Paragraflar arasına yorum yapıp oylarsanız sevinirim
Bir şemsiye çizdim. Baya büyük bir şemsiyeydi bu. Altına ise bir masa ve iki sandalye. Masanın üstüne ise küçük bir kedi. Havayı ise hafif yağmurlu çizdim. Resimden kafamı kaldırdığımda ise keşke şuan bu çizdiğim yerde olsaydım dedim içimden.
Hoca ders anlatıyordu. Ama ben dinlemiyordum. Zaten her türlü gececektim sınıfı okulun da son günleriydi hem. Deniz bana dönüp
"Güzel çizdin haa var sende bi cevher görüyorum "
"Sen görmesen de olurdu"
"Çocuklar ama ders anlatıyorum olmaz ki böyle "
"Tamam hocam sustuk " dedi deniz ve ikimizde önümüze döndük.
Sonunda okul bitmişti. Okuldan ilk defa bu kadar kalabalık cıkıyoduk. Tam altı kişi. Okulun önündeki çimenlik alana geldik ve durduk.
"Şey biz mağazaya gidecegiz emirle" dedi nisa şaşırdım ve anlamaz gözlerle bakarken
"Bizde ayazla dolaşacağız baş başa "
"İyi bende eve giderim o zaman "diyip yürümeye başladım ne yani denizle yanlız mı kalayım. Ama tamda tahmin ettiğim gibi deniz peşimden geldi.
"Ya kızım gel barışalım artık özür dilerim " cevap vermeden yürümeye devam ettim.
"Ya Kumsal dur artık dur sana adam akıllı barışalım diyorum inat etme artık"
Olduğum yerde durup başımı denize döndüm.
"Adam akıllı da tehdit ediyorsun ama"
"Ya kızım özür diliyorum işte anlasana"
"Hı tamam barıştık "
Dedim gecistirir bir şekilde o ise buna pek tatmin olmamıştı.
"Kumsal sınırları zorluyosun "
"Zorlarsam nolur yoksa gene mi tehdit edersin "
Burunlarından nefes alışverişini duyabiliyordum.
"Kumsal elimde kalacaksın bak "
Bunu demesiyle beynime kan sıçramastı. Bu bana el mi kaldıracak. Karaktersiz.
"Ne diyosun sen ya bi kıza el mi kaldıracaksın cidden senden de bu beklenirdi zaten siktir git bi daha gözüme gözükme" diyerek yürümeye başladım. Arkamdan gene deniz geliyor bir şeyler diyordu ama anlamıyordum. Gözüm o kadar dönmüştü ki sadece sakin olmayı düşünüyordum. Elimi tuttu bende mecburen arkamı dönmek zorunda kaldım.
"Ne var ya ne"
"Ya bak ne istersen yaparım nolur gel barışalım "ne istersem mi
"Tamam o zaman benden uzaklaş "
"İşte o olmaz başka bir şey işte "
"Tamam simdi beni rahat bırak yarın konuşalım "
Kafasını sallayıp bana ters yönde yürümeye başladı. Bende eve doğru yürümeye başladım. Aklımda sürekli bir düşünceler gelip geçiyordu. Yarın ne diyeceğim denize. 'Sana aşığım de'
'Ic ses senin kafanda sorun olabilir mi '
'Yoo yok ' 'Tamam kes çeneni o zaman 'Eve geldim. Evde kimse yoktu ama annemden bir not vardı. Telefondan mesaj atsa olmuyor çünkü.
Biz babanla bir kaç ay Trabzonda kalacağız seni akşamları görüntülü ararım eve çok geç kalma. ~annen~
Annemgil iş yüzünden bazen böyle yapabiliyorlar alışkınım zaten. Çok notu dikkate almadan bir duşa girdim. Üstüme pembe bir pijama takimi alıp giydim. Sonra mutfağa geçip bir kaç atistirmalik bir şeyler alıp odama geçtim. Telefonumdan bir korku filmi seçtim. Ve izlemeye başladım. Bir kaç saat sonra film bitmişti. Bende yatma kararı almıştım.
Saat :2.30
İçeriden ayak sesleri geliyordu. Bu da beni uyandirmisti. Elime bir vazo aldım ve içeriye doğru yürümeye başladım kapıyı açtım. Ve ağzımda bir el hissettim.
"Şş sakin bağırma sakın bir şey yok "
Tanıdığım bir sesti bu evet evet yanılmıyorum bu oydu ama ne işi vardı burda. Neden buradaydı bu çocuk. Korkuyu damarlarımda hissetmiştim. Ayaklarımın ve dizlerimin titrediğini hissediyordum.
500 kelime Sınavlardan dolayı bu kadar oluyor. Paragraflar arasına yorum yapıp oylarsaniz sevinirim .
Sizce bu evdeki kimdi?
Denizle aralari düzelecek mi ?
Annesi ve babası neden bir anda gitti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Falı
Teen FictionHer zaman kendimin kazanacağını düşünürdüm. Herkes etrafımda dolaşırdı. Ama ben mat olana kadar...