Bölüm 2

28 6 18
                                    

Sabah saat beşe geldiğinde Gündüz ve arkadaşları çoktan uyanmıştı. Gündüz hızlıca bütün arkadaşlarını eve bırakıp, eve geldi. Babasının çalışma odasına girdi Baran orada kalırdı. Baran Gündüz'ü görünce " hoş geldin oğlum. " dedi. Gündüz başıyla onaylayıp.

"Baba ben dün erkenden oradan kalktım diye bana kızdın mı? " dedi ve başını eğdi. Babası gülüp "Elbette kızdım, ama artık kızmıyorum Gece sağ olsun." dedi. Baran bu lafları derken sırıtıyordu. Gündüz'ün gözünden bir damla yaş süzüldü .

"Hata benim hatam, neden ona zarar veriyorsun bana kız, bana bağır." dedi. Baran donuk bir tavırla "Senin bir geleceğin var ve seni seviyorum neden o varken sana zarar vereyim ki. Hem sen benim aslan oğlumsun, o ise sıradan bir kız." dedi. Gündüz üzülüyordu ama belli etmedi yine öfkelenip Gece'ye saldırır diye sessizce odadan çıktı.

Gece'nin odasının önüne gelip kapıyı tıklatıp içeri girdi. Gece'nin yüzü kapıya dönüktü, Gündüz "Özür dilerim, Gece ben gelecektim ama Güneş tek kalmaya korktuğu için kaldım. Affet." dedi. Gece öfke ile Gündüz'ün üstüne yürüyüp duvara yapıştırdı.

"Senden özür dilemeni isteyen yok hata yapmasan yeter bana , bak oğlum sen benim kardeşim değilsin bende senin kardeşin değilim hataları yapıp yapıp yanıma af dilemeye gelip odadan çıkınca aynı pislik insana dönüşen biri ile benim bir kardeşliğim yok. DEFOL odamdan. " dedi. ve arkasını dönüp yatağına doğru ilerlerken Gündüz kolunu tutup durmaya çalıştı. Gece'de tek bir yumruk ile yere yapıştırdı.

Gündüz kendini toplayıp hızlıca dışarı çıktı takmamaya karar verdi. Üzülüyordu aslında kardeşi ile bu kadar uzak olmaya. Gece'ye hak veriyordu o yüzden sessiz kaldı. Odasına gidip üstünü değiştirdi. Okulun yeni döneminin ilk günüydü kahvaltı yapıp çıkacaktı.

......

-TOPRAK-

Sabah kalkar kalkmaz üstümü giyindim ve aşağı indim. Mutfaktan efsane kokular geliyordu. Annem mükemmel bir kahvaltı hazırlatmıştı. İlk okul günüm için güzel bir kahvaltı harika gidecekti. mutfağa girdiğimde babamda masa da oturuyordu.

Şaşırarak "Baba" dedi. Bana baktı ve gülerek " Bu gün senin için çok önemli bir gün elbette yanında olacağım. Ha bu arada eğer istersen okula seni ben bırakabilirim." dedi. başımla onayladım ve koşup sarıldım. "Aslan babam beee." dedim. Biz gülüşürken annem trip atan bir ses tonu ile "Aşk olsun bana niye kimse sarılmıyor. Resmen dışlanıyorum." dedi.

Babam romantik bir ses tonu ile yerinden kalkıp anneme doğru yürürken "Aşk olsun hayatım seni dışlar mıyız biz hiç. Sen benim hayatımın anlamasın canım." dedi ve anneme sarıldı bende onlara sarıldım. Sonra da kahvaltı yapmaya koyulduk. Kahvaltı bittikten sonra. Babamla birlikte evden çıktık.

Arabadan inince okula doğru ilerledim. Kapıdan içeri girer girmez Zoroğulları'nın kızı Su beni karşıladı. Tatlı bir tebessüm edip "Ben okulun başkanıyım sana okulu ben gezdireceğim." dedi ve hızlıca beni bütün branşların odalarına götürdü. Yaklaşık bir saat kadar gezdik. Tatlı bir kızdı, tur bitince bana dönüp " Şimdide seni okulun enlerini yanına götüreceğim. Hoş dün tanıştınız ama." dedi.

Birlikte spor odasının yanında ki minik odaya girdik. Kulis gibi tasarlanmış bir yerdi. Gündüz ve arkadaşları buradaydı. Su yanlarına oturdu ve " Biz bir grubuz ve liderimiz Gündüz SOYRA kendisinin sevgilisi ve ikince liderimiz Güneş SOYLU, grubumuzun abileri Deniz EMİNOĞLU ve Barış TEMİZ, grubumuzun neşesi Bahar ŞENSEVER ve en sonda ben grubun miniği Su ZOROĞLU." dedi.

hepsiyle tokalaştım zaten tanışmıştık ama bir daha tanışmış oldum. Güneş sert ve gergin bir tavırla " Okul çıkışı spor salonunda yeni gelen öğrenciler ile toplanılacak. Tarafını şimdiden seç ya Gece'ler ile takılıp onları destekleyenlerden olacaksın ve ezileceksin. Sevilmeyeceksin ya da bizi seçeceksin ve sevilen güçlü tarafta olacaksın tabi ki sen bilirsin ama ben sana yol göstermek istedim." dedi. Hep birlikte güldüler saçma tiplemelerdi, hani bunlar harika kibar insanlardı.

Ateş'in GecesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin