Pagraflar arasına yorum yapıp oylarsanız sevinirim iyi okumalar
Kendimi topladığımda saate baktım. Öğle arasına girecektik. Kimsenin görmemesi için hemen ayağı kalktım. Lavaboya girip elimi yüzümü yıkadım. Sonra bahçeye gidip telefon oynamaya başladım. Çok geçmeden zil çalmıştı bizimkiler ise yanıma gelmişti.
"Kızım neredesin sen çok merak ettik seni "
"Kantine inmistim çok açtım "
"İnsan bir haber verir "
"Unuttum "
Diyip başımdan savuşturdum.
Yanımıza deniz ve yanında olan 2 erkek oturdu. Daha önce hiç görmemiştim. Biri 1.70 boylarında koyu sarı saçları, kehribar rengi gözleri vardı. Gömleği vücudunu sıkıyor bu ise kaslı olduğunu gösteriyordu. Burnu büyüktü ama çok sırıtmıyordu yüzünde.
Öbürü ise esmer kıvırcık saçlı gözlüklü öbürüneden daha uzun duruyordu. Aynı şekilde bu çocuğunda kasları vardı. Öbür sarışın çocuğa göre daha çekiciydi yanımıza puf çekip oturmaya başladılar.
"Naber kızlar "şu çocuğun sesini dahi duymak istemiyordum. Izel bana bakınca gözlerinin kaçırdım. Izel cevap vermeyeceğimi anladığında o cevap verdi.
"İyi sizden "sahte bir gülümseme kondurmuştu yüzüne.
"Ee deniz arkadaşlarını tanistirmiyacak mısın? İlk defa görüyorum onları "
Nisa telefondan başını kaldırıp bir cümle kura bilmisti sonunda."Bu ayaz "dedi esmer olan çocuğun göstererek ayaz ise başıyla selam verdi .
"Bu emir" dedi sarışın olanı gösterdi bu sefer.
"Selam kızlar " diyerek selena gibi bir giriş yapmıştı ortaya gülmüştük.
"Ee hadi sıra sizde " ayaz bize meraklı gözlerle bakıyordu.
"Ben izel " izel bunu derken çok istekliydi anlaşılan sevmisti çocukları
"Bende nisa "telefonunu gene eline almış oynamaya başlamıştı bile
"Bende kumsal" dedim yere bakarak utangaç değildim ama denizin yüzünü görmek istemiyordum. Emir bir anda
"Hadi birseyler yapalım "
"Hıhı" emir gıcık olmuş gibi duruyordu bir nisaya birde telefona baktı ve en sonunda nisanın telefonunu alıp kaçtı.
"Ya versene telefonumu "diye bağırıp arkasından koşmaya başladı. İkisini çoktan shipledim bile. Uzaktan çok komik gözüküyorlardı. Emir elini yukarıda tutuyor nisa ise uzanmak için zıplıyordu. Ben onlara dalmışken pişmanlık duyan bir ses işittim.
"Küsmüyüz "
"Sence"
"Tamam hadi barışalım " bu çocuk nasıl bir yüzsüzdü böyle hem gel tehdit et sonra geri gel özür dile.
"Ben kantine gidiyorum istediğin bir şey varmi izel " izeli bastırarak demiştim
"Çay alıp gelebilirsin "diyerek parayı uzattı. Ayağa kalkıp yürümeye başladım. Biraz uzaklastıktan sonra kolumda bir el hissetmemle arkamı döndüm deniz'di şaşırmamıstım.
"Hep böylemi davranacaksın "
"Ben zaten hep böyleydim "Denizin gözünün içine sinirle bakıyordum.
"Şimdi sanki daha da bi soğuksun "dedi yakınlaşarak aramızda çok az bir mesafe vardı. Tuttuğu kolumu çekiştirerek ondan kurtardım ve umursamazca yürümeye devam ettim.
"Ya kızım Dur bir konuşalım insanca "olduğum yerde durup ona döndüm.
"Sen insan mıydın ya "önüme dönüp yürümeye devam ettim. Bu sefer arkamdan gelmiyordu. Sonunda. Kantine vardığımda bir çay ve bir tost aldım ve geri ilerlemeye başladım oturduğumuz yere geldiğimizde deniz dişlerini sıkıyordu. Muhtemelen bana sinirlenmisti. Çok takmadan geçip yerime oturdum. Ama bir sorun vardı denizle aramızda bir metre vardı. Pufunu yakinlastırmış piç.
Izel ve ayaz sohbet ediyorlardı. Anlaşılan izel baya sevmişti bu çocuğu. Bende telefonuma bakıyordum. Birden bir mesaj geldi.
054*******:ölümden korkan küçük kız, o gece ölmek için yalvardı.
Kafamı kaldırdım denize baktım ama deniz oyun oynuyordu o yazmış olamazdı. Yada olabilir miydi ? Ama neden ?
054*******: boşuna etrafına bakma küçük kız beni bulamazsın , ben heryerdeyim ama sen göremezsin.
Kumsal: dayı çık git başka birilerini işlet kurban oluyum ya hadi yallah
Engelle tuşuna bastım ama engellenmedi.
054*******: boşuna uğraşma küçük kız engelleyemezsin.
Kumsal : saka mısın sen uğraşma benle
Dedim ve telefonu sessize aldım. Ardından zil çalmıştı bende bu sırada çoktan tostumu yemiştim. Sınıfa 4 lu bir şekilde çıkmaya başladık. Nisa ve emir nerde acaba?
Sınıfa geldiğimizde ise yeni gelen iki çocuk ise bizim arkamıza oturacakmış. Izel öyle dedi sıra çekmişler arka tarafa.
Sınıfa Hoca geldikten sonra gene defterimi kalemimi çıkarıp resim çizmeye başladım.586 kelime bu sefer baya az oldu ama Sınavlardan dolayı çok yazamıyorum. Paragraflar arasına yorum atıp oylarsanız sevinirim iyi okumalar
Sizce kumsala mesaj atan kimdi ?
Kumsal neden sürekli resim çiziyor?
Denizle araları düzelecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kahve Falı
Teen FictionHer zaman kendimin kazanacağını düşünürdüm. Herkes etrafımda dolaşırdı. Ama ben mat olana kadar...