[තිස් නවවෙනි කොටස]

232 28 78
                                    

Author pov

වෙනදට සාමකාමී විදිහට තියෙන පාසල් පරිසරය අද දිස්වුනේ පුදුම තරම් කලබලකාරි ස්වභාවයක්.. කකුල් වලට නිවනක් නැතිව එහාට මෙහාට යන එක එක වයස් වල ළමයි, රතු පාටට හුරු මෙරුන් පාට බ්ලේසර් ඇඳගත්තු පාසලේ ශිශ්‍ය නායකයෝ, ගුරුවරු, ඒ අතරෙ එහාට මෙහාට දුවන ස්කෝලේ ප්‍රාථමික අංශෙ පුංචි ඇච්චො බැච්චොත් හිටියා.. අදින් පටන් ගන්න සතියෙම එක දිගට පුහුණු තරඟ පහක් තවත් ස්කෝල පහක් එක්ක පවත්වන්න කටයුතු සූදානම් කරලා තිබ්බෙ අදාල පාසලේ ක්‍රිකට් කණ්ඩායමත් තරඟ වලට වගේම ඊට සති දෙහෙකට පස්සෙ තියෙන බිග් මැච් එකටත් හොඳින් සූදානම් වෙලා ඉන්න අතරෙ..

මේ අතරෙ පාසල් ක්‍රීඩා විවේකාගාරයෙ තිබුණෙ හුඟක් කලබලකාරී තත්ත්වයක් මොකද තව පැය භාගෙකින් තරඟෙ පටන් ගන්නවා.. ඒ වගේම තව විනාඩි පහළවකින් කාසිය වාසිය බලන්න තියෙනවා.. ඒත් ලොකුම ප්‍රශ්නෙ කණ්ඩායමේ ඔක්කොම සාමාජිකයො හිටියත් කණ්ඩායම් නායකයා වෙච්ච ආදිත්‍ය තවමත් පාසලට ආවේ නැති එක.. මිහිනු, ශේනු වගේම විහස්නත් දිගින් දිගටම ආදිත්‍යව කන්ටැක් කරගන්න උත්සහ කළත් ආදිත්‍යගෙ ෆෝන් එක ඕෆ් වෙලා තිබුනා..

තවත් විනාඩි පහලවකට පස්සෙ පාසල් දෙකේ ක්‍රිකට් කෝච්ලා දෙන්නා වගේම පාසල් දෙකේම ශිශ්‍යන් දෙන්නෙක් ග්‍රවුන්ඩ් එක මැද හිටගෙන හිටියේ කාසියේ වාසිය උරගා බලන අවස්ථාවට යොමු වෙලා.. සහෝදර පාසලේ ක්‍රිකට් කණ්ඩායම් නායක උන නෙලිත රාදෙව් සහ ආදිත්‍ය වෙනුවට තම පාසලේ ක්‍රිකට් කණ්ඩායමේ උප නායකයා වෙච්ච රගුවරන් විග්නේශ් ක්‍රීඩා පිටිය මැදට එකතු වෙලා හිටියා..

විනාඩියක් ගත උන තැනදි සහෝදර පාසලේ නායකයා කාසිය උඩ දාලා මුලින්ම පන්දු රකින්න තෝර ගනිද්දි අනිත් පාසලට පන්දුවට පහර දීමට අවස්ථාව ඉබේම උදා උනා..

කාසිය වාසියෙන් පස්සෙ තරඟ වදින්න නියමිත කණ්ඩායම් දෙකේම සාමාජිකයන් එකොළොස් දෙනාගෙම නම් ඩිජිටල් තිරයක් ඔස්සෙ මුළු ග්‍රවුන්ඩ් එකටම පෙන්නනන අතරෙ ක්‍රීඩා විවේකාගාරයේ තවමත් කලබලකාරි ස්වභාවය පැවතුනා.. ඒත් ඊළඟ මොහොතෙදි විවේකාගාරයේ දොරත් ඇරගෙන ඇතුලට ආවේ මෙච්චර වෙලා හොයපු මෙච්චර වෙලා අතුරුදහන් වෙලා හිටිය ආදිත්‍ය මුල් පෙල පළවෙනි පිතිකරුවා.. හැබැයි බැලූ බැල්මට ආදිත්‍ය හොදින් කියලා කාටවත්ම පෙනුණේ නෑ ඒ අතරින් මිහිනු හිටියේ දැනටමත් ආදිත්‍ය ලගට ගිහින් නාහෙන් අඬ අඬ මොකද උනේ කියලා අහගන්න ගමන්..

දේදුනු හාදු [TK] On Going Where stories live. Discover now