. De vriendengroep besloot samen op vakantie te gaan om de komst van Finn te vieren en nieuwe herinneringen te maken. Ze kozen een prachtige villa aan de kust van Italië, compleet met een groot zwembad, een uitgestrekt terras en een adembenemend uitzicht op de Middellandse Zee.De reis begon met een gezellige vlucht, waarbij de kinderen – Kiana, Louise, en Emma – zich vermaakten met kleurboeken en spelletjes, terwijl de volwassenen genoten van de voorpret. Finn, nu een paar maanden oud, was de ster van de vlucht, met iedereen die om de beurt zijn schattige lach wilde zien.
Bij aankomst in de villa was iedereen meteen onder de indruk. Het was een waar paradijs. De kinderen renden meteen naar het zwembad, gillend van vreugde, terwijl de volwassenen de koffers uitpakten en zich installeerden.
Elke dag was gevuld met activiteiten en ontspanning. 's Ochtends gingen ze naar het strand, waar de kinderen zandkastelen bouwden en in de golven speelden. De volwassenen namen de tijd om te zonnebaden, te zwemmen en te genieten van de rustige omgeving.
's Middags lunchten ze samen op het terras, genietend van verse Italiaanse gerechten en elkaars gezelschap. De avonden waren gereserveerd voor lange diners onder de sterrenhemel, met veel gelach, verhalen en plannen voor de toekomst.
**Een Speciaal Moment**
Op een avond, na een heerlijke maaltijd, besloot de groep een speciaal moment te creëren. Pommelien en Maksim hadden een verrassing voorbereid: een grote taart met de tekst "Welkom Finn" en een kleine fontein van fonkelende sterrenlichtjes eromheen.
"Dit is voor jou, Finn," zei Pommelien, terwijl ze de taart naar het midden van de tafel bracht. "En voor ons allemaal, om te vieren hoe ver we samen zijn gekomen."
Danny en Lotte hielden Finn vast, die met grote ogen naar de lichtjes keek. De groep begon een spontaan applaus, gevolgd door knuffels en felicitaties.
**De Onvergetelijke Dag**
De vakantie was een aaneenschakeling van gelukkige momenten, maar er was één dag die voor altijd in hun herinneringen gegrift zou blijven. Ze besloten een boottocht te maken langs de kust, met een speciale stop bij een afgelegen baai.
De kinderen waren opgewonden om op de boot te stappen, en Finn keek nieuwsgierig om zich heen, veilig in de armen van Lotte. De boottocht was prachtig, met kristalhelder water en een schilderachtig uitzicht op de kliffen en het kustlandschap.
Bij aankomst in de baai sprongen de kinderen meteen in het water, terwijl de volwassenen een picknick opzetten op het strand. Er was muziek, eten en veel gelach. Het was een perfecte dag onder de zon.
**Een Nieuwe Aankondiging**
Terwijl de zon onderging, besloot Danny dat het tijd was voor een grote aankondiging. Hij stond op en klopte op zijn glas om de aandacht te krijgen.
"We hebben geweldig nieuws," begon hij, terwijl hij Lotte's hand vasthield. "Lotte en ik verwachten nog een kindje!"
Er klonk een luid gejuich van de groep. Pommelien sprong op en omhelsde Lotte. "Gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws!"
De avond werd gevuld met vreugde en opwinding over de nieuwe toevoeging aan hun groeiende familie. Iedereen was enthousiast en begon meteen plannen te maken voor de toekomst.
**Terugblik**
Op de laatste avond van de vakantie zaten ze allemaal samen op het terras, kijkend naar de sterren. De kinderen waren moe maar gelukkig, knus in hun dekentjes, terwijl de volwassenen nog een laatste keer toastten op hun vriendschap en de mooie momenten die ze samen hadden gedeeld.
"Dit was een vakantie om nooit te vergeten," zei Sali, terwijl ze naar de sterren keek. "En ik kan niet wachten om nog meer herinneringen te maken met jullie allemaal."
"Op Finn, en op het nieuwe kindje van Lotte en Danny," voegde Aaron toe. "En op onze onbreekbare vriendschap."
De groep hief hun glazen en herhaalde de toast. "Op ons!"
Met harten vol vreugde en een gevoel van dankbaarheid, wisten ze dat ze altijd deze momenten zouden koesteren. Samen zouden ze elke stap van de weg blijven genieten, wetende dat ze altijd op elkaar konden rekenen.
JE LEEST
New begin for everyone 💗
FanfictionHaiii, iedereen Dit verhaal gaat over de cast van like me en dit verhaal heb ik samen geschreven met een vriendin. Hopelijk vinden jullie dit een leuk boek :) Kusjes, Louise en Kiana