Giriş

41 10 8
                                    

Merhabalar yeni kitabım sizlerle.
Bu kitabın bir seri kitabı olmasını planlıyorum tabi ki bunda sizlerinde yorumları ve beğenileri çok değerli.

Kitabımız Hayatları boyu ikiye ayrılmış Ay ve Gün grubu arasında geçiyor. Aslında kardeş olan bu iki genç grubun ayrıldıktan sonra biribirlerine karşı tavırlarını okuyacağız.

Bazı sahneler sizi gerebilir. Şimdiden okumalarınız ve destekleriniz için size çok teşekkür ederim.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Ön söz

İnsanız hepimiz, seçemediğimiz şeylerle seçimler yapacağımız bir hayata başladık. Öyle böyle demeden yürüdük, büyüdük. Bazılarımız büyürken aile kavramını seçemediklerinde görürken bazılarımız aile kavramını seçtiklerimizde gördük. 

İnsanın hayatında kaç tane ailesi olur bir mi? Hiç sanmıyorum, belki başlangıç için doğru ama devamı için çok yanlış. Evden adımını atana kadar doğduğun evde ki insanlar senin ailendir. Dışarı çıktığında tanışıp birbiriniz sevdiğiniz anasız babasız kardeş olduklarınız aileniz olur. İşte onlarla uzun yıllarca yaşarken sonrasında kalbiniz birine gider işte onunla da kendi çekirdek ailenizi kurarsınız. 

O sebeptendir ki insanın bir ailesi olmaz, insanın ailesi olur içindeki insanların değiştiği. İnsanın yuvası olur her yağmurda, fırtınada sığındığı, hiç uzaklaşamadığı. İnsanın gecesi olur kimsenin görmediği şeyleri yaşadığı birde onun sonu olur yalanlarla ve ışıklarla kapattığımız Gündüz'ü. 

Biz bu satırlarda gecenin gördükleri, yuvanın koruduklarını, ailenin hissettirdiklerini okuyacağız.

Ateş'in GecesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin