3. BÖLÜM

290 20 11
                                    

'Çünkü her şeye rağmen ısrarla seni sevdim, bilmiyorsun.'

@belinay8Gior : 🤫🤫262

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@belinay8Gior : 🤫🤫
262.377 kişi beğendi

@kenanyildiz_official : bensiz..
------@belinay8Gior : drama Queen..

@galatasaray : ❤️💛
-------@belinay8Gior : 💛❤️

@nicolozaniolo : sorellina 🪐🪐
-------@belinay8Gior : sono bello ✨

@canuzun : can you look at this Kenan ? He's crying again. I am Fed up.. ( şu kenana bakabilir misin ? Yine ağlıyor. Bıktım. )
-------@belinay8GiorI'm tired too. ( Bende bıktım )
------@kenanyildiz_official : yaziklar olzun.

                                  §§§§

Belinay tesislerden içeriye girmeden önce etrafı inceledi. Ya da inceleyemedi. Arkasından ittirilmesi ile korkuyla bağırıp arkasına döndü. "Ne cığırıyon kızım ya ? Kulağım kanıyor galiba Beko bak bi" Belinay şaşkınca değişik saçlı çocuğa baktı. Barışdı galiba adı diye düşündü.

"You scared me." (Korkuttun beni) Barış ne dediğini anlamazken "lan Beko ne diyor kız benim ingilizce bitti. Keşke ingilizce derslerini dinleseydim." Berkan barışın ensesine vururken "tam da kişisine sordun baro. dün ne hale düştüğümü unuttun galiba." Barış sırıtırken "hiç unutulur mu ya o rezillik."

Berkan tam yine vuraccakken yunus engel olup öne geçti. "Çekilin yine işiniz bana düştü." Barış ve berkanın anlamaz bakışları eşliğinde Belinay ile konuşmaya başladı. "so sorry. Don't look at these idiots. they are always like this. They came into this world as fools, they will leave as fools." (çok pardon. bakma sen bu salaklara. hep böyleler. bu dünyaya salak geldiler salak gidecekler işte. )

Barış yunusu dürterek. "Lan balık ne konuştun bu kadar ? Ne dedin ?" Yunus yandan yandan gülerken "sizi övdüm kanka" barış yunusu takmayarak kolunu belinayın omzuna atarak yürütmeye başladı. Konuşmayı ihmal etmiyordu tabii Belinay anlamıyordu orası ayrı.

"Gel yeni kankam seni dolaştırayım. Bundan sonra bu tesisteki en yakının benim. Nico ile arandakı ilişki beni ilgilendirmez artık ondan çok benim yanımda olacaksın. Dün akşam düşünüp senin için bir sürü plan yaptım. İstanbul'u dolaşacağız her yeri dolaşacağız seninle." Yunus ve Barkanda arkalarından giderken

"Beko bu baro'nun daha önce çok aptal olduğunu söylemişmiydim sana" Berkan düşündükten sonra "4-5 defa demiştin kanka" yunus hala arkalarından bakarken "tamam iyi bu da 6. Olsun o zaman."

Sahaya girdiğinde etrafına baktı daha gelmeyenler vardı. Gelenlerin yanına gitti. "Good morning Belinay" o da mertense karşılık verdikten sonra nicolo'nun yanına gidip sarıldı. "Fratello Nico, devo trovare una casa. Ci chiamiamo all'uscita?" ( Nico abi benim ev bulmam gerekiyor. çıkışta beraber arayalım mı ? )

LİTOSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin