Na het vertrek van Lotte en Pommelien kondigden de makers van *Like Me* snel aan dat ze vervangers hadden gevonden. Toen Lotte en Pommelien dit nieuws hoorden, voelden ze zich verraden en teleurgesteld. De rest van de vriendengroep, waaronder Danny, Camille, Sali, Francisco en zelfs Maksim, waren woedend. Ze besloten dat ze niet akkoord konden gaan met deze beslissing en staken tegen het besluit van de makers."Als jullie dit doen, dan stappen wij ook allemaal uit de show," zeiden ze unaniem tegen de producenten. De makers, gefrustreerd door deze rebellie, weigerden te luisteren en bleven bij hun besluit. Dit leidde ertoe dat de hele vriendengroep besloot om definitief uit de show te stappen.
Maksim, die steeds meer in zijn rol van strategisch denker groeide, kwam met een briljant idee. "Waarom maken we niet gewoon zelf een serie? Zonder hen, maar met dezelfde magie die we altijd hebben gehad." De groep was enthousiast over dit plan. Ze gingen direct naar Lotte en Pommelien, die zich verraden en afgezonderd hadden gevoeld, en deelden hun idee.
Lotte en Pommelien waren diep ontroerd en blij om weer deel uit te maken van de groep. Met nieuwe energie en vastberadenheid besloten ze een serie te maken die niet meer gericht zou zijn op kinderen, maar op een volwassen publiek. Ze wilden echte verhalen vertellen, met de diepgang en complexiteit die ze zelf hadden meegemaakt.
Ze vonden een onafhankelijke producent die hen steunde en begonnen met het filmen van hun nieuwe serie. De serie, die ze *Nieuw Begin* noemden, verkende thema's zoals vriendschap, liefde, verraad en vergeving op een manier die ze nooit eerder hadden kunnen doen.
Danny en Maksim, nu openlijk een koppel, speelden een belangrijke rol in de serie en brachten hun echte dynamiek en chemie naar het scherm. Camille en Francisco moesten hun relatie navigeren te midden van de nieuwe realiteit van ouderschap en publieke opinie. Sali vond haar stem als een krachtige, onafhankelijke vrouw die haar eigen pad baande.
Lotte en Pommelien, eindelijk in staat om hun liefde openlijk te tonen, speelden ook een centrale rol in de serie. Hun verhaal van strijd, acceptatie en uiteindelijk triomf raakte veel kijkers diep. Het maken van de serie bracht hen allemaal nog dichter bij elkaar, sterker dan ooit tevoren.
De serie *Nieuw Begin* werd een enorm succes. De eerlijke, rauwe verhalen en de authentieke prestaties van de cast wonnen snel het hart van het publiek. De oude fans van *Like Me* volgden hen trouw naar dit nieuwe avontuur, en ze wonnen ook een geheel nieuw publiek.
De makers van *Like Me* zagen met lede ogen toe hoe hun oude cast groter en succesvoller werd dan ooit tevoren, zonder hen. De wraak was zoet, maar voor de groep ging het om veel meer dan dat. Het ging om vrijheid, zelfexpressie en het creëren van iets moois samen.
.
JE LEEST
New begin for everyone 💗
FanfictionHaiii, iedereen Dit verhaal gaat over de cast van like me en dit verhaal heb ik samen geschreven met een vriendin. Hopelijk vinden jullie dit een leuk boek :) Kusjes, Louise en Kiana