birşey vermem gerekiyor Jamie"

Cevap vermelerini beklemeden yönümü slytherin masasına verdim ve Evan'ın olduğu tarafa doğru ilerlemeye başladım.

-O sırada Slytherin masası-
Evan durmadan Gryffindor masasına bakıyordu. Bu durum Barty'nin hoşuna gitmiş olcakki konuşmaya başladı.
"Ne o kızı aşık edicem diye kendinizmi aşık oldunuz Evan bey?"
"Saçmalama Barty sadece planımın işleyip işlemediğini çözmeye çalışıyorum"
"Tabi canım kesin öyledir"
gözlerini devirdi ve yemeğine döndü.

"Aha işte geldi seninki"
Evan hemen kafasını kaldırdı ve büyük salonun girişine baktı. Amelia ve arkadaşları sohbet ederek içeri girmişlerdi ama Amelia birden durup birşeyler söylemiş ve yönünü değiştirmişti. Bir dakika o bu tarafımı geliyordu.
"Ben mi yanlış görüyorum yoksa White buraya mı geliyor?"
"Hayır Cissy yanlış görmüyorsun, tam olarak buraya geliyor"

"Merhaba, merak etmeyin yemeyeceğim sizi sadece bunu Rosier'e vermeye geldim"
"Açıkçası cevabınızı bukadar hızlı beklemiyordum hanımefendi"
"Bende bana böyle bir mektup yollamanızı beklemiyordum beyefendi"
Evan sırtı dönük olduğu kıza döndü ve kafasını azıcık yana yatırıp sırıttı.
"Sizi şaşırtmışım, ne hoş"
Amelia Evan'ın yüzüne doğru eğildi ve bir elini masaya koydu.
"Evet beni şaşırttınız ama bu hayla size güvenmediğim gerçeğini değiştirmiyor"
Evan'ın gözleri istemsizce -belkide bilinçli bir şekilde- Amelia'nın dudaklarında kilitlendi ve mümkünmüş gibi daha çok sırıttı.
"O halde güveninizi kazanmak için ne yapmam gerekiyor güzel hanımefendi?"
"Hmm bilmem. Sizce?"
"Bir düşüneyim. Öncelikle birbirimizi tanımaya ne dersiniz? hem sizin hakkınızda bilgiler alırsam, neleri sevdiğinizi öğrenirsem ona göre hazırlıklar yapabilirim değil mi?"

"Güzel fikir beyefendi, ozaman haftasonu astronomi kulesinde buluşmaya ne dersiniz?"
"Orda olacağımdan emin olabilirsiniz"
Evan soğuk eliyle Amelia'nın sıcak elini kavradı ve nazikçe dudağına götürüp öptü.
Amelia elini çekti ve kendi masasına gitti.
"Buda neydi şimdi?"
Evan muzip birşekilde gülümsedi ve ağzına bir parça böbrekli börek attı.
"İddiayı kaybettiğinin bir kanıtı olabilir mesela"

-Gryffindor Masası-
Bizimkilerin yanına oturduğumda şaşkın birşekilde bana baktıklarını fark ettim
"Neden öyle bakıyorsunuz?"
"Senin Slytherin masasında hatta Rosier'in yanında ne işin vardı?"
"Mektup yollamıştı ya cevap yazmıştım onu verdim"
"Ne yazmıştı peki mektupta?"
"Yaptıklarından dolayı özür dilemişti sadece"
"Rosier'mi? Hayatta inanmam"
"Biliyormusun Sirius ilk başta bende inanmamıştım hatta şaka falan yaptıklarını düşünüyordum ama gidip bizzat konuşunca gerçekten değişmiş olabileceğini düşünüyorum"

Ayy şuana kadar yazdığım en güzel bölümlerden biri olduuu. Umarım sizde beğenmişsinizdir, buarada Evan'a çok güvenmeyin ha sonra üzülen siz olursunuz -ehe spoiler-
Gitmeden önce şunuda söyliyeyim bu bölümü yazarken 3 takipçi birden kazandım. Okadar mutlu oldum ki sanki çocukken ailem bana dondurma almış gibi hissettim. Hepinize çok teşekkür ederim çok fazla kişi olmadığımızı biliyorum ama sizi çok seviyorum.

Ayrı bir teşekkürü de bu kitabın ilk takipçisi olan sp4derm1n e etmek istiyorum. Umarım daha iyi yerlere varabiliriz hoşçakalın💘

Bu iki bölüme şarkıyı sevdiğim için koydum deyip şarkı eklememişim şaka gibi. Sizde hiç söylemiyorsunuz ya:(

Rose...| Remus John LupinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin