5

357 34 13
                                    

5-Bana muhtaçsın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

5-
Bana muhtaçsın

Şokla kala kaldım el avuçlarım sırılsıklam olmuş korku mu? adrenalinden mi? kestiremiyordum.

"Bu kadar korkma ama diana." Yarım ağız gülümserken söylediğine şaşkınca bakıyordum.

"Ben gitmek istiyorum." Zorlukla cümlemi tamamlayabilmiştim. E tabiki bir gözüm hala yerdeki kadındaydı.

"Hm evet mi desem? Hayır mı? Buldum hadi taş kağıt makas oynayalım ben kazanırsam burdasın kaybedersem gidebilirsin." Başımı onaylayarak salladım. Böyle kolay pes etmesine şaşırmıştım doğrusu.

"Umarım şanslı günündesindir diana yoksa bu avcının en sevdiği avı olarak kalıcaksın."

Stresle başımı salladım. Yüzde ellilik bir şansım vardı. Bunun gayet farlındayım veya yüzde yirmibeş ama bunu yapmazsamda kurtuluşum olmayacaktı.

Beni kendine getiren gülüşüyle bana uzattığı yumruklu elini gördüm. Umh başlıyoruz.

Bende aynı şekilde elimi ona uzattım. Tanrım anneme bu durumu söylesem avıyla dalga gecen aslan belgeseli sanar.  Burukça gülümsedim ailemi çok özlemiştim...

Düşüncelerimden uzaklaşıp odak noktama döndüm.  İçimden bir ses kağıt yapacak diyordu.

"3. 2. 1." Hızla elimi makas yaptım fakat o düşüncemin tersi olarak taş yapmıştı.

"Bebeğim benimle kumar oynayamazsın."

Kasvetli bir halde hala makas yaptığım elime bakıyordum.  Lanet olsun! Tek bir şansımı da yok ettim.

"Diana iyimisin tatlım sana su getirmemi istermisin?" Aklıma gelen kaçış fikriyle farkettirmeden gülümsedim. "Lilith boğazım kurumuş getirirsen oldukça iyi olur." Bir anlık şaşırdı alay ettiği cümleden böyle bir cevap beklemiyordu. Gerçekten boğazım kurumuş gibi rolle girdiğimde oda kendine gelip başını salladı.

Arkasını dönüp gideceği sıra yerdeki az önce göğsüne bıçak sapladığım kadından bıçağı çekip lilith'e koştum. Hızla bıçağı böbrek tarafına doğru indirdim. Acıyla bir inilti koptu evden.

Gelen sesle geri çekilmem bir oldu lilth yere düşüverdiğinde tekrar bedenim titremeye başladı. Kaçmalıyım? Kaçmamalıyım? İki seçenek beni yiyip bitiriyordu. Sonunda karar verip evden çıkıcağım sıra lilithin sesini duymamla durup ona döndüm.

Lilith acıyla ağlıyor yerde kıvranıyordu. "D..Diana yaram... yaram çok derin lütfen gitme... canım acıyor." Acıyla söylediği kelimeler vicdanıma öyle bir yerleşiyorduki bu kadar kötü müyüm ben? dedirttiriyordu.

"Lütfe-" bir anda başı yere düşmüş ve acı inlemeleri yok oldu.

"Lilith?" Uzaktan ona seslendim. Göz yaşlarımı akıtmayı da eksik etmeden onu çağırdım ama nafile.

"Liliht? Lütfen şaka yapmış olma." Ağlıyorum katil olmuş olmama bir insan öldürmüş olmama ağlıyorum.

Hala ses yok?

Kalbimle aklım bir yarış halinde gibiler kalbim yanına gitmem için yalvarıyor aklım gitmemem için baskı kuruyordu.

Kalbim doğruyu söylüyor düşüncesiyle yanına gittim. Yüz üstü düşen bedenini sarstım fakat kımıldama bile yok. "Lilith uyan!" Biraz daha sarstığımda lilith çevik bir hareketle az önce onu bıçakladığım bıçakla bacağıma sapladı.  Acıyla bağırdım. Canım öylesine acıyor ki bacağım sanki bedenimden kopmuş gibi.

"Diana çok masumsun." Lilith kulağıma fısıldamasıyla bıçağı bacağımın içinde çevirdi. Acım daha bir artarken ona bu halim fazlasıyla zevk uyandırmış olmalı ki gülümsedi. Bu sırada iki kolumuda önden çaprazlayarak tek eliyle tuttu.

"Bu yaptığını takdir etmem lazım. Diğerleri senin kadar cesur değildi diana." Başını kulağımdan çekip yüzüme döndü. Bacağımdaki acı gözlerimin yaşarmasına sebep oluyordu. İlk defa böylesine bir acı yaşıyorum.

"Lütfen gideyim." Yalvardım her defasında olduğu gibi. "Bu kadar cesurken bu kadar aciz olmamalısın." Dudaklarıma fısıldamasının ardından beni sabahki tutkulu öpüşüyle öptü.

Aklım, kalbim bu ana odaklanmışken bıçağı çıkartıp bu sefer karın boşluğuma saplamasıyla ondan uzaklaştım.

Canım o kadar acıyorki derin derin nefes aldım bir nebze acısı hafifler diye fakat her nefes aldığımda acıyla bütün bedenim sızlıyordu.

"Artık benimlesin diana istesende istemesende bana muhtaçsın." Lilthin dediklerini duyamıyordum acım o kadar arttı kı gözlerim kendiliğinden kapanacak gibi oluyordu. Sanki uyku beni bu acılardan kurtaracak gibi.

Gözlerin kapanmaya başladı kollarımı tutan Lilith beni bırakmasıyla geriye düşüp uykunun kollarına kendimi bıraktım. Umarım bu uyku bir daha uyanmamak üzere olur.

"İşte böyle uslu kız." Uyku beni esir almadan önce duyduğum cümleyle kaşlarım bi hayli çatılmıştı. Fakat o benim tersim olarak gülümseyerek yüzümü sıvazlıyordu.

Değişik bir bölündü 🙂‍↕️

Sabah sabah bölüm de attım ;)

Az çok kim tahmin ediyorsunuzdur (lilith)
Dianaya hala karar veremedim...

Az çok kim tahmin ediyorsunuzdur (lilith)Dianaya hala karar veremedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ravencia | GxG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin