Oy vermeyi lütfen unutmayın daha çok yeniyim lütfen destek olun.💗
Yatağımdan alarmın sesine kalktım.
Alarmı susturup banyoya doğru ilerledim.
Göz altı morluklarım ve dağılmış saçlarıma bakıp of çektim.
Saat daha altıydı benimse yedide hastahane de olmam lazım dı kendime lanetler okuyarak elimi yüzümü yıkadım.
Banyoda işlerimi bittirip dolabın önüne geçip kendime üst bakmaya başladım.
Kumaş gri pantolonu elime alıp üstüne beyaz bı tişört giyip pantolonun içine soktum.
Kemerimi bağlayıp makyaj masamın önüne geçip ruh gibi olan beyaz tenime renk verdim.
Kapının önünde olan Kia Picanto bindim.
Yolumu hastahaneye çevirip yarı açık olan gözlerimle sonunda varmıştım hastahaneye içeri girip önlüğümü giydim.
Ameliyat olan hastalarıma bakmaya başladım.
Bütün hastalarıma baktık tan sonra kapının tıklatılmasıyla kapıya dönüp "gir" dedim.
Doruk aceleyle girip
"Duru hocam Hulusi bey sizi çağırıyor"
Hastanenin müdürüydü Hulusi bey doruğa dönüp
"Tamam dorukçugum sen çıkabilir sin" dedim.
Oda gülümseyip
"Kolay gelsin hocam" diyip çıktı adımlarımı kapıya doğru atıp Hulusi amcanın odasına gittim.
Kapının önüne gelince kapıyı tıklatım içeriden gel sesi duyunca kapıyı açıp içeri girdim.
Beni görünce gülümseyip
"gel kızım gel" bende gülümseyip ona baktım.
"Beni çağırmış sın Hulusi amca"dedim.
Oda bana bakıp gülümseyip
"Gözün aydın kızım tahinin çıkmış Hakkari'ye"
Demesiyle gözlerim doldu annem ve babamın şehit olduğu yerdi iki hafta önce tahinimi vermiştim annem ve babam doktor olmadığı için ölmüştü bense gidip onlara doktor olacaktım elimden ne geliyorsa yapıcaktım.
Gözlerim dolu gülümseyip Hulusi amcaya sarıldım.
O ve Erkan amca olmasaydı yapamaz dım.
Erkan amca babamın en yakın arkadaşıydı bana elinden geldikçe iyiliği dokunmuş tu Hulusi amcaya sarılıp "çok çok çok teşekkür ederim"dedim.
O gülümseyip saçımı okşayıp
"Senin zekan olmasa olmazdı fıstık"
Diyip burnumu sıktı ve tekrar konuştu "hadi hazırlan ben uçak billeti aldım yarına" gözlerim ona teşekkür eder gibi bakıp çıkmak için izin alıp çıkmıştım.
En yakın arkadaşım Esra'nın yanına gittim arkası dönük sigara içiyor du koşum arkasından sarıldım.
"TAHİNİM ÇIKMIŞ" diye bağırdım.
Oda bana dönüp dolu gözlerle sarıldı ve "ben buna sevinemedim eğer orayı beğenmesen gel olurmu."
Dedi dolu gözlerle ona sarılıp"sakın ağlama benim en mutluluk günüm" dedim.
Bana dönüp "benden kurtulduğunu düşünüyorsan yanılıyorsun hanım efendi" diyip güldü ve ardından kaslarını çatip baba hedasıyla " o telefon hep açık olucak aradığım zaman ulaşıcam."
Dedi ona gülüp "tabiki güzelim senin telefonunu acmamam için kollarımın kopmasi lazım."
Diyip güldük bana dolu gözlerle bakıp "ne zaman gidiyor sun" dedi yarın sabah 7 de binicem uçağa"dedim.
Bana tekrar sarılıp "beni unutursan seni döverim Duru" dedi dediğine kahkaha atıp "tamam emriniz olur kraliçe" dedim.
Tekrar ağzımı açıp "ama benim şimdi gitmem gerekiyor anca kıyafetleri toplarım." Dedim eşyalar ztn eve geldiğimde vardı ondan pek fazla sorun olmicak tı arabam da iki üç güne gelirdi diye düşünüyordum.
Esra bana bakıp "tamam hadi sen hazırlan ben ararım akşam seni' demişti.
Bende gülümseyip"tamam aşkım görüşürüz" diyip sarıldım.
Arabama binip eve doğru sürmeye başladım eve gelip valizimi toplamaya başladım.
En sonunda yorgunluk tan kendimi köşeye atıp telefona çevirdim kafamı.
Azıcık tiktok ta dolaşıp tekrar elbiselerimi toplamaya başladım.
Saat 11 olmuştu çok hızlı geçmişti hepsi bitince yatağın üstüne oturup nasıl olacağını düşünmeye başlamıştım.
Düşünmemi telefon sesi bölmüştü Esra'nın aradığını düşünüp telefonu elime almıştım.
Ekrana baktığımda erkan amcanın aradığını gördüm.
Niye geliyorsun buraya diyip azarlicak tı kesin.
Telefonu açıp "Erkan amcacım napıyorsun" dedim.
Oda bana hiç sakin olmayan bı sesle "sen naptığını sanıyorsun"diyip azarlamaya başladı.
Derin bı nefes çekip yarım saatir soluksuz konuşan adamı dinliyor dum bu adam nasıl astsubay olmuştu bu çeneye şaşmamak gerekir.
Telefona bakıp saatin geç olduğunu görünce telefonda konuşan adama
" Alo alo alo Erkan amca duymuyorum çekmiyor Erkan amca"
Demeye başlamıştım.
Erkan amca
"Duru kızım duymuyor musun Yarabbi ya"
Diyip yine söylenmeye başladı bense
"Çekmiyor çekmiyor tünelede girmiyorum Allah Allah" diyip
"Erkan amca orda konuşuruz görüşürüz kendine dikkat et" demiştim.
Oda "sende sende" benim duymadığımı düşünerek "çekmeyen telefonu sikim" demişti kıkırdayıp telefonu kapatıp yatağa uzanmıştım.
Düşüncelere dalmamı engelleyen telefonun sesiyle telefona baktim.Erkan amcacım❤️
Konum
Kızım dikkatli gel ve ilk bize gel yoksa nolcanı biliyor sun!!!!!!!😘
Sondaki emojiyle kahkaha atmıştım.
Bende hemen tamam amcacım yazıp göndermiştim.
Eğer ilk ona gitmesem değil uçaktan inince beni onun beni Karsılicanı biliyor dum zaten.
Gülümseyip banyoya doğru yürüdüm dişlerimi fırçayıp pijama mı giyip yatağa girdim.
Gözlerimi hiç bişe düşünmeden kapattım. Uykunun kollarına.Annem ve babam gülüyor duk eğleniyor duk babamın bana yaklaşıp "prensesim Güzel kokulum cennetim" annem gülüp "ama bak kıskanıyorum." Demesiyle babam annemi kendine çekip "benim güzel karım kıskanırmış" diyip güldü küçük kızına dönüp "he miniğim bu annene napalım biz he"demişti.
Annem ona tiripli bakışlarını atıp mutfağa doğru adımladı birden silah sesi gelmesiyle babam annemin sandığına koymuştu ve "sakın ses çıkarma miniğim baba hep seninle"babam silahını alacakken adamın babamın kafasına siyah maskeli adamların silah tutması bir oldu.
Annemi içeriden saçını sürükleyip geri
İçeriden annemi getirdiler saçından sürükleyip herşeyi görüyordum.
Babam adamın üstüne atlayıp yumruk sağlamıştı ama kalabalık lardi kimse duymuyor du sesimizi annemin kafasına silah dayamışlardı babam fısıldayıp "Affet beni Meleğim size sahip çıkamadım."
Küçük ellerimle ağzımı kapatıp ağlamaya başladım.
Annemin kafasına giren kurşunla babamın boğazının kesilmesi bir oldu adamlarının iğrenç gülme sesleri yankılanıyor du.Kan ter içinde yataktan uyanmıştım sabah ezanı okunuyor dur"Aziz Allah" diyip ağlamaya başladım.
Kabuslar bırakmıyor du peşimi asla gitmiyor lardı.
Yataktan kalkıp su içtim.
Banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp kendime gelmeye çalıştım. Saat 5.30 du havalimanına anca varırdım. Hazırlanıp ev sahibinin kapısını çaldım.
Münevver teyze kapıyı açıp
"Hoşgeldin kızım' demişti
"Hoşbuldum teysem evinin anahtarını vermeye geldim."
Diyip gülümsedim oda gülümseyip "içeri gelsene kızım" dedi
"Uçağı kaçırcam teyzem kusura bakma başka zaman inşallah" elini öpüp aşağı indim.
Arabaya valizleri yerleştirip havalimanına sürmeye başladım. Rutin kontroler yapıldıktan sonra uçağa binip yerime oturmuştum.
Cam kenari en sevdiğim şeydi gidene kadar uyurdum artık kabus görmez sem.
Hostes kemer uyarıları uçak bilgileri verdikten sonra uçak kalmıştı.
Gözlerimi kapatıp uykuya dalmış tım.2.30 saat sonra hostesin sesiyle uyanmıştım.
Hostese teşekkür edip uçaktan inmiştim.
Gözlerim Erkan abiyi arıyor duki karşımda durup el sallıyor du bana koşup sarılmış tım.
"Oy benim güzel kızım gelmiş hoş gelmiş" kokumu içine çekip " mis kokulum."
Demişti ona gülümseyip "Erkan amcaaa ya hoşbuldum çok özlemişimm" dedim.
Gülümseyerek yandaki maskeli adam elini uzatıp ona tanımamış gözlerle baktığımda bana bakıp zifiri karanlık gözleriyle konuştu.
"Ben cihan yüzbaşı" demişti
Cihan abi çok değişmişti sesi çok güzel di elimi eline götürüp sıktım.
Elim elinde küçücük kalıyor du
Ona bakıp "Duru" dedim sadece.BİTTİ
gece şuan 3.36 içimde kaldı diye atıyorum emeğim var lütfen oy verin yorum yapın nasıl gidiyor diye çok teşekkür ederim sizi çok seviyorum ve kendinize iyi bakın.Oy vermeyi unutmayın aşklarım🩷💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKERİM+18
Teen FictionBir insan en fazla ne kadar acı çekebilir diki ben Duru annem ve babam ben beş yaşımdayken şehit olmuş. Yetimhanede büyüdüm. Hayatın bütün zorlukları üstüme geldi üstesinden kalmaya çalıştık ca daha beter düşüşler yaşadım. yeni yazmaya başladım yazı...