Audytorium na wydziale historii sztuki było wypełnione po brzegi, gdy profesor Gonzales rozpoczynał swój wykład o renesansie. Sofia i Michaella siedziały w trzecim rzędzie, notując niechętnie każde słowo. A przynajmniej Sofia starała się notować, podczas gdy Michaella rysowała w swoim notesie niewielkie szkice motorów.— Wiesz, czasami zastanawiam się, czy to wszystko ma sens — powiedziała cicho Sofia , nachylając się w stronę Michaell.
— Co masz na myśli? — odpowiedziała Michaella, przerywając rysowanie.
— Te wykłady, egzaminy, stres... Może powinniśmy zrobić coś bardziej ekscytującego — Sofia wzruszyła ramionami.
— Jakieś pomysły? — zapytała Michaell z uśmiechem.
— No, na przykład... wyjazd gdzieś na weekend, wypad do spa albo... wyścigi samochodowe? — zasugerowała Sofia , a jej oczy zabłysły.
Michaella spojrzała na nią z mieszanką zaskoczenia i zainteresowania.
— Wyścigi samochodowe? — powtórzyła, lekko unosząc brwi.
— Tak, nielegalne wyścigi. Wiesz, takie na obrzeżach miasta. Słyszałam, że są niesamowite — Sofia pochyliła się bardziej, aby nikt ich nie podsłuchał.
Sofia zamyśliła się na chwilę, po czym jej usta wygięły się w uśmiechu.
— To brzmi... naprawdę ekscytująco. Myślisz, że uda nam się tam dostać? — zapytała, patrząc na Sofiie z błyskiem w oku.
— Pewnie, że tak. Słyszałam, że te wyścigi odbywają się co weekend. Możemy się tam wybrać już w ten piątek — Sofia uśmiechnęła się szeroko.
— Ale jak się tam dostaniemy? I skąd wiesz, gdzie to jest? — Michaella była ciekawa, jak Sofia planuje zrealizować ten pomysł.
— Znam kogoś, kto zna kogoś... — Sofia zniżyła głos do szeptu, udając tajemniczość. — Po prostu zaufaj mi, dobra?
Michaella pokręciła głową, ale na jej twarzy pojawił się uśmiech.
— Dobra, ufam ci, musimy się przygotować na każdą ewentualność - powiedziała Michaella, ponownie kręcąc głową.
— Świetny pomysł, obgadamy to po powrocie do mieszkania— odpowiedziała Sofia .
W tym momencie profesor Gonzales spojrzał na nie z uniesioną brwią.
— Czy mamy tutaj jakieś pytania dotyczące renesansu? — zapytał z przekąsem profesor.
Sofia i Michaella zamilkły, wymieniając spojrzenia, które wyrażały jednocześnie rozbawienie i skruchę. Jednak nie wytrzymały i zaczęły się śmiać.
— Nie, przepraszamy, panie profesorze — odpowiedziała Sofia, starając się powstrzymać śmiech.
Profesor kontynuował wykład, a dziewczyny wróciły do swoich najęć, choć ich myśli krążyły już wokół planów na nadchodzący piątek.
**Skip Time**
Wieczorem, Sofia i Michaella zasiadli na kanapie w salonie. Przy okazji puszczając sobie cichą muzykę w tle, która miała na celu pomóc skoncentrować się młodym dziewczyną.
— Dobra, pokaż, co masz — powiedziała Michaella, nalewając herbatę do dwóch kubków.
Sofia rozłożyła mapę na stole. Jednak w tym samym momencie wybrzmiał dzwonek do drzwi. Radosna muzyczka wypełniła całą mieszkanie, więc Sofia poszła otworzyć.
- Kurier przyjechał! - powiedział wysoki brunet, uśmiechając radośnie w stoję Sofii.
-CZY KTOŚ POWIEDZIAŁ KURIER ! - krzyknęła Michaella z salonu.
-Nie, przesłyszałaś się. Do psychiatry się umów, bo to źle świadczy! -powiedziała Sofia wchodząc do salonu razem z Mason.
-Kogo ty do domu kurwa sprowadzasz!? - powiedział zaszokowana Michaella...
~~autorzy:
*omi_domi_07
*@Xx_Karma_xX0192
CZYTASZ
<|{ ~Niepokonani~ }|>
Action~~ Dwie młode kobiety, pewnego wieczoru wybierają się na nielegalne wyścigi samochodowe w poszukiwaniu pełnej emocji wrażeń. Jednak na miejscu spotykaj dwójkę mężczyzn. Dziewczyny nie były gotowe na taki obrót spraw, co się dokładnie wydarzyło? Czy...