nu uitați de steluță ⭐
Nu mai știam să respir. De câteva zile bune aerul îmi intra atât de greu în plămâni, încât aveam impresia că mă voi sufoca în orice moment. Stăteam fie pe pat, fie pe podea, dar starea de înțepături din întregul corp refuza să dispară.
Nu poate fi adevărat. Ăsta a fost primul lucru pe care mintea mea l-a stabilit imediat ce a auzit vocea aspră a brunetului. Dar judecând după modul haotic în care îmi bătea inima în acele clipe și după genuchii care îmi tremurau spasmodic, trupul meu știa că nu-s doar vorbe aruncate la mânie.
De asta nu o văzusem pe Isabella atâta timp.
De asta nu se aducea niciodată vorba despre ea, nu pentru că au trecut printr-o despărțire temporară cum credeam eu. Ci pentru că au trecut printr-o despărțire permanentă, pe care nimeni și nimic nu o poate schimba.
Din cauza mea.
Helios a ieșit după mine în acea zi.
Totul parcă se așeza în mintea mea asemeni unui puzzle. Ziua aceea de vară despre care vorbea el cu atâta durere și ură, nu era ziua în care pur și simplu a rămas fără o prietenă. Fusese ziua în care a rămas fără cea mai importantă persoană din viața lui.
Și asta doar pentru că eu am tăcut și l-am lăsat să creadă că plec contra voinței mele. Nu aveam curajul să îi spun că atunci, prietenia lui nu îmi părea destul, nu am avut curajul să-l caut atâta timp, pentru că ne-ar fi durut de amândoi acest adevăr în care eu credeam cândva.
— Nu vrei nici măcar paste? Abia te-ai atins de mâncare zilele astea.
La fel cum nu am avut curajul nici să ascult și versiunea tatălui meu. Am preferat să îl condamn pe el pentru nefericirea mamei și pentru barierele de care credeam cu tărie că mă voi lovi aici. Imediat ce am reușit să intru în casă, privirea mea tulburată de acum câteva seri îi trezise cele mai haotice scenarii. M-a tras la pieptul lui, mi-a vorbit blând încercând să-și ascundă panica din glas, dar ca și acum, s-a izbit de tăcerea mea . Două cuvinte a fost tot ce am auzit amândoi, o întrebare care mi se rotește pe buze și acum, pentru că încă sper să fie doar un joc nebun sau un simplu vis.
— E adevărat?
Privirea tatei se înmoaie imediat și oftează ușor. Mai auzise de cel puțin cinci ori întrebarea asta, iar eu încă speram la un răspuns diferit.
— Nu e vina ta, am incercat luni bune să dau de nenorocitul de la volan. Sebastian era de-a dreptul turbat și gata să scotocească tot Mexicul, dar nu am găsit nimic.
Nu eu eram la volan, este adevărat că vina în mare parte nu-mi aparținea, dar eu știam de ce s-a ajuns acolo. Știam că băiatul pe care îl îmbrățișasem cu o seară înainte, se învinovățea probabil de o sută de ori mai tare. Nu vreau să știu câtă durere i-a străbătut inima timp de trei ani nenorociți, dar știu că a fost multă, iar la un moment dat a pierdut control. Spatele lui era dovada că mulți demoni l-au bântuit.
CITEȘTI
ECLIPSĂ DE FOC
Teen Fiction❝Nu totul e ca în povești.❞ Hell domnește străzile din Acapulco în fiecare noapte, iar luna îi e martor la fiecare păcat. Trăiește fiecare zi la maxim, dar totuși urăște soarele din plin, nu înțelege cum cineva poate iubi ceva care știe doa...