Een zomervakantie om nooit te vergeten

88 0 8
                                    


De vriendengroep was opgetogen toen ze op het vliegveld aankwamen voor hun vakantie naar Spanje. De sfeer was vol enthousiasme en opwinding. Voor de tweeling, Louise en Kiana, was het hun eerste keer vliegen, en dat bracht zowel spanning als nieuwsgierigheid met zich mee.

Tijdens de vlucht zat Louise bij Pommelien op schoot, nieuwsgierig kijkend naar de wolken buiten het raam. Kiana zat bij Maksim, maar al snel begon ze te draaien en te jammeren. "Ik wil bij Peter en meter zitten," zei ze met haar peuterstemmetje, terwijl ze naar Danny en Lotte keek.

Maksim glimlachte en knikte. "Natuurlijk, schatje." Hij tilde haar voorzichtig op en bracht haar naar Danny en Lotte, die breed glimlachten. Kiana klauterde meteen bij Lotte op schoot en vond al snel haar rust. De rest van de vlucht verliep rustig, met veel gelach en spelletjes om de tijd te doden.

Toen ze in Spanje aankwamen, werden ze verwelkomd door een warme zon en een zacht briesje. Het vakantiehuis was prachtig, met een ruime tuin en een adembenemend uitzicht op de zee. Ze voelden zich meteen thuis en begonnen hun koffers uit te pakken en het huis te verkennen.

Diezelfde avond, terwijl ze op het terras zaten te genieten van een glas wijn en een heerlijke Spaanse maaltijd, hadden Lotte en Danny groot nieuws. Ze stonden op en vroegen om ieders aandacht.

"We hebben iets belangrijks te vertellen," begon Lotte, terwijl ze Danny's hand vasthield. "We hebben besloten dat we willen trouwen... hier, tijdens deze vakantie!"

Er klonk een opgewonden gejuich van de rest van de groep. Pommelien sprong op en omhelsde hen beiden. "Wat geweldig! Gefeliciteerd!"

De volgende dagen werden een mix van ontspanning en voorbereidingen voor het huwelijk. De vriendengroep genoot van het strand, het verkennen van de lokale cultuur en het plannen van de bruiloft. Louise en Kiana, nu 1,5 jaar oud en vol van ontdekkingen, babbelden vrolijk mee en brachten extra vreugde aan elk moment.

Camille, Sali en Pommelien kregen de eer om de bruiloft te organiseren. Terwijl de meisjes druk bezig waren met de trouwplannen, moesten de jongens voor Louise en Kiana zorgen. Dat ging soms wel mis. Fran liet Louise bijna verdrinken en liet Kiana stikken in haar eten, maar voor de rest was de band tussen Fran, Louise en Kiana heel schattig en ze maakten veel plezier samen en lachten veel. De band tussen de meisjes en Danny was ook goed. Hij leerde Louise van de glijbaan gaan en leerde Kiana Maksim nat spetteren. Hij was de stoerste en grappigste peter ooit.

De dagen gingen vooruit. Louise en Kiana maakten elkaar 's nachts veel wakker, waardoor Maksim niet goed kon slapen. De jongens merkten dat hij moe was overdag. Zo was hij in slaap gevallen bij het zwembad terwijl Kiana en Louise in het babybadje zaten. Louise viel achterover en trok Kiana mee waardoor ze in het water vielen, maar gelukkig was Danny daar en pakte hen snel op. Fran nam een van hen over en ze lieten Maksim slapen en zorgden voor de meisjes. Zo gebeurden er wat accidentjes, maar Kiana en Louise leefden nog steeds vrolijk voort.

Na veel dagen van organiseren en plannen was het eindelijk zover. Lotte en Danny gingen trouwen. Louise en Kiana waren de bruidsmeisjes en brachten samen de ringen naar voren bij Lotte en Danny. Het was een prachtig moment. De zonsondergang kleurde de lucht in tinten van oranje en roze terwijl de golven zachtjes tegen de kust aan rolden. Iedereen was geroerd door de emotie en liefde die voelbaar was tijdens de ceremonie.

De bruiloft was een groot succes en werd gevolgd door een geweldig feest op het strand. Er werd gedanst onder de sterrenhemel, gelachen bij het kampvuur en herinneringen gedeeld. Louise en Kiana, moe maar gelukkig, vielen uiteindelijk in slaap in de armen van hun ouders, terwijl de volwassenen doorgingen met het vieren van de liefde en vriendschap die hen samenbracht.

De vakantie in Spanje bleek een van de mooiste ervaringen van hun leven. Het was niet alleen een tijd van ontspanning en plezier, maar ook een viering van nieuwe beginnen en de kracht van hun onbreekbare band.

Toen ze uiteindelijk terug naar huis keerden, hadden ze niet alleen prachtige herinneringen, maar ook een nieuwe toekomst om naar uit te kijken. De vriendengroep was sterker dan ooit, klaar om samen

Ohw echt wel heftig alles wat er al gebeurd is nu. hopelijk vinden jullie het leuk... we gaan proberen elke dag zoieso 1 ding te plaatsen maar we kunnen niks beloven met de examens die er zitten aan te komen🙃

New begin for everyone 💗Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu