19

49 7 0
                                    


19 | Gerçekler ile yüzleşme.

Gözlerimi hafifçe araladım, başım yastığa gömülmüş bir haldeyken yumuşak bir dokunun altında yattığımı hissettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerimi hafifçe araladım, başım yastığa gömülmüş bir haldeyken yumuşak bir dokunun altında yattığımı hissettim. Kuş tüyü gibi hafif, ama bir o kadar da sıcak bir yataktaydım. Önce etrafımı incelemeye çalıştım, fakat gözlerim bulanık ve odanın köşeleri karanlık görünüyordu. Koluma bağlı bir serum olduğunu fark ettim; kesik, soğuk metalin cildimdeki hissi canımı acıttı.

"Ne oluyor?" diye mırıldandım, sesi kendime bile zor duyuruyordum. Zihnimdeki bulanıklık yavaşça dağılmaya çalışırken, hemen ayağa kalkmak istedim. Ama henüz gücüm yoktu, her yanım yorgun ve ağır hissediyordu. Yavaşça doğrulmaya çalıştım, ama dizlerim beni desteklemeye yetmedi; yere düştüm.

Tam bu sırada kapı açıldı. Gözlerim karanlıktan bir siluete odaklanmaya çalıştı ve tanıdık bir yüzün içeri girdiğini gördüm. Liliana. Gözleri aniden büyüdü, içeri girer girmez hızla yanıma koştu.

"Diana! Ne yapıyorsun burada, hasta olduğun halde neden ayakta durmaya çalışıyorsun?" dedi, sesi karışık bir kaygıyla yankılandı.

Bir anlığa düşündüm, ona ne diyeceğim. Yalnızca başımda dönen düşünceler ve bedenimdeki zayıflık vardı. Liliana'nın endişesi bana kendimi kötü hissettiriyordu. Yavaşça başımı salladım, ama kelimeler ağzımdan dökülmedi.

"Serumun var, hemen geri yat!" diye bağırdı, beni nazik ama kararlı bir şekilde geri iterek yastığa yerleştirdi. Gözlerinde yansıtılan telaş beni daha da tedirgin etti.

"Ben... Ben iyiyim," dedim, ama sesim kendim bile inanmıyordum. Liliana'nın yüzündeki endişe beni daha da korkuttu. Kendi zayıflığımla onun kaygısını gördüğümde, içimdeki gerilim yükseldi.

Liliana, gözlerimi taradı ve birkaç saniye içinde beni dinleyerek "İyi değilsin," dedi. Serumun tuhaf hissini tekrar hissettim, ama şimdi bunun önemini bile kavrayamıyordum.

Bedenimdeki zayıflık beni içine çekerken, Liliana'nın endişesi etrafımda dolanıyordu. Kendimi bu durumda, onun yanında güçsüz hissettiğim için içim burkuldu.

Uzun bir sessizlik içinde gözlerim, karşımdaki kadının derin bakışlarında kaybolmuştu. Liliana'nın neden özür dilemek istediğini merak ediyordum. Nihayet cesaretimi topladım. "Neden özür dilemek istedin?" diye sordum.

Liliana, başını eğerek, "Dün sana kötü davrandım. Özür dilemek istedim," dedi. Sesindeki pişmanlık, gözlerimin içine işledi.

Gözlerimdeki sert ifadeyle, "Ama bana deli diyip evimden göndermiştin ve Ailemin neden her şeyine göz koydun?" dedim.

Liliana'nın yüzündeki ifade birden değişti, öfkesi açığa çıkıverdi. "Çünkü seni o yağmurun altında ilk gördüğüm andan beri hoşlandım!" dedi. "Seni evime aldım ama seni araştırdığımda ailen sorun değildi. Sorun, ablamın eski sevgilisi olmandı."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ravencia | GxG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin