[විසි හයවෙනි කොටස]

412 50 119
                                    

දවල් අප්පච්චි බලෙන්ම නිදාගන්න යැව්වට පස්සෙ මං ඇහැරුනේ අම්මා ඇවිල්ලා මට හවස තේ බොන්න කතා කරහම.. නින්ද යන එකනම් කොහෙත් නින්ද යනවා අප්පා මැරැනා වගේ.. ඇඳෙන් නැගිටලා මූණත් චුට්ටිත්තක් හෝදගෙන කාමරෙන් එළියට බහිද්දි,

මොකක්,

දෙයියනේ දෙයියනේ..

මං තාම නින්දෙන්ද ඉන්නෙ යකෝහ්හ්..

" ආදිත්‍ය අයියේ ඔයා.. මෙහෙ.. දැන්.. "

ඔව් මං කාමරෙන් එලියට එද්දි සාලෙ සෝෆා එකේ වාඩිවෙලා අප්පච්චි එක්ක හිනාවෙවී කතා කර කර හිටියේ වෙන කව්රුත් නෙවෙයි ආදිත්‍ය අයියා.. එයා එක්ක ශේනු, දිලුම්, විහස්න අයියා ඒ තුන්දෙනත් ඇවිල්ලා හිටියා.. අපෙ අයියත් හිටියා..

මං ගොනෙක් වගේ ඇස් දෙකත් ලොකු කරන් කොන්ඩෙත් පිස්සෙක් වගේ තියාගෙන අර හැමෝම ඉස්සරහ කෑගැහුවනෙ යකෝ.. සැක් අපෙ අයියා, ශේනු, දිලුම්, විහස්න අයියා හතරදෙනාම මට මහ බලු විදිහට හිනා උනා..

" ඒකනේ සුදුපුතේ මේ ශාක්‍යගෙ කොල්ලො දෙන්නත් ඇවිල්ලා.. මං ඒත් බැලුවා ඉලන්දාරියො ටික කව්ද කියලා.. "

" එදා කොළඹ ආවට මොකද මට මේ ළමයි දෙන්නව හරියට හම්බෙන්නවත් බැරි උනානේ.. ඔන්න දැන් ආව එකේ සුදුපුතා ලා එක්කම ඉදලා කොළඹ යන්න.."

" ඒක තමයි නැන්දේ.. ස්කෝලෙත් නිවාඩු එකේ අපෙ තාත්තත් කිව්වෙ ගිහින් එන්න කියලා.. "

" හොදයි හොදයි එහෙනම් මං ටිකක් ඇලවෙන්න යනවා.. නෝනේ මේ දරුවන්ට තේ ටිකක් එහෙම හදලා දෙන්නකො.. "

" හොදයි මහත්තයා.. "

" සුදූ මේ ආදිත්‍යව එහෙම කාමරේට එක්කගෙන යන්නකො.. "

" අනේ.. ඉතින්..මම.ම.. "

" ඔව් ඔව් යන්න ආදිත්‍ය චේන්ජ් එකක් දාගෙන එන්නකො.. "

අපෙ අයියා අඤේහ් මහ බූරුවෙක්.. මං තාමත් ඉන්නෙ අංඤ්ඤකොරොස් වෙලා.. ඒ අස්සෙ මට ආදිත්‍ය අයියව කාමරේට එක්කන් යන්නලු.. අම්නෙ අම්නෙ අයියා මට සුදූ කිව්වහම බලාපන්කො මෙයැයිගෙ මූණ.. අයියා දැක්කෙ නෑ ඉතින් ඌට රවනවා..

" එන්න.. අයියේ.. "

එයාගෙ ඇඳුම් බෑග් එකත් ගන්න ගමන් ඇස් යටින් මා දිහා බලලා මගෙ පස්සෙන් කාමරේට වෙනකම්ම ඇවිත් එකපාරටම මාව අනික් පැත්ත හරවලා දොරට හේත්තු කරේ දොරේ උඩ ලොක් එකත් දාන ගමන්.. ම්හ්ක් අනේ අප්පා..

දේදුනු හාදු [TK] On Going Where stories live. Discover now