12. miyav

26 2 7
                                    

"Ve Bang Chan bir taso kazandıı!" diye bağırdı Felix. Chan, sanki tüm oyunu almışcasına seviniyordu, belki kazanacaktı ama sevinmek için biraz erkendi sanki...

***

"Ve ilk oyun 15-1 bitmiştir, Jennie kazandı." dedi Felix üzgün bir tonla. Chan'ın omzunu patpatlayıp geri yerine yolladı. Chan, takım arkadaşlarının yanına giderken Minho'nun suratını görüp korkuyla baktı.

"Bab-"

"Bana baba deme, yaklaşma yanıma git gözüm görmesin seni..."

Minho'nun siniriyle Chan, Jeongin'in tarafına yönlendirildi.

Jeongin, Chan'ı yanına çağırdığında Chan o tarafa gitti.

"Sıradaki oyuncularımız, Jisoo ve Seungmin!"

Seungmin, Chan'ın sırtına yavaşça vurdu.

"Alacağım öcünü lan!"

Chan, gözleri dolarken Seungmin'e baktı.

"Off, Seungmin... Çok havalısın lan..."

Seungmin, gülümseyip rakibinin karşısına geçti.

"Şimdi ananı laciverte boyamadım mı oğlum!? Bittin lan sen!"

***

"15-3 Seungmin kazandıı! Zaten beklentiler de bu yöndeydi!"

Seungmin, Jisoo'ya kapak çektikten sonra koşarak arkadaşlarının yanına gitti. Chan'ın ulumaya başladığını fark edince güldü.

Minho, Seungmin'i sarsmaya başladı.
"Aslanım benim bee! Helal olsun lan sana, biliyordum zaten bu oyunu alacağını!"

"Hehe."

Onlar sevinmeye devam ederken sıradaki oyun açıklandı.

"Ve Sıradaa, Hyunjin ile Rosé! Bakalım bu oyunun galibi kim olacak!"

Minho, pet şişedeki yarım kalan tüm suyu Hyunjin'in başından aşağı döktü.

"Baba ne yapıyorsun!?" diye bağırırken Minho, boş şişeyi yere attı.

"Sus lan adettendir! Şans getirsin diye yaptım, maçı kimin alacağı belli değil!"

"Ya ne adeti be donuyorum!"

"Söylenme git yerine!"

Rakibi ona salak salak gülerken Hyunjin, ölümcül bakışlar atıyordu.

"Bakalım şans getirecek mi?" diye dalga geçti Rosé gülmeye devam ederken.

"Kes lan eze eze bitireceğim şimdi seni!"

***

"Minho babaa! Maçı kaybettiğim yetmezmiş gibi bir de senin yüzünden bebek muamelesi görüyorum ya!"

Maç 15-12 bitmişti, Rosé kazanmıştı ve şu an hepsi birden kahkahaya tutulmuş, maç sevinciyle beraber Hyunjin'in haline gülüyorlardı.

"Sus, rezil olduk sus!"

"Baba zaten senin yüzünde-"

"Şşşt. Neyse, daha iki maçımız var alacağız!"

Felix, diğerlerinin sevincine daha fazla katlanamadı ve tekrar anons yaptı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

crimson winter | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin