Ay en son 1 hafta önce bölüm atmışım. Sizi bölümsüz bıraktığım için özür dilerim:( Bu arada geçmiş kurban bayramınız kutlu olsun aşklarım. Hediye olarak bu hafta 2 bölüm birden yayınlayacağım.
Bölüme geçmeden önce medyadaki Herminin bakışları bu bölüm Amelia'ya olan bakışlarım olur gibi jwbskdkfh.
İyi okumalar:)~
Sabah Lily'nin beni nazik bir şekilde -kesinlikle nazik birşekilde- dürtmesiyle uyandım.
"Hadi kalkın kahvaltıya geç kalıyoruz"
"Bari haftasonu bırakta rahatça uyuyalım Lily ya"
"Kahvaltıdan sonra gelir yine uyursunuz ama şimdi kalkıyorsunuz ve aşağıya iniyoruz"
"Off tamam"
Ben yataktan kalkıp banyoya ilerlerken Lily hayla uyuklayan Marlene'i kaldırmaya çalışıyordu.
Elimi yüzümü yıkadım ve saçımı dağınık bir topuz yapıp banyodan çıktım. Marlene'de uyanmış saçını topluyordu."Ben hazırım hadi inelim"
"Cidden pijamalarınızlamı kahvaltıya ineceksiniz"
"Evet ne olmuş ki?"
"Bütün Hogwarts'ın dedikodu konusu olucağınızın farkındasınız değilmi?"
Aynı anda gözdevirip sorusunu cevapladık
"Evet"
"Neyse onu bunu boşverin hadi inelim yoksa gerçekten kaçıracağız kahvaltıyı"
Başımla onayladım ve odadan çıkıp büyük salona indik."Bakıyorumda birileri hayla uyanamamış"
"Sirius burdan sana bir uçarım görürsün uyanamamayı"
"Ne o uykun yarıdamı kaldı kuş beyinli"
"Sen bana kuş beyinlimi dedin?"
"Öyle değil misin?"
"Öyle miyim?"
"Değil misin?"
"Bende sana soruyom işte öyle miyim?"
"Yooo değilsin çünkü senin beynin yok"
"Ben şimdi gösteririm sana beyinsizi!"
Sirius ve Marlene kavga ederken ben yorgunlukla kafamı Remus'un omzuna gömmüş ve gözlerimi kapatmıştım.
"AY YETER!"
Lily'nin bağırmasıyla irkildim ve kafamı Remus'un omzundan kaldırdım.
"Şimdi ikinizde susuyorsunuz ve yemeklerinizi yiyorsunuz anlaşıldımı?"
"ANLAŞILDIMI DEDİM!"
Marlene ve Sirius korkuyla birbirlerine sarıldılar ve aynı anda bağırdılar
"Anlaşıldı komutanım!"
"Çiçeğim birazcık sakin mi olsan"
"Sus ve yemeğini ye James!"
"Sen nasıl istersen zambağım"
"Lily'ye birşey dersem namert olayım""Hmhm"
Peter'ın dediğine yarım yamalak bir cevap verdim ve başımı tekrar Remus'un omzuna gömdüm. O ise gülümsedi ve bana yemek yedirmeye başladı.
"Evet 2 numaralı çiftim belli oldu arkadaşlar"
"Ne çiftinden bahsediyorsun Marl"
"Amelia ve Remus"
Yediğim lokma boğazımda kalırken öksürmeye başladım. Remus hemen içmem için su verdi ve sırtımı sıvazladı.
"Saçmalama Marlene biz sadece arkadaşız"
"Tabi canım öylesiniz"
"1 numaralı çiftin kim peki?"
"Sen ve Lily"
Bu sefer Lily öksürmeye başladığında hepimiz imalı imalı ona bakıyorduk. Kızarmaya başladığında kendimi tutamadım ve kahkaha atmaya başladım.
"Bide hoşlanmıyorum diyorsun"
"Hoşlanmıyorum hem siz önünüze dönsenize"
"Lily-çiçeğim benimle çıkar mısın?"
"Hayır James dünya-"
"Dünyada birtek sen ve bir geyik kalsa geyikle çıkmayı terci ederim evet evet biliyoruz"
Lily mümkünmüş gibi dahada kızardı ve hışımla ayağa kalktı
"Aynen ondan of ben gidiyorum"
Büyük salonu terk ettiğinde hepimizi gülme krizi tutmuştu. Ondan hoşlanıyordu ve bunu kendiside biliyordu Her nekadar kabul etmesede...Lily'i bilemem Amelia'cığım ama sende şimdi olmasada(?)aşıksın cnm. Valla bence Amelia Adriana özenmiş sadece arkadaş(Just a friend) falan.
SHKSKSBDHDH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rose...| Remus John Lupin
FanficVoldemortun hiç var olmadığı bir evrende James'in çocukluk arkadaşı Hogwarts'a gelseydi neler olurdu sizce? Hadi gelin bunu hep birlikte görelim:)