[හතළිස් හතරවෙනි කොටස]

170 25 32
                                    

උදේ ස්කෝලෙ යන්න ඕන නිසා නැගිටලා පුරුද්දට වගේ ෆෝන් බලද්දි වට්සැප් එකේ උඩින්ම තිබ්බ චැට් එකට දාපු එක මැසේජ් එකක්වත් මේ වෙනකම් සීන් වෙලා තිබ්බෙ නෑ.... එහෙමම ආදිත්‍ය අයියගෙ චැට් එකෙන්  බැක් වෙලා ශේනු, දිලුම් දෙන්නා දාලා තිබ්බ මැසේජ් වලට රිප්ලයි කරලා ෆෝන් එක මේසෙ උඩින් තියලා මම ඇදෙන් බැස්සා.... ඒ බැහැලා පොරෝගෙන හිටිය රෙද්ද අදිද්දි ඒක උඩ තිබිලා කහපාට ස්ටිකි නෝට් එකක් එක්ක බිමට වැටුනෙ අරලිය මලක් වෙද්දි මම රෙද්ද පැත්තකට දාලා ඒක අරගෙන බැලුවා.....

' ස්කෝලෙ ඇවිල්ලා.. ඩියුටි ඉවර වෙලා හරිත කුටියට එන්න.. පරිස්සමෙන්... '

අනිවාර්යයෙන්ම කේන්තිකාරයා වෙන්න ඇති... නැත්නම් ඉතින් වෙන කවුරුත් අරලිය මල් තියන්නෙ නෑනේ.... ආහ්හ් ඔන්න දැන්නම් හිතට ටිකක් හොදයි වගේ...  මම ඉක්මනට ඇඳත් අස් කරලා හෝදන්න තියෙන රෙදි ටිකත් එකතු කරා... කාමරේ අතු ගෑවේ නෑ දවස් දෙකකින් තුනකින් විතර ඒ නිසා කොස්ස අරගෙන කාමරේ අතුගාගෙන එද්දි බිම වැටිලා තිබ්බෙ සිල්වර් පාට හීනි චේන් එකක්... අතට අරගෙන බලද්දි දැක්කේ ඒක වෙන කාගෙවත් නෙවෙයි ආදිත්‍ය අයියගෙ... මේක කොහොමද මගෙ කාමරේට ආවේ.... හුම්ම් කමක් නෑ අද ස්කෝලෙට ගියහමම දෙනවා... කාමරේ ඔක්කොම අස් කරලා මම මූණ හෝදන් යුනිෆෝම් එකත් ඇඳගෙන බෑග් එකයි සපත්තු දෙකයි මේස් දෙකයි අරගෙන ඉස්සරහට යද්දි අයියා උයලා ඉවරයි... එයා ලෑස්ති වෙන්න ගිය නිසා මම අයියටයි මටයි කෑම බෙදාගත්තා... මගෙ කෑම එක බෑග් එකට දාගෙන අයියගෙ කෑම එකත් බෑග් එකට දැම්මා..

" මම ලෑස්ති.. හරි නේද එහෙනම් යමුද.. "

" හරි අයියේ.. යමු.. "

සුපුරුදු විදිහට අපිදෙන්නා එලියට බැහැලා ගේට්ටුව ළඟ හිටියේ ශේනුයි සුදු අයියයි එනකම්.. ටික වෙලාවක් යද්දි එයාලගෙ තාත්තගෙ කාර් එක මමයි අයියගෙ ඉස්සරහිනුයි නැවැත්තුවා..

" ගුඩ් මෝනින්.. දෙන්නම නගින්න මම එක්කන් යන්නම් අද අර මෝඩ ළමයි දෙන්නා කලින්ම ගියා.. ඔය දෙන්නටම මැසේජ් දැම්මට බලලා නෑ කියලා
කිව්වා.. "

" ආහ් එහෙමද අන්කල්.. ෆෝන් එක බැලුවෙ නෑනේ.. හොද වෙලාවට අංකල්ව හම්බුනේ.. "

දේදුනු හාදු [TK] On Going Where stories live. Discover now