2.Perde

38 24 8
                                    

Paragraflar arasına yorum yaparsanız sevinirim .

Oylamayı unutmayın.

Iyi okumalar

Medya:kumsal

Nisayı dürtmemle nisa kafasını kaldırıp bana baktı.

"Noldu kızım döndün kaldın "

"Ha bisi yok inceliyodum öyle "

Dalga geçer bir şekilde gulerekten
"Yoksa evleneceğim kişi deniz değilmiymiş."

"Valla orasını bilemiyorum ama dikkat et "

"Ne gördün şu falda ya anlat bi "
Dedikten sonra konuşmaya başladı.

"Bir göz çıkmış kocaman bu birinin seni sürekli olarak izlediğini işaret eder ama bu bir in cin felan değil insan. Ayrıca normal bir insan değil tehlikeli biri ha bide yakın zamanda bir kişiyle taniscaksin pek samimi olmanı tavsiye etmem"

Diyerek falı incelemeyi bıraktı. Nisanın olduğu kadar tedirgin olmamıştım. Zaten normalde de insanlarla samimi olmadığım için son dediğini ne takmamastim.

Izel ise kendi kahve falına anlatmaya başladı.

"Kızım bana sürekli bir yerden para gelecek gibi duruyor ay hadi inşallah "
Dedi Ve hepimiz bir kahkaha patlattik. Aslında komik bir şey yoktu ama diyisi çok komikti.

Bir anda telefonum çalmaya başladı arayan annemdi.

-alo

-alo kızım hadi eve gel çok geç olmadan

-tamam anne gelirim bi 1 saate.

-tamam kızım görüşürüz.

Diyip telefonu kapattım.

"Kızlar ben gidiyorum annem çağırıyor yarın okulda görüşürüz "

"Tamam dikkatli git " dedi nisa falın etkisinde kaldı galiba .

Sarılıp veda ettikten sonra otobüs beklemeye başladım. Neredeyse yarım saattir bekliyordum ama gelmiyordu. Bende yürümeyi tercih ettim. Ana yollardan gitmeye çalışıyordum sürekli. Dikkatimi dağıtmak için kulakligimdan bir müzik açtım ve yürümeye devam ettim. Saat gecenin 10 buçuğu olduğu için tedirgin olmam biraz olsun normaldi bence.

Bir 10 dk yurudukten sonra karşımda duran denize baktım. Ahh gene mi bu çocuk.

"Oo Kumsal hanımda buradalarmış"

"Evet eve gidiyordum "

"İyi git bakalım istersen ben bıraka bilirim "

"Gerek yok kendim giderim geldim sayılır zaten "

"Peki görüşürüz "

Dedi Ve karsilik vermeden yoluma devam ettim.

sonunda eve varmistim. Üstümü değiştirip düz uyumaya hazırlandım ve kendimi yatağa attım. Çok geçmeden de uykuya daldım.

Sabah alarmın Nalet sesiyle uyandım. Söylene söylene kalkıp üstümü giyindim. Çantamı hazırladım ve asagi indim. Annem ve babam çoktan kahvaltı yapmaya başlamışlardı. Bende oturup yapmaya başladım. Babamla annem bir şeyler konuşuyordu ama çok fazla ilgilenmedim. Kahvaltımı bitirdikten sonra ise ellerimi yıkayıp çantamı alıp evden çıktım.

Servisi beklerken telefonumla ilgileniyordum. Etrafıma bakıyordum ki birde ne göreyim. Çöpün yanında kedi yemek arıyordu. "Hemen yanımda market var gidip mama alsam en fazla ne olurki " dedim kendi kendime ve markete yöneldim marketin içindeyken sürekli servise bakıyordum geldimi diye. Tam bidaha bakicakken servis geçti. Allah kahretsin.

Kahve FalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin