Babytime

84 1 8
                                    


De weken vlogen voorbij en de dag van de geboorte naderde snel. Lotte en Danny hadden besloten om hun zoon Finn te noemen. De voorbereidingen waren in volle gang, en de vriendengroep stond klaar om te helpen waar nodig.

Het was een warme zomerochtend toen Lotte voelde dat het moment eindelijk daar was. Ze wekte Danny zachtjes en vertelde hem dat haar weeën waren begonnen. Danny sprong meteen in actie, belde de verloskundige en maakte alles klaar voor hun vertrek naar het ziekenhuis.

Ondertussen had Pommelien al contact opgenomen met de rest van de vriendengroep om hen op de hoogte te brengen. Binnen een uur stonden Maksim, Camille, Fran, Sali, Aaron en de kinderen klaar om Lotte en Danny naar het ziekenhuis te volgen.

In het ziekenhuis verliep alles vlot. Na enkele uren van intense arbeid, werd Finn geboren. Zijn eerste kreet vulde de kamer en tranen van vreugde stroomden over de wangen van Lotte en Danny. Het was een magisch moment dat ze nooit zouden vergeten.

Kort daarna mochten de vrienden op bezoek komen. De kamer vulde zich snel met gelach, tranen van blijdschap en gelukwensen. Finn lag vredig in Lotte's armen, terwijl Danny trots naast haar zat.

"Welkom, kleine Finn," fluisterde Pommelien, terwijl ze zachtjes over zijn hoofdje streek. "Je hebt al zoveel mensen die van je houden."

Maksim knielde neer naast Lotte en Danny. "Hij is perfect," zei hij, met een brede glimlach. "We kunnen niet wachten om hem te zien opgroeien."

De kamer was gevuld met vreugde en liefde. Iedereen nam even de tijd om Finn te bewonderen en hun gelukwensen uit te spreken. Kiana en Louise waren gefascineerd door hun nieuwe kleine vriend en konden niet wachten om met hem te spelen.

Na een paar dagen in het ziekenhuis, mochten Lotte en Danny met Sepp naar huis. De vriendengroep had hun huis versierd met ballonnen en een groot spandoek met de tekst "Welkom Thuis, Finn!"

De komende weken stonden in het teken van aanpassing en het leren kennen van hun nieuwe routine als ouders. De vriendengroep was nooit ver weg, altijd klaar om te helpen of een luisterend oor te bieden.

Pommelien en Maksim brachten regelmatig maaltijden langs en Camille en Fran hielpen met de huishoudelijke taken. Sali en Aaron boden aan om op Finn te passen, zodat Lotte en Danny af en toe wat rust konden nemen.

Op een zonnige zondagmiddag kwamen alle vrienden samen in de tuin van Lotte en Danny om de komst van Finn te vieren. Er was een barbecue, muziek en veel gelach. De kinderen renden rond, terwijl de volwassenen genoten van het samenzijn.

"Dit is precies wat we nodig hadden," zei Danny, terwijl hij naar Lotte keek. "Onze vrienden, onze familie, en onze prachtige zoon. Het leven is perfect."

Lotte glimlachte en knikte. "We zijn gezegend met zoveel liefde en steun. Finn heeft de beste mensen om zich heen."

De middag ging over in avond, en de groep zat samen rond een kampvuur, verhalen delend en toekomstdromen uitwisselend. De sterren fonkelden boven hen, en er hing een gevoel van vrede en voldoening in de lucht.

"Op Finn," zei Fran, terwijl hij zijn glas hief. "En op de toekomst die voor ons ligt, vol liefde en avonturen."

Iedereen hief hun glazen en herhaalde de toast. "Op Finn!"

De nacht was gevuld met warmte en kameraadschap, en de vrienden wisten dat ze altijd op elkaar konden rekenen, wat de toekomst ook zou brengen. Het leven was mooi, en samen zouden ze elke stap van de weg genieten.

We posten deze eigenlijk echt te laat  op de avond maar wouden het toch nog effe delen🤣

New begin for everyone 💗Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu