"Şimdi ağzını açıcam sakın bağırma "
Dedi Ve ağzımı açtı. Bi anda "yardım edin "diye bir çığlık patlattım. Ağzımı hemen geri kapattı ve
"Sana bagirmamani söyledim küçük kız"
Küçük kız bu oydu zaten tanımıştım ve şimdi daha da anladım. Bana yazan çocuktu. Ben bunları düşünürken burnumda bir şey hissettim. Hafif islak bir sey nefes alınca ise karanlık.
Gözlerimi aralamaya çalıştım yada ben öyle sandım hiç bir şey göremiyordum. Bir daha açıp kapattım. Bu sefer bulanık ama daha aydınlıktı. Bir da açtığımda ise karşımda onu gördüm.
"Uyana bildiniz sonunda Kumsal hanım"
Onun o iğrenç sesini duymak o kadar kötüydü ki
"Ya senin beyninde sıkıntımı var niye kaçırdın beni "
Galiba vardı evet evet vardı.
"Aa öyle deme ama seninle çok eğleneceğiz hatırladın mı beni "
Bu çocuk bana gecen gün yazan çocuktu uff ne dicem
"Hayır "
"Samet karakaya hatırladın mı?"
Beynime kaynar sular döküldü demek isterdim ama zaten biliyodum hatırlamama gerek yok.
"Evet "
"Güzel şimdi yukarıya yemeğin gelecek onu ye ee annengilde Trabzona gitti bi süreliğine sanırsam "son kelimeyi bastırmıştı. Biraz tedirgin olmuştum.
"Sanırsam derken NAPTIN LAN ONLARA BIIIPPPP"
"Bana bak benle düzgün konuş sadece bir süreliğine gittiler işte benim şirketimle çalışıyorlar o kadar "
İnansam mı inanmasam mı bilemedim ama inanmak zorundaydım şuan
"Tamam"
"İyi yemeğin gelecek "
Diyip odadan çıktı. Napcaktım ben bu psikopatın elinden nasıl kurtulacaktım. Acaba telefonum aa Evet telefonum belki almamıştır.
Kargo pantolonumun ilk üst cebine baktım. Yoktu alt cebine baktığımda ise oradaydı. Ama şuan haber edemezdim. En iyisi ilk yemek yemek ama zehir kalmadığını nerden bileceğim. Ben bu şeyleri düşünürken bir anda kapı çaldı ve içeri bir kadın girdi. Beyaz gömlek siyah dar mini etek giymiş gömleğini de eteğinin içine sokusturmustu.
"Samet beyin emri var bu yemekler bitecekmiş "
Kendisi padişah çünkü
"Çağırsana bi Samet beyini "
Kadın kafa sallayıp odadan çıktı bende yemeklere baktım. Ispanak bamya çorbası birde salata hiç birini de sevmem kesin bilerek yapiyo bu çocuk.
"Kumsal hanım ayaklarına da çağırırmıs demek "
"Yemeğin tadına bak "
"Neden sevmedin mi"
"İçine bir şey katmadığın bana vahiy yoluyla inmeyecek herhalde dimi "
Bir şey demeden hepsinden bir kaşık alıp yedi ve sonra odadan çıktı. Bende vakit kaybetmeden telefonumu çıkarıp nisa ve izele yazdım.
Kumsal:acil yardim kaçırdım Samet tarafından.
Yazıp telefonu kapattım zaten biliyorlardı olayı sarjimda az olduğu için konumumu bulmaları için oynayıp bitirmemem gerekiyor.
Yemeğimi yemeye başladım ve bir süre sonra Samet geldi.
"Bugün yorgunsun diye bir şey yapmayacağım ama yarın görüşeceğiz "
Kalırsam görüşeceğiz demek istiyordum ama diyemiyordum. Kafamı sallamakla yetindim oda bitirdiğim yemeği alıp gitti.
Pencereden dışarı baktığımda hava karanlıktı bende yatağa yatıp uyumayı tercih ettim.
♡♡♡♡♡
Bir süre sonra silah sesleriyle gözümü açtım gelmiş olmalılardı. Yatakta oturur pozisyona gelip beklemeye başladım. Çok geçmeden odamın kapısı açıldı ve Samet geldi.
"Yürü çabuk yürü "
"Yoo ben burada durmak istiyorum"
"KUMSAL YURU DIYORUM SANA"
elimden cekistiriyor zorla yürütüyordu. Odadan dışarısını ilk defa görüyorum da baya iyiymiş haa zevkli çocukmuş.
Tam merdivenlerden inerken izel, nisa ,ayaz ,emir ve deniz karşımda duruyorlardı. Ne olduğunu ben daha anlayamamısken Samet beni önüne atıp kafama silah doğrulttu.
"Gelirseniz kızın kafasına sıkarım "
Deniz ufak bir kahkaha patlattı
"Bak duydunuzmu çocuklar kafasına sıkacakmış ""Bak sen kızı bize ver seni oldurmeyelim nasıl fikir"
Ayaz insan mı oldurecekti. Yok yok sadece tehdittir.
"3,2,1" deniz sayı saymayı bitirdikten sonra bir silah sesi geldi. Korkuyu bütün iliklerimde hissetmiştim. Dur bi dakika kim öldü. Ben sametin önündeydim Samete sıksa bana gelirdi. Lan yoksa. Kendi üstümü kontrol ettim ama galiba Samet olmuştu arkamı döndüm ve Samet yerde kanlar içinde yatıyordu. O an hiç konuşamadım. Kal geldi sanki. Deniz katil mi oldu şimdi hemde benim yüzümden.
Paragraflar arasına yorum yapmayı unutmayın iyi okumalar
Sizce deniz nasil bu kadar profesyonel vurdu ?
Kumsal bu şoku atlata bilecek mı?
Sameti nerden tanıyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Falı
Teen FictionHer zaman kendimin kazanacağını düşünürdüm. Herkes etrafımda dolaşırdı. Ama ben mat olana kadar...