yeni bolumm
"Alo?" Felix; derin, sert, erkeksi, seksi ve gırtlaktan gelen sesiyle konuşmuştu.
Telefonun diğer tarafında ufak bir sessizlik oluştu, birkaç saniye ses gelmedi. Felix, Jeongin'e bir bakış attı.
"Üzgünüm, yanlış numara galiba."
Jeongin konuşmayı dinlemeye çalışırken Felix bir kahkaha patlatınca bir kaşını kaldırdı.
Felix sakinleştikten sonra Jeongin'i eliyle savuşturdu.
"Yok yok, Jeongin sevgilerini gönderiyor."
Jeongin cidden mi? dercesine bir bakış attı, fakat Felix onu umursamadı.
"Ah, peki o halde."
"Görüşürüz! Yani, eh, görüşürsünüz!"
Gelen bip sesiyle telefonun kapandığını anlayan Jeongin kollarını kavuşturdu.
"Ee?"
"Ne ee?"
***
Jeongin, hastaneden çıkmış, otobüs durağına doğru yürüyordu. Elleri montunun cebindeydi.
Bugün her zamanki gibi yorucu ve sıkıcı geçmişti.
Hava yavaş yavaş kararıyordu ve soğuk daha da artıyordu.
Jeongin, otobüs durağına gelmişti ve ellerini ısıtmak için birbirine sürtüyordu.
Otobüs beklerken yere doğru eğildi ve yerdeki neredeyse yedi santim kara parmağı ile küçük bir kalp çizdi.
Bir kaç dakika sonra otobüs geldi ve Jeongin hiç beklemeden otobüse bindi.
En arkadalarda boş, tek kişilik bir koltuğa oturdu ve çantasından telefonuyla kulaklığını çıkarttı.
Kulaklığını taktı ve telefonundan hafif bir müzik açtı, başını geriye yaslayıp müziğin tadını çıkarmaya başladı.
***
Jeongin evine en yakın durakta inip eve doğru ilerlemeye başladı.
Kar yağmaya başlamıştı ve Jeongin'in saçları yine kar yüzünden beyaza bürünmüştü.
Eve geldiğinde çantasından anahtarlarını çıkarttı ve evin kapısını açtı.
Dışarıda ayakkabılarını çıkarttıktan sonra eve girdi ve kapıyı arkasından kapattı.
Montunu ve atkısını çıkartıp askıya astı.
İçeriye geçti ve direkt koltuğa uzandı. Hiç bir şey yapmadan koltukta yattı, bu şekilde bedenindeki yorgunluğu atmaya çalışıyordu.
Midesinin guruldamasıyla aç olduğunu anladı ve koltuktan kalkıp karnını doyurması gerektiğini fark etti.
Yavaşça koltuktan kalktı ve mutfağa gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
crimson winter | hyunin
AcakOcak ayı, yoğun bir kar yağışının olduğu gün Yang Jeongin ilk defa ailesinden ayrılıp ayrı bir mahalle, ayrı bir eve çıkıyordu. Bu mahalle hakkında bazı korkunç söylentiler duymuştu, geceleri dışarıda dolaşan birileri?