Het was twee jaar geleden sinds de laatste aflevering van *Like Me* was uitgezonden. Na de laatste show was iedereen naar huis gegaan, en hoewel ze allemaal beloofden om contact te houden, raakten ze elkaar uiteindelijk uit het oog. Maar nu, na al die tijd, ontving elke castlid een onverwachte oproep van de maker van de show.Pommelien, Camille, Danny, Sali, Lotte, Maksim en Francisco verzamelden zich in een gezellige brasserie in het centrum van Brussel. De opwinding en nieuwsgierigheid waren voelbaar in de lucht. Toen de maker van *Like Me* hen vertelde dat er een nieuw seizoen zou komen, kon niemand hun vreugde verbergen.
Vanaf dat moment begonnen ze elkaar steeds vaker te zien. De afstand en de tijd die hen hadden gescheiden, leken te verdwijnen. Lotte en Pommelien, die ooit gewoon goede vriendinnen waren, merkten dat ze steeds meer voor elkaar begonnen te voelen. Hun band groeide, maar net toen ze begonnen te verkennen wat dit voor hen betekende, kwam Maksim tussen hen in. Zijn charmes en aandacht voor Lotte veroorzaakten spanningen tussen haar en Pommelien.
Danny, die altijd een beetje de clown van de groep was, merkte dat hij steeds meer tijd doorbracht met Sali. Hun speelse plagerijen veranderden langzaam in iets diepers, iets echter. Toch was er ook een onverwachte aantrekkingskracht tussen Danny en Camille, wat voor verwarring zorgde bij alle betrokkenen.
Het nieuws van het nieuwe seizoen van *Like Me* verspreidde zich snel, en de eerste opnames werden gepland. Tijdens een van de grote liveshows gebeurde er iets onverwachts. Tijdens een emotionele scène voor het publiek, konden Lotte en Pommelien hun gevoelens niet langer verbergen en kusten ze elkaar. De menigte juichte, maar de media ontplofte. De geheime romance was nu openbaar, wat voor behoorlijk wat drama zorgde binnen de groep en daarbuiten.
Niet lang daarna, tijdens een repetitie voor een ander groot optreden, voelde Camille zich plotseling niet lekker. Sali, die altijd een goede vriendin was, bleef bij haar en zorgde voor haar. Terwijl de show doorging, werd het duidelijk dat Camille eigenlijk zwanger was en nu op het punt stond te bevallen. Niemand had dit verwacht, en de chaos was compleet. Snel werd ze naar het ziekenhuis gebracht, waar ze een gezonde baby ter wereld bracht. De vader bleef echter een mysterie voor het publiek, wat de speculaties alleen maar voedde.
Dit was deel 1 hopelijk vinden jullie het leuk xxx
JE LEEST
New begin for everyone 💗
FanfictionHaiii, iedereen Dit verhaal gaat over de cast van like me en dit verhaal heb ik samen geschreven met een vriendin. Hopelijk vinden jullie dit een leuk boek :) Kusjes, Louise en Kiana