**
De maanden na de prachtige vakantie in Spanje vlogen voorbij. De vriendengroep was dichter bij elkaar dan ooit, met talloze gezamenlijke activiteiten en een stroom van mediaoptredens. Hun gezamenlijke nummer bleef hoog in de hitlijsten staan en bracht hen nog meer in de schijnwerpers.
Toch waren er ook geheimen en persoonlijke worstelingen die onder de oppervlakte verborgen bleven. Terwijl de groep zich voorbereidde op de volgende fase van hun carrière, dacht Lotte vaak terug aan een moeilijke periode in haar leven.
Een jaar eerder had Lotte een beslissing moeten nemen die haar leven had veranderd. Ze was zwanger geraakt, maar op dat moment zag ze zichzelf niet als moeder. Ze was bang dat een kind haar carrière en haar leven drastisch zou veranderen, en ze voelde zich overweldigd door de verantwoordelijkheid. Uiteindelijk had ze besloten een abortie te ondergaan. Ze had het alleen gedaan, zonder het iemand te vertellen, zelfs Danny niet.
---
**Throwback**
Lotte zat in de wachtkamer van de kliniek, haar handen trilden en haar hart bonkte in haar borst. Ze voelde zich eenzaam en bang, maar tegelijkertijd vastbesloten. Ze wist dat dit de juiste beslissing voor haar was, ondanks de pijn en het schuldgevoel dat haar overspoelde.
Na de procedure voelde ze zich leeg en verdoofd. Ze had geprobeerd door te gaan met haar leven alsof er niets was gebeurd, maar het geheim bleef aan haar knagen. Ze had vaak nagedacht over het delen van haar ervaring met Danny en de rest van de groep, maar de angst voor hun reacties hield haar tegen.
---
Nu, terug in het heden, probeerde Lotte het verleden achter zich te laten en zich te richten op de toekomst. Ze was gelukkig met Danny, en de vakantie in Spanje had hun relatie nog sterker gemaakt. Toch voelde ze af en toe een schaduw van haar geheim op haar schouders rusten.
Tijdens een rustige avond, terwijl de groep samen was in Pommelien en Maksim's huis, kwam het gesprek toevallig op persoonlijke geheimen en de dingen die ze overwonnen hadden. Lotte voelde een brok in haar keel toen Danny sprak over hoe belangrijk eerlijkheid en vertrouwen waren in een relatie.
Met een diepe ademhaling besloot ze eindelijk haar geheim te delen. "Er is iets wat ik jullie moet vertellen," begon ze, haar stem trillend. De groep keek haar aan, hun gezichten bezorgd maar ondersteunend.
"Vorig jaar," ging ze verder, "was ik zwanger, en ik heb een abortie laten uitvoeren. Ik kon het gewoon niet aan. Ik heb het niet aan niemand verteld, omdat ik niet wist hoe jullie zouden reageren."
Er viel een zware stilte, gevolgd door tranen en omhelzingen. Danny hield haar stevig vast, terwijl hij fluisterde: "Ik wou dat je me dit eerder had verteld. Ik ben hier voor je, wat er ook gebeurt."
Pommelien, Sali, Camille, Francisco en Maksim kwamen naar voren om haar te omarmen. "We zijn hier voor je, Lotte," zei Pommelien zacht. "We houden van je, ongeacht wat er is gebeurd."
Deze openbaring bracht de groep nog dichter bij elkaar. Ze realiseerden zich hoe belangrijk het was om elkaar te steunen, ongeacht de uitdagingen die ze tegenkwamen. De vakantie in Spanje, de gezamenlijke successen en de persoonlijke geheimen en worstelingen maakten hen sterker.
Toen de vriendengroep uiteindelijk weer aan hun drukke schema's begon, voelden ze een hernieuwde verbondenheid en begrip voor elkaar. Ze wisten dat ze altijd op elkaar konden rekenen, wat er ook gebeurde. En zo gingen ze door, met liefde, vriendschap en de wetenschap dat hun band onbreekbaar was.
JE LEEST
New begin for everyone 💗
FanfictionHaiii, iedereen Dit verhaal gaat over de cast van like me en dit verhaal heb ik samen geschreven met een vriendin. Hopelijk vinden jullie dit een leuk boek :) Kusjes, Louise en Kiana