🏮7

108 22 42
                                    

Bugün 3 bölüm attım, bölüm atlamadığınızdan emin olun lütfen✨🌸

——

Seo changbin, bağımsızların simgesinin üstünde olduğu yeşil yılan figürlü motorunun üstünde oturmuş, lee çetesinin itlerine bir şeyler anlatıyordu. Konuştuğu konu derin olmalıydı ki beni farketmemişti. Ağzımdaki lolipopu çevirip ellerimi cebime koyarak lee çetesinin girişinde motorunun üstünde oturarak dalmış bedene yaklaştım.

" liderimiz kabul etmez seo, anlaşmaya uy" lee'nin itlerinin dedikleri ilgimi çekse de onlar beni farkettikleri için susmuşlardı. " sonra görüşeceğiz seninle" diyerek bana sert bakışlar atarak ayrıldıklarında onlara orta parmağımı kaldırıp geldiğimi yeni farkeden changbine baktım.

" naber güzelim" diyerek yanağımı sıktığında yüzümü buruşturarak ağzımdaki lolipopu çıkardım.

" ikidir lee'lerlesin, asıl senden naber?" Büyük bir kahkaha patlatıp kafasını iki yana salladı.

" motor yarışları yeniden başlayınca değerlendik diyelim"

" sen her zaman değerliydin. Onlar bunu anlayamayacak kadar aptallar." Birkaç adımda yaklaşıp elimi sert göğüs kaslarına attım. Elimin altındaki sert göğsü yavaşça okşayıp gözlerinin içine baktığımda gözlerini kısarak beni izliyordu. Ağzımdaki lolipopu yere atıp parmak uçlarımı yakasından içeri sokup teninde gezdirdiğimde bilerek vücudumu ona bastırdım.
" seungmin.. o da değerini biliyordur eminim"

"Ne saçmalıyorsun"
bedenimi üstünden ittiğinde birkaç adım geriledim ve dudağımı büzdüm.

" bakışların changbin, bakışların seni ele veriyor. O gün sizi gördüğümde çok şeye şahit oldum. Bunlardan biri de seungmine olan şevkatli bakışların" gülümseyip elimi yakasına atarak silkelediğimde " saçmalıyorsun" diyerek motorunu çalıştırdı.

" ona olan bakışlarını gizleyemiyorsun"

" ben herkese aynı mesafede bakarım elçi felix"

Kollarımı birbirine bağlayıp tek kaşımı kaldırdım. " öyle mi diyorsun?" Bakışlarım lee çetesinin girişinde buraya doğru gelen arabanın içindeki lider lee ve seungmine kaydı. Çok fazla tümsek olduğu için yavaş ve temkinli bir şekilde arabayı süren seungminle göz göze geldik.

" o zaman bunu ispatlamaya ne dersin?" Sevimlice gülümsediğimde changbinin kaşları çatıldı ve yaklaşmakta olan arabanın içindekileri gördüğünde kafasını iki yana salladı.
" bunu yapmak zorunda değilim"

" evet değilsin, eğer seungmini seviyorsan ona sadık kalmalısın bencede"

Dişlerini sıkıp derin bir nefes verdiğinde belimde hissettiğim kolların ardından dudaklarımın üstünde hissettiğim dudaklarla gülümsedim. Sevdiğini kabul edemeyecek kadar aptaldı. Kollarımı boynuna sarıp yanımızdan geçen arabanın içindekilere baktım. İki beden de bizim olduğumuz tarafa bakmadan yanımızdan geçip gittiklerinde hızlıca dudaklarıma yapışmış bedeni ittirip kolumun tersiyle dudaklarımı sildim.

" kendini kanıtladın koca adam, sana inanıyorum" dediğimde yüzünü buruşturdu. " benim çekineceğin bir şey yok, şeytanın yeryüzündeki elçisisin" hitabıyla kahkaha attım.

" bunu sevdim" etrafı kolaçan ettiğimde ıssız olan girişte kimse olmadığını gördüğümde bedenini ittirip motora çarptırdım.
" motor yarışlarında lee çetesine yardım etmeyeceksin"

Korkutucu bir sesle ettiğim tehdide gülümsedi. " hayırdır, görüşmeyeli hwangların tarafında mısın?" Diye yüzündeki sırıtmayla sorduğunda yakasını daha sıkı kavrayıp yüzüme yaklaştırdım.

dead end |minlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin