De herfst kwam en bracht koele briesjes en kleurrijke bladeren met zich mee. Louise en Kiana waren volledig hersteld van hun buikgriep, en het leven leek weer normaal. De vriendengroep had de zomer achter zich gelaten en keek uit naar nieuwe avonturen en herinneringen samen.Op een rustige zondagochtend, besloten Pommelien en Maksim om een wandeling te maken in het bos vlakbij hun huis. Ze pakten wat snacks in, kleedden Louise en Kiana warm aan en nodigden hun vrienden uit om mee te gaan. Iedereen was enthousiast om wat frisse lucht te halen en van de prachtige herfstdag te genieten.
"Ik ben zo blij dat jullie weer gezond en gelukkig zijn," zei Sali, terwijl ze Kiana's hand vasthield. "We hebben ons echt zorgen om jullie gemaakt."
"Wij ook," antwoordde Pommelien. "Maar we zijn zo dankbaar voor jullie steun. Het was echt een moeilijke tijd."
Terwijl ze door het bos liepen, maakten de kinderen plezier door in de bladeren te springen en eikels te verzamelen. De volwassenen praatten over alles wat er in hun leven gebeurde en maakten plannen voor toekomstige bijeenkomsten.
Na een tijdje vonden ze een mooie open plek in het bos waar ze hun dekens uitspreidden en van hun snacks genoten. De sfeer was ontspannen en gezellig. Danny speelde op zijn gitaar, en iedereen zong mee met hun favoriete liedjes. Het was een perfecte middag vol vriendschap en plezier.
Terwijl de zon langzaam begon te zakken, voelde Pommelien een gevoel van vrede over zich heen komen. Ze keek naar haar dochters, die vrolijk aan het spelen waren met hun vrienden, en besefte hoeveel geluk ze had. Ondanks de ups en downs hadden ze een geweldige groep mensen om hen heen, en dat was iets om altijd dankbaar voor te zijn.
Plotseling werd hun rustige middag onderbroken door een klein voorval. Kiana, die altijd nieuwsgierig was, had een lieveheersbeestje ontdekt en probeerde het te vangen. Ze rende enthousiast achter het beestje aan, maar struikelde en viel. Hoewel het slechts een kleine val was, begon Kiana hard te huilen.
Maksim was meteen bij haar en tilde haar op. "Het is goed, lieverd. Papa is hier," zei hij zachtjes terwijl hij haar troostte. Louise kwam ook snel kijken en legde haar hand op haar zusje's schouder.
"Niet huilen, Kiana. Het was maar een ongelukje," zei ze liefkozend.
De rest van de groep verzamelde zich rond hen, klaar om te helpen. Het duurde niet lang voordat Kiana kalmeerde en weer begon te lachen. Het voorval herinnerde iedereen eraan hoe kwetsbaar en kostbaar het leven was, en hoe belangrijk het was om voor elkaar te zorgen.
Nadat de zon volledig onder was gegaan, pakten ze hun spullen in en maakten ze zich klaar om terug naar huis te gaan. Terwijl ze door het schemerige bos liepen, voelde Pommelien een diepe verbinding met haar vrienden en familie. Ze wisten dat er altijd uitdagingen zouden zijn, maar met elkaar aan hun zijde zouden ze alles aankunnen.
Thuis aangekomen, legden ze de meisjes in bed en keken ze nog even bij hen voordat ze zelf naar bed gingen. Pommelien en Maksim zaten samen op de rand van het bed van Louise en Kiana, die vredig sliepen.
"We hebben echt geluk, weet je dat?" fluisterde Pommelien.
Maksim knikte en sloeg een arm om haar heen. "Ja, dat hebben we zeker. En we zullen altijd voor elkaar blijven zorgen, wat er ook gebeurt."
De volgende ochtend begon de dag zoals gewoonlijk, maar er hing een gevoel van nieuwe mogelijkheden in de lucht. De vriendengroep maakte plannen voor de feestdagen die naderden en bespraken nieuwe projecten waar ze aan wilden werken.
Louise en Kiana begonnen aan een nieuw avontuur: potjestraining. Het was een uitdaging, maar Pommelien en Maksim namen het stap voor stap. Ze waren geduldig en vol liefde, vastbesloten om hun meisjes door deze nieuwe fase te helpen.
De vriendengroep stond weer klaar om te helpen. Camille, Francisco, Danny, Lotte, Sali en Aaron kwamen regelmatig langs om te helpen en om de meisjes aan te moedigen. Hun huis vulde zich met gelach en steun, en het leek alsof de moeilijke tijden nog maar een vage herinnering waren.
.
JE LEEST
New begin for everyone 💗
FanfictionHaiii, iedereen Dit verhaal gaat over de cast van like me en dit verhaal heb ik samen geschreven met een vriendin. Hopelijk vinden jullie dit een leuk boek :) Kusjes, Louise en Kiana