The day after...

54 1 5
                                    


De ochtend na de trouw van Pommelien en Maksim werd het huis wakker met de zachte geluiden van de natuur en een gevoel van rust en vervulling. Pommelien en Maksim genoten van hun eerste ochtend als getrouwd stel, glimlachend naar elkaar terwijl de zon opkwam.

Ondertussen hadden Camille en Fran hun handen vol met Kiana en Louise, die enthousiast waren over hun logeerpartij. "Wanneer gaan we mama en papa weer zien?" vroeg Kiana terwijl ze aan de ontbijttafel zat.

"Straks, lieve schat," antwoordde Fran glimlachend. "Maar eerst gaan we genieten van een heerlijk ontbijt en wat spelletjes spelen."

De ochtend verliep rustig, en al snel kwamen Pommelien en Maksim hun dochters ophalen, stralend van geluk. "Hebben jullie het naar je zin gehad?" vroeg Pommelien terwijl ze Kiana en Louise omhelsde.

"Ja, mama!" riep Louise uit. "We hebben zoveel plezier gehad met tante Camille en oom Fran!"

Terwijl de families zich verzamelden voor een rustige brunch, bespraken ze de gebeurtenissen van de vorige avond. De aankondiging van Lotte en Danny's zwangerschap was nog steeds het gesprek van de dag.

"Kun je geloven dat we binnenkort weer een kleintje in de groep hebben?" zei Sali, terwijl ze met haar dochtertje Emma speelde. "Het is zo spannend!"

Lotte, die naast Danny zat, voelde een warme gloed van vreugde toen ze zich de flashback herinnerde naar de nacht dat het allemaal begon. Ze glimlachte naar Danny, die haar hand vastpakte en zachtjes kneep.

Haii, sgatiess we zijn al even aan het nadenken voor een goeie naam voor de baby maar hebben er nog niet echt 1 gevonden. Weten jullie een leuke naam?💗
Kussjess
Louise en Kiana

New begin for everyone 💗Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu