😍13 (koniec)😍

143 11 38
                                    

Pov. Noobek

I pisało tam: "jeżeli chcesz wyleczyć tę osobę z choroby, musi ona zaznać miłości" (zaznać doznać kurna nie wiem pytalam sie wszystkich ktorych znam ale oni tez nie wiedzieli..). Czyli Ptyś musi mieć drugą połówkę..

Doskonale wiem, że żaden wojanowiczan oprócz mnie nie zakochał się w Ptysiu. Nie wiem czy on we mnie też, ale przecież się prawie pocałowaliśmy u niego więc napewno tak. Zrobię to, kiedy w nocy do mnie przyjdzie, w końcu wyznam mu miłość☺️.

. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁Time skip. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁

Czekałem na Ptysia w bibliotece bo wiedziałem, że zaraz tu przyjdzie, i to po kilku minutach właśnie zrobił.

- Hejka noobek!!- przywitał się.

- Hej! Czekałem na ciebie- odpowiedziałem.

- Hm? Dlaczego?

- Boooo chcę ci coś powiedzieć :D

- Co takiego?- zapytał Ptyś i podszedł do mnie.

- Kocham cię- powiedziałem i go pocałowałem.

Nagle Ptyś zaczął się zmieniać w normalnego. Jego dłoń nie była już ciemna i oczy wróciły do swojego naturalnego koloru.

- D-dlaczego to zrobiłeś?- zapytał Ptyś zasłaniając sobie rękoma swoją zarumienioną twarz.

- Spójrz na siebie😍🔥.

Ptyś zobaczył, że nie ma już ciemnej ręki i się uśmiechnął.

- Kocham cię noobek..

- też cię bardzo kocham.- powiedziałem i znów się pocałowaliśmy😘🔥

. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁ Time skip. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁

Pov. Ptyś

Rano poszedłem z noobkiem do mojego domu aby znaleźć kryjówkę w której kryją się skradzione rzeczy, bo oczywiście nie pamiętam gdzie to chowałem, bo robiła to moja druga wersja. Dziwne właśnie w tym było to, że pamiętam co robiłem ostatnimi nocami, ale właśnie następnego dnia miejsce kryjówki z tymi rzeczami kompletnie wypadało mi z głowy. Szukaliśmy wszędzie i nie mogliśmy tego znaleźć, ale nagle potknąłem się o coś. To był kubek z nadrukiem wojanowic, więc byłem blisko kryjówki. Okazało się, że wszystkie te rzeczy były pod moim łóżkiem. Potem podszedł do mnie noobek.

- O patrz znalazłem rzeczy- powiedział wskazując na skradzione przedmioty.

- ALE..- chciałem powiedzieć że ja je znalazłem ale noobek mnie pocałował.

- Też cię kocham >:D - powiedział przerywając zaczynającą się "kłótnię" a ja zrobiłem się cały czerwony.- dobra chodź musimy to odnieść na swoje miejsce.

Po kilku godzinach wszystkie rzeczy były w budynkach w których zostały skradzione. Robił się wieczór i nie wiedzieliśmy co mamy dalej robić więc poszliśmy do mojego domu pooglądać razem zachód słońca. Niebo było piękne (i noobek też🥰) kiedy nagle poczułem rękę noobka na mojej. Spojrzeliśmy na siebie zarumienieni (nie wiem czy dobrze odmieniłam to słowo ale ciul w to) i zaczęliśmy się do siebie zbliżać.

- Kocham cię Ptyś 😘

- Też cię bardzo kocham 😍 - odpowiedziałem i pocałowaliśmy się na tle zachodzącego słońca.

꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒷꒦

I to koniec tej książki, troche bez sensu zakonczenie bo nie wiadomo co z tamtymi ale nie mialam pomyslu, mam nadzieje ze ksiazka sie wam podobala🔥

Nastepna ksiazka bedzie kiedy zaczne cos wymyslac a ja rzadko mysle wiec pewnie bedzie za 722728282819 lat








🎉 Zakończyłeś czytanie 💫Nocna Zmiana💫| bibliotekarz noobek x "ptychonator"| wojanowice 🎉
💫Nocna Zmiana💫| bibliotekarz noobek x "ptychonator"| wojanowiceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz