Spis treści

80 2 0
                                    

#1 | Swing o północy ★ Bucky Barnes

Bucky od dawna groził, że w końcu nauczy cię tańczyć tak jak za jego czasów, a ty już dłużej nie mogłaś tego odkładać. Wyjeżdżałaś. Nie tylko z miasta, ale z kraju. Cokolwiek was łączyło, zakończy się o poranku. Zbliżała się północ, gdy w piżamie, swetrze i miękkich kapciach zapukałaś do drzwi jego kawalerki.

Angst ▯▮▯▯▯ Fluff


#2 | Siedem minut w niebie ★ Steve Rogers

Awaria windy zatrzymała ciebie i Steve'a pomiędzy piętrami Stark Tower. Drobna niedogodność? Może gdyby nie twoja klaustrofobia...

CW: klaustrofobia, atak paniki

Angst ▯▯▮▯▯ Fluff 


#3 | Rywalizacja ★ Loki

Twoja rywalizacja z Lokim utrudniała wam każdą akcję w terenie, ale tym razem przeszliście samych siebie. Teraz musicie nie tylko ponieść konsekwencje spieprzonej akcji, ale zastanowić się, w jaki sposób rozwiązać... cokolwiek między wami jest.

Angst ▯▯▯▯▮ Fluff


#4 | Nieudana randka ★ Peter Quill

Byłaś zakochana w Quillu odkąd go poznałaś, ale on nigdy tego nie odwzajemnił. Nadszedł więc najwyższy czas, żeby się z tego wyleczyć. A jak lepiej wyleczyć się z faceta, niż idąc na randkę z kimś zupełnie innym?

Angst ▯▯▯▯▮ Fluff


#5 | Przerwa na miłość ★ Bruce Banner

Biorąc ślub z Brucem, wiedziałaś, że piszesz się na życie w trójkącie: ty, on i jego badania. Tego wieczora jednak zamierzałaś zwrócić na siebie całą jego uwagę.

Angst ▯▯▯▯▮ Fluff


#6 | Jajka sadzone ★ Steve Rogers

Idąc na pierwszą randkę ze Stevem, nie spodziewałaś się, że jeszcze tej samej nocy skończycie razem w łóżku. A teraz budzisz się u jego boku szczęśliwsza niż kiedykolwiek i masz nadzieję, że on odwzajemnia te uczucia.

Angst ▯▯▯▯▮ Fluff


#7 | Szczęśliwy ciąg małych kompromitacji ★ Clint Barton

Zamówione przez: @NinaCooper77

Na konwencie superbohaterów przypadkiem udaje ci się poznać samego Clinta Bartona — i choć wydaje ci się, że kompletnie się przed nim kompromitujesz swoimi głupimi żartami, on okazuje się być urzeczony twoim specyficznym poczuciem humoru.

Angst ▯▯▯▯▮ Fluff


#8 | Koło młyńskie ★ Rocket Raccoon

Zamówione przez: @NinaCooper77

Rocket zabiera cię na romantyczną, choć odrobinę przerażającą, przejażdżkę kołem młyńskim w opuszczonym lunaparku.

CW: Tak, to jest romantyczne opowiadanie z szopem, ale jest to całkowicie aseksualny romans. Reader i Rocket po prostu się lubią i spędzają miło czas XP

Angst ▯▯▯▯▮ Fluff

Oneshoty ★ MCU | Marvel | AvengersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz