'üzgünüm, eğer senin hayal ettiğin gibi bir kız evlat olamadıysam. Oysa daima senin göğsünü kabartmak istedim.'
§§§§
(Temsili)
@belinay8Gior : cimbombom..💛❤️
786.999 beğeni
@galatasaray : ❤️💛
@barışalperyılmaz : cimbombomun kızı. 🔥🔥
---@belinay8Gior : bro ❤️🔥@ıamberkan : 1 gol 1 asist yapınca kızlar..😎
---@belinay8Gior :😎😎@yunusakgun17: gollerin daha devamı var diye yorumladım
---@belinay8Gior : dogru...👏🏼👏🏼@nicolozaniolo : star girll ✨
---@belinay8Gior : star boyy 💫§§§§
Çok kafasına takmayarak önüne döndü kız. Hedefine ulaşmıştı, herkese göstermişti kendini mutlu olmalıydı ama sanki adamın bakışları içine işlenmişti. Gitmiyordu gözünün önünden. Kafasını sallayarak kendine gelmeye çalıştı. Top ardadaydı almalıydı ondan. Ceza sahalarını geçerse gol olabilme ihtimali vardı.
Ardanın arkasından koşarken ayağının arasındaki topa vurarak ileriye gitmesini sağladı. Bir anda koşarak topa yetişerek aldı. Tribün coşarken kaleye doğru koşmaya başladı ama önünü kapatmışlardı bile etrafına bakınca icardi'nin boşta olduğunu görünce topu ona attı.
Tabii icardi de fırsatı çevirip bunu gol yapmıştı. İcardi hemen belinaya sarılırken tüm tribün belinayın ismini avazı çıktığı kadar bağırıyorlardı.
Bitiş düdüğü çalması ile fener oyuncuları kendini yere atarken, Galatasaray oyuncuları ise birbirlerine sarılarak kutluyorlardı.
Bu sonuç ile bazı fenerbahçe oyuncularının Galatasaray oyuncularına olan kinleri giderek artmıştı. Tabii ki bunlar mert Hakan, ferdi, dzeko ve irfandı. Hiç bir zaman sevmiyorlardı, nefret ediyorlardı. Tabii bunu dışarıya gösteremiyorlardı sadece intikam zamanını bekliyorlardı.
BELİNAYDAN
Takım sarılmasından ayrılırken etrafa baktım. O an gözüme sadece yüz üstü yatarak ağlayan arda çarptı. Çok çabalamıştı. İlk önce yapacağım şeyden kararsız kalmıştım ama yanına gitmesemde asla vicdanım rahat etmeyecekti. Ona doğru ilerlerken diğer insanların tepkisinden korkuyordum.
Yanına ulaştığımda elimi uzattım ona doğru "arda" garip türkçem ile biraz değişik çıktı adı. Kafasını kaldırıp yaşlı gözüyle şaşkınlıkla baktı bana. İçim burkuldu o an. Bi an kenanı düşündüm onun yerine. Onunla birlikte ağlardım heralde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİTOST
Teen Fiction"amore della mia vita" ondan ayrılırken "O ne demek ?" Yanağından öpüp gitmeden önce "bul sen amire della mia vita" kızın arkasından duyması için bağırdı. "SENİ ÇOK SEVİYORUM BİLİYORSUN DEĞİL Mİ ?" kız da ona dönerek "BENDE SENİ ÇOK SEVİYOR."