Pov. Ptyś
Dowiedziałem się od noobka, że tej nocy palion miał stać na straży. Oby moja druga wersja nie zrobiła nic głupiego..
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁Time skip. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁
Bałem się, że kiedy się zamienię palion mnie zobaczy, i wszystkim wygada.. więc próbowałem zasnąć i się nie zamienić. Niestety mi się to nie udało i stało się to znowu.
(Teraz będzie mówił zamieniony Ptyś ☺️)
Teraz okradnę palion style. Nie obchodzi mnie to, że jest tam palion, bo i tak nie ma ze mną szans. Gdy byłem przy sklepie paliona, patrzyłem, czy nie ma go tu. Chyba go nie było i wszedłem do środka. Zacząłem zabierać wszystkie rzeczy i chować do worka. Nagle palion wszedł do sklepu i zamarł jak mnie zobaczył.
- TO TY PTYŚ?!
Odwróciłem się i zobaczył drugą wersję mnie.
- CZYLI TO BYŁEŚ TY! CIĄGLE NAS KŁAMIESZ! CIEKAWE JAK ZAREAGUJĄ INNI JAK SIĘ O TYM DOWIEDZĄ!
Nagle palion wyciągnął łuk i próbował mnie nim trafić, oczywiście mu się to nie udawało. Nie wytrzymałem, więc uderzyłem go w ryj i upadł na podłogę.
- Jeśli powiesz reszcie, to już cię z nami tu nie będzie, rozumiesz?!- krzyknąłem do niego☺️☺️
Palion ze strachu pokiwał głową a ja poszedłem do siebie.
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁Time skip. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁
Naprawdę było mi z tym źle przez to co zrobiłem palionowi.. dlaczego moja druga wersja jest taka okropna?!
Wyszedłem na dwór chociaż się bardzo bałem..
Stały tam osoby te same co wczoraj. Bałem się podejść ale to zrobiłem. Od razu palion się mnie wystraszył i zaniemówił.- Ee hej, co tam?- zapytałem.
- Ktoś okradł palion style- odpowiedział mi noobek i znowu się słodko do mnie uśmiechnął. Zarumieniłem się przez to, ale nadal mi było żal paliona za to co mu zrobiłem..
Pov. Noobek
Coś się dzieje z palionem. Najpierw Ptyś a teraz jeszcze palion? Może widział tego złodzieja ale nic nie mówi? Na policzku paliona jest jakaś rana, ale nie chce nikomu powiedzieć dlaczego ją ma, to trochę dziwne. Zauważyłem też, że palion unika kontaktu z Ptysiem, a Ptyś robi to samo.. może Ptyś mi powie o co chodzi? Zaczynam coś czuć do niego, ale nie wiem czy on odwzajemni moje uczucia..
꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒦꒷꒷꒦
Fałszywy alarm jednak mam telefon🔥 (nie wiem czy jutro będę miała XD)
CZYTASZ
💫Nocna Zmiana💫| bibliotekarz noobek x "ptychonator"| wojanowice
Novela JuvenilPtyś postanowił, że zrobi pewien eksperyment, który miał na celu "ocalenie" wojanowic przed złymi postaciami. Nie powiem wam czy mu się udało jak przeczytacie to się dowiecie miłego czytania elo (to moja pierwsza książka i bez hejtu pls) -------- ks...