Bölüm 1

44 8 20
                                    

Gece ve gündüz her zaman için birlik içinde sürüp gitmişlerdi fakat bu Gece ile Gündüz'ün hikayesi daha farklıydı birbirlerinden uzak ve hatta düşman olmaya adım atmış kardeşler. Aslında onlarda seviyorlardı birbirlerine karşı sonsuz bir sevgileri vardı ama yaşadıkları ev onları buna izin vermiyordu.

Her evde, her sokakta, her yaşantıda olduğu o evinde bir günah keçisi vardı. Cezalar ona kesilirdi kavgaların kesikleri onda açılırdı. Hata yapmadan büyümüştü ama başkalarının yaptığı hataların biletleri hep onlara kesilmişti.

Artık canı yanmıyordu çünkü o evdekiler onun ailesi değildi, onun ailesi okulundaki dostları daha doğrusu kardeşleri ve ebediyen sevmeyi kabul ettiği Ateş'iydi.

.........

-Toprak-

Yetenek sınavına gireli yaklaşık olarak yirmi beş gün geçmişti ama halen kabul mesajım yoktu yine de bir umut masamın üzerinde duran telefonumu alıp e-postamı kontrol ettim ve beklenmedik bir şey oldu kabul mesajı gelmişti. İnanamadım telefonu kapattım tekrar açtım mesaj hala duruyordu. Mesaj kutusuna gir çık yaptım mesaj gerçekten gelmişti. Ben artık Evren kolejine gidiyordum.

Heyecanla aşağı indim annem kahve içiyordu. Heyecanla anneme " Kazandım, anne ben başardım , ben kazandım ben yaptım anne üç yılın sonunda kazandım." Dedim. Gülüyordum hatta sadece gülmüyordum gözlerimden yaş akacak kadar, kalbim yerinden çıkacakmışçasına atanacak kadar heyecanlanarak anı yaşıyordum

Annemin gözleri parladı, elindeki bardağı masaya bırakıp "Ay çok sevindim, bu haberi kutlamalıyız akşam kutlama yapıyoruz. Şey hatta Baran beyi ve çocuklarını da çağıralım. Ay mükemmel bir gece olacak." Dedi.

Başımla onayladım bazı şeyler saçma geliyordu örneğin Baran bey kazandığım Evren sanat ve spor kolejinin sahibiydi. Onun okulunu kazanıp, onları kutlamaya çağırmak saçmaydı ama neyse diyerek merdivenleri çıktım.

Geriye sadece babamla konuşmak kalmıştı kendisi çok ünlü bir iş adamı olduğu için sürekli olara çalışma odasında kalıyordu. Orada sabahlıyor, orada uyanıyordu.

Odasının önüne gelince kapıyı hafifçe tıklattım. İçeri girdim babam beni görünce gözlüğünü çıkardı. Beni süzdü ve "Bir sorun mu var oğlum?" Dedi. Başımı hayır manasında sallayıp.

"Baba ben Evren Spor Ve Sanat Koleji'ni kazandım. Annem akşam bir kutlama yapacak bir çok insanı davet ediyor katılırsan çok sevinirim." Dedim. Bakışları daha kibar ve mutlu bir hal aldı yerinden kalkıp yanıma geldi. Bana sarıldı.

Sarılmaya devam ederken de "Aslan oğlum benim ne olursa olsun sana hep güvendim. Benim başımı asla eğmediğin için ben sana çok teşekkür ederim. Ayrıyeten elbette akşam kutlamaya katılacağım." dedi. Fazlasıyla mutlu oldum gülerek bende ona sarıldım daha fazla işinden etmemek için odasından çıktım.

Odama geçtiğimde heyecanım azalmıştı ama mutluluğum artmıştı. ben ESSK. de yapacaklarımı düşünürken telefonumdan gelen mesaj sesi ile oraya odaklandım. Bilmediğim bir numaraydı mesajda;

Evren Spor Ve Sanat Kolejine kayıt oldunuz eğer mevcut numaranız doğru ise sizi okul gruplarına ekleyeceğiz kabul ediyor musunuz?

yazıyordu. Kabul ediyorum dedim. Resmen okula girdiğim gerçeği sürekli daha canlı bir şekilde hissettiriyordu. Ben yarın klasik bir okula gitmek yerine ESSK ya gideceğim. Gündüz ve Gece ikizleri ile tanışacağım. Gerçekten haberlerde görüldükleri kadar birbirlerine bağlılar mı? Gerçekten ikisinin arkadaş grupları o kadar tamamlayıcı mı?

Yarın okulun ilk günü olacaktı. Giyeceğim kıyafetleri seçmem lazımdı. Üniformaları neredeyse bir ay önce hazırlamıştım. Onları giyecektim. Ben kıyafetlerimi seçip, saçımı başımı düzeltene kadar saat sekize gelmişti. Üstüme siyah bol bir takım giydim, yüzüklerimi ve kolyemi takıp dışarı çıktım.

Ateş'in GecesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin